Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 07:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 22:35 
DAN napisał(a):
najprościej zrobić w tym miejscu dziure w zderzaku


I pod dziurą ukaże się.............belka!! :/ Cała robota na nic i zderzak spiepszony. :crazy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 22:37 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
cezzar napisał(a):
I pod dziurą ukaże się.............belka

Ano właśnie :D całkiem zapomniałem.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 22:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
A dało to coś?

Przy seryjnym zderzaku górna część ICka jest zasłonięta,

Jak wyglądało z rysunka poglądowego że z tym tzw "łapakiem powietrza" powietrze nie opływalo IC tylko wspinało się w partie np zasłonięte przez zderzak

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 22:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ale mierzyli temperaturę powietrza?
Może chociaż hamowali przed i po?

_________________
Leszek


Ostatnio edytowano 14 grudnia 2009, o 22:41 przez DAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 22:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
no właśnie nie pamietam ale podobne patęty widziałem w wielu autach nawet w jakiś driftcarze gdzie od zderzaka do IC byl szczelny tunel z blachy i powietrze nie miało szans opłynąć IC

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 23:02 
Boro napisał(a):
od zderzaka do IC byl szczelny tunel z blachy i powietrze nie miało szans opłynąć IC


Chyba takie szanse właśnie miało :D
Zastanawiałem się nad czymś takim podczas zmiany zderzaka na opc-taki właśnie w miarę szczelny kanał z tworzywa szt. ale doszedłem do wniosku że podczas jazdy są tam takie turbulencje powietrza za zderzakiem, że raczej cały IC opływany jest przez powietrze. No i sobie odpuściłem te mody.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 23:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
ftp://ai4.pl/httpdocs/Technika/Astra Coupe Turbo 1 (D).pdf

ftp://ai4.pl/httpdocs/Technika/Astra Coupe Turbo 2 (D).pdf



Tu macie lekture na dlugie zimowe wieczory.
Kto nie ma jeszcze hasla na serwer a nalezy do grupy "Klubowicz" - PW do mnie.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2009, o 10:09 
@ cezzar - Belka nie jest na całej szerokości zderzaka. Przy 280KM latem faktycznie bywa za gorąco (mimo że u mnie jest nieco grubszy i większy IC po Titleist). Z kolei zmiana na szeroki na dole = przekładanie wentylatora na drugą stronę.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2009, o 11:47 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
kkkmmm napisał(a):
. Z kolei zmiana na szeroki na dole = przekładanie wentylatora na drugą stronę.


tu już nie wiem o co chodzi????

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2009, o 12:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Nie wiem czy zauważyliście, ale w seryjnym zderzaku wlot powietrza jest ukierunkowany tak, aby powietrze wlatywało wyżej, nie wiem może się mylę, zresztą najlepsza opcja to FMIC z tej racji, że najwięcej powietrza i to chłodnego dostaje się na środku samochodu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2009, o 21:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
kkkmmm napisał(a):
. Z kolei zmiana na szeroki na dole = przekładanie wentylatora na drugą stronę.


tu już nie wiem o co chodzi????

FMIC ma taką szerokość jak chłodnica, więc włazi na przedni wentylator. Trzeba go przełożyć na druga stronę. Chłodnicę przesuwa się wtedy do tyłu.

_________________
Leszek


Ostatnio edytowano 15 grudnia 2009, o 21:43 przez DAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2009, o 09:22 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
DAN napisał(a):
FMIC ma taką szerokość jak chłodnica, więc włazi na przedni wentylator. Trzeba go przełożyć na druga stronę. Chłodnicę przesuwa się wtedy do tyłu.


taka zamiana.teraz czaje o co chodzi :)

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL