Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 22:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, o 16:05 
Ma ktoś pomysł gdzie jeszcze można by je wcisnąć do mnie do środka ?

Obrazek

Pod klimatronikiem też się nie zmieszczą 3 obok siebie...


Ostatnio edytowano 26 lutego 2009, o 16:08 przez Zlatan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, o 16:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Widziałeś jak Kuba ma to zrobione?? Miód...tylko że mnóstwo czasu na to poświęcił...ale efekt cud malina!!

Zlatan napisał(a):
Pod klimatronikiem też nie zmieszczą 3 obok siebie...


tam Ci wejdą jedynie 3x52mm...tak jak ja miałem zrobione

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, o 16:15 
Widziałem ;) Nie da się ukryć, że świetnie mu to wyszło. Tylko u mnie zegary mogą być za wysoko przez CID'a


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, o 16:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Wslaznik EGT ktorej firmy najlepiej kupic i gdzie? na allegro widzialem tylko wskaznik firmy auto gauge..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, o 16:24 
Defi:
http://www.blitzpoland.pl/p/zestawy_defi.html

Greddy:
http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20233949.html


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, o 16:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
dzieki tego szukalem;p troszke drogie te zestawy ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, o 16:49 
Niestety za jakość i marke trzeba płacić, tylko szkoda, że aż tyle... Uwazaj na średnice zegarów. Z 52 mm nie ma problemu z montażem. Ale 60 mm jeśli miały być w słupku to trzeba robić na zamówienie (słupek) tym zajmuje się np bariera dźwięku - http://www.barieradzwieku.pl/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, o 20:16 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
a bardzo te firmy roznia sie od auto gauge? .. tyle kasy wrr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, o 20:34 
Wskaźnik EGT z serii AG SM Peak wygląda bardzo ładnie, działa podobno dużo lepiej niż poprzednie serie tej firmy. Jak nie chcesz przepłacać to bierz. W razie czego można reklamować ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 26 kwietnia 2011, o 23:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Odswieze temat :) czy ma ktos zamontowane wskazniki na kolumnie kierownicy ?? Widzialem tak w golfie proturbo. W sumie moga lekko przyslaniac przebieg, ale to dobre miejsce i mozna caly czas obserwowac prace silnika. Ja i tam mam kiere max na dol wiec, moze licznika by nie zaslanialo ?? :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwietnia 2011, o 06:23 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Polus napisał(a):
czy ma ktos zamontowane wskazniki na kolumnie kierownicy ??


nie czy to jest dobry pomysł.wmontuj se lepiej w deskę lub słupek.dużo lepiej i estetyczniej to wygląda

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwietnia 2011, o 10:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Myslalem wlasnie, zeby radio na dol a w miejsce radia zegary. Hmmm, tylko cos mi sie wydaje ze nie bedzie to tak widoczne ;/ Na slupku srednio mi sie to jakos widzi. Ewentualnie jeszcze na CIDa wrzcic.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwietnia 2011, o 14:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Można w kieszeń 1 din po radiu załadować używając takiego "gauge holder'a" ... Taki trójniaczek czeka już u mnie na zegary.

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2011, o 14:31 
Ja nie polecam tego miejsca, które pokazał Lobuziak. Mam w speedsterze w analogicznym miejscu i w trakcie jazdy nie ma szans na obserwację wskaźników. Do tej pory nie wiem jaki mam max boost ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 5 maja 2011, o 14:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
KUPERnick napisał(a):
Ja nie polecam tego miejsca, które pokazał Lobuziak. Mam w speedsterze w analogicznym miejscu i w trakcie jazdy nie ma szans na obserwację wskaźników. Do tej pory nie wiem jaki mam max boost ;)

Napisałem "Można w kieszeń 1 din po radiu załadować..." radio idzie w dół w miejsce po szufladkach. U Ciebie chyba zegary są trochę niżej. Chociaż faktycznie mogło by być jeszcze wyżej, ale to trzeba by przerabiać górę konsoli centralnej pod zegary.

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL