Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 14:57

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 14:00 
Cześć,


Ma ktoś może pomysł jak w prosty sposób można sprawdzić czy ktoś grzebał wcześniej przy silniku i co dokładnie zrobił?
Mam taką głupią sytuację że turbina zaczeła mi puszczać olej i jak podłączyliśmy pod komputer to ciśnienie doładowania dochodziło do 1,5 bara i przyznam że troche mnie to przeraziło bo przez 2 lata myślałem że mój samochód to seria ....
Oddałem turbine do regeneracji i tam koleś też coś kręcił nosem że jakiś zawór jest troche inny i że chyba ktoś coś podkręcił
Ma ktoś pomysł jak dojść do tego co dokładnie było grzebnięte w samochodzie?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 14:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Jedz na hamownie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 14:25 
to jest pierwsza rzecz jaką zrobie jak tylko poskładam całość do kupy :) wykresami się pochwale.

tylko myślałem że może jakoś inaczej do się to sprawdzić (chociaż wątpie)
a ma ktoś może pomysł co zrobić żeby zmniejszyć ciśnienie ? bo 1,5 bara to chyba za dużo..


Ostatnio edytowano 25 sierpnia 2009, o 14:26 przez izdebski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 14:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Napoczatek podlaczylbym manometr bo cos wierzyc mi sie nie chce ze LETowska turbina dmuchnela te 1.5 bar'a. Przy takim doladowaniu powinno byc u Ciebie ze 300 koni


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 14:43 
kto wie, może jest ? :twisted:

kurcze przyznam ze nawet nie sprawdziłem czy turbina jest seryjna(ale pewnie tak)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 14:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
izdebski napisał(a):
kto wie, może jest ? :twisted:

kurcze przyznam ze nawet nie sprawdziłem czy turbina jest seryjna(ale pewnie tak)

Jesli jest niebieska tabliczka znamionowa na obudowie turbiny (ciezko ja dojrzec bo znajduje sie na dole od strony silnika) znakiem tego turbo LET jesli rozowa LEH :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 15:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
[/i]
izdebski napisał(a):
ko myślałem że może jakoś inaczej do się to sprawdzić
ustawic sie na swiatlach z seryjnymLETem:P

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 15:44 
Cytuj:
Jesli jest niebieska tabliczka znamionowa na obudowie turbiny (ciezko ja dojrzec bo znajduje sie na dole od strony silnika) znakiem tego turbo LET jesli rozowa LEH


a jeśli nie ma tabliczki ? :) :)

zrobie turbine i jade na hamownie. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pewnie w następnym tygodniu mi się uda


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 16:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
izdebski napisał(a):
a jeśli nie ma tabliczki ?

No to kibel... sama niepowinna odpaść bo jest przynitowana :) Pzdr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 17:26 
Boro napisał(a):
Napoczatek podlaczylbym manometr bo cos wierzyc mi sie nie chce ze LETowska turbina dmuchnela te 1.5 bar'a. Przy takim doladowaniu powinno byc u Ciebie ze 300 koni


W moim samochodzie wskaźnik ciśnienia pokazuje 1,4 bara w overboost. Silnik jest zmodyfikowany programem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 20:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Boro napisał(a):
cos wierzyc mi sie nie chce ze LETowska turbina dmuchnela te 1.5 bar'a. Przy takim doladowaniu powinno byc u Ciebie ze 300 koni

Przy 1,5 bara nie będzie 300 koni. Ale fakt faktem jest to dużo jak na seryjne turbo. Może siedzi tam coś innego.

Sprawdź jak są ustawione śrubki na WG. Jeżeli między aktuatorem a śrubkami nie ma gwintu to WG rozkręcony na maksa.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, o 11:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Boro napisał(a):
1.5 bar'a. Przy takim doladowaniu powinno byc u Ciebie ze 300 koni


I tlokow jesli sa seryjne :DD

DAN napisał(a):
Przy 1,5 bara nie będzie 300 koni. Ale fakt faktem jest to dużo jak na seryjne turbo. Może siedzi tam coś innego.


przy 1,5 bara spokojnie wyciagnie ponad 300 tylko kwestia ogolocenia go z elektroniki i wystrojenia na innym kompie. Widzialem ostatnio taki patent w astrze f gsi z Z20LEH na pokladzie. Miala dmuchniete 1,2 i przeszlo 300 PS.


Ostatnio edytowano 26 sierpnia 2009, o 11:55 przez marcinpsk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, o 22:11 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
przy 1,5 bara spokojnie wyciagnie ponad 300 tylko kwestia ogolocenia go z elektroniki i wystrojenia na innym kompie

No tak, ale to już nie jest zwykłe podniesienie doładowania.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, o 11:46 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Boro napisał(a):
Napoczatek podlaczylbym manometr bo cos wierzyc mi sie nie chce ze LETowska turbina dmuchnela te 1.5 bar'a. Przy takim doladowaniu powinno byc u Ciebie ze 300 koni

DAN napisał(a):
Przy 1,5 bara nie będzie 300 koni. Ale fakt faktem jest to dużo jak na seryjne turbo. Może siedzi tam coś innego.

w 100% zgadzam się z DAN'em;)
marcinpsk napisał(a):
przy 1,5 bara spokojnie wyciagnie ponad 300 tylko kwestia ogolocenia go z elektroniki i wystrojenia na innym kompie.

nie ma takiej możliwości na seryjnej turbinie z LET'a czyba, że z N2O ;)
marcinpsk napisał(a):
Widzialem ostatnio taki patent w astrze f gsi z Z20LEH na pokladzie. Miala dmuchniete 1,2 i przeszlo 300 PS.

mało prawdopodobne ale możliwe (nie liczy się tylko ciśnienie doładowania) ;)


Ostatnio edytowano 27 sierpnia 2009, o 11:48 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL