Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 22:04

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 marca 2011, o 20:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Lobuziak napisał(a):
Jak odkręcałeś duży opór stawiały?
Nie byly luzne.


marcinpsk napisał(a):
Ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze bardzo czesto pada cewka w chipowanych letach. Tzn usterka cewki wychodzi po programie. Na seryjnym daje rade ale na programi jak jest wieksze doladowanie to zachodzi tzw "zdmuchiwanie iskry" ze wzgledu na zbyt mala moc jaka cewka daje i pojawia sie przebicie miedzy sekcjami na cewce co skutkuje pozniej spalaniem stukowym.

Czyli jak temu przeciwdzialac ?? Zmniejszac ta przerwe na tych swiecach czy poprostu kupic swiece NGK ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 marca 2011, o 21:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Na poczatek podmien cewke. Jak nie pomoze to albo zmien swiece albo zmniejsz przerwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 marca 2011, o 21:15 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
Nie byly luzne.

To nie o luz chodzi. Mają być odpowiednio głęboko wkręcone.

marcinpsk napisał(a):
Na poczatek podmien cewke. Jak nie pomoze to albo zmien swiece albo zmniejsz przerwe.

Podmiana świeć wyjdzie taniej i znam dwa przypadki, w których pomogła przy stage 1.
No, ale cewka tak czy siak może być do wymiany.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 marca 2011, o 21:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Dobra powiedzcie mi skad woda sie wziela na jednej swiecy ?? Cewka strzelona, czy ta swieca ?? Powycieralem ją dokladnie i dalem w inne miejsce. Zrobie 100 km i zobacze czy znowu jest mokra, bede cos wiecej wiedzial.

DAN napisał(a):
To nie o luz chodzi. Mają być odpowiednio głęboko wkręcone.

Ja to dokrecalem tak na "oko". Jest mocno dokrecone, ale na sile nie wkrecalem.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 marca 2011, o 21:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
Dobra powiedzcie mi skad woda sie wziela na jednej swiecy ??

Jeżeli to rzeczywiście woda (a nie benzyna) to ................................................................................ głowica pękła?

Polus napisał(a):
Ja to dokrecalem tak na "oko".

Na oko to chłop w szpitalu umarł.

Ale to nie temat o tym. W razie czego załóż nowy, ale oby nie.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 marca 2011, o 21:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Cytuj:
Na oko to chłop w szpitalu umarł.
Nie badz taki madry.

Ok robie tak: Jezdze jeszcze do weekendu, potem wyciagam cewke i patrze czy dalej swieca mokra. Jezeli nic sie juz nie bedzie dzialo to jezdze dalej. Jak wyjdzie przerywanie znowu, to zmniejsze przerwe o 0.1mm. Jezeli to nie pomoze, to kupie swiece NGK :) a jak bedzie koniecznosc no to nowa cewke bosha wstawie.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 marca 2011, o 22:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
DAN napisał(a):
marcinpsk napisał(a):
Na poczatek podmien cewke. Jak nie pomoze to albo zmien swiece albo zmniejsz przerwe.

Podmiana świeć wyjdzie taniej i znam dwa przypadki, w których pomogła przy stage 1.
No, ale cewka tak czy siak może być do wymiany.


Nie zrozumiales. Chodzilo mi o to zeby wzial cewke od kogos z auta kto ma napewno sprawna i pojezdzil troche z czyjas cewka. A to napewno taniej jeszcze wyjdzie niz podmiana swiec :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 marca 2011, o 01:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
oj Polus raz Ci auto szarpnelo, a tych robisz akcje na forum hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 marca 2011, o 07:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
A moze sprzeglo przepuscilo ? Albo kola przyczepnosc zerwaly ? ::coll


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 marca 2011, o 10:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Albo kola przyczepnosc zerwaly ?

Za pierwszym razem tez to bralem pod uwage, ale za drugim na rownej drodze przy 2.5 tys na 5 biegu to raczej nie :/

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 marca 2011, o 10:37 
Polus napisał(a):
Cytuj:

Caballero napisał(a):
Cewka kosztuje.
Z Boscha 440 zl...



sorka za OT ale nie lepiej kupić GM za ponad 100zł taniej?


Góra
  
 
PostNapisane: 4 marca 2011, o 17:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
radek_wwl napisał(a):
sorka za OT ale nie lepiej kupić GM za ponad 100zł taniej?
A w ASO cewka kosztuje 300 zl ?? Oo

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 marca 2011, o 20:27 
339zł GM u Stachowiaka.


Góra
  
 
PostNapisane: 15 marca 2011, o 23:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
No to tak. Dzisiaj wymienilem swiece na NGK platynowe, sprawdzalem w swoich wpisach (jakie prowadze:P) to moje poprzednie GMy mialy 832 km przelotu dokladnie. Na GMach samochod na pelnym bucie szedl rowno, nic nie szarpalo. Przy 3/4 wciskania gazu w przedziale 2.5 tys -3.5 tys obrotow szarpalo (zwlaszcza na wyzszych biegach), potem od 4 tys byl juz spokoj - plynny ciag. Generalnie po zakreceniu NGK samochod nic nie szarpie. Po przejechaniu 60 km zaobserwowalem, ze samochod jakos żwawiej reaguje na kazde mocniejsze wcisniecie gazu. Tylko z tym reagowaniem na gaz to tez moze zalezec od benzyny, bo mialem migajaca rezerwe. Wlalem 100 okt racinga, a wczesniej jezdzilem na zwyklej 98. Potem przejechalem 10 km, coby rozgrzac auto. Zdjalem klemy z aku na ok 3 min i zalozylem. Przy kazdym mocniejszym depnieciu samochod fajniej reaguje na gaz - takie odczucia po przsejechaniu 60 km na nowych swiecach, nowym sofcie i 100 okt benie :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2011, o 14:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
umnie po sofcie tez przerywalo

po zmianie swiec na ngk irydowe problem znikl i astra dostala jeszcze bardziej powera :)

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL