Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 23 kwietnia 2024, o 12:59

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, o 10:54 
Witam,
Przed wakacjami zrobiłem sobie Stage I u Klassena. Niestety nie pojechałem do niego tylko wysłałem swojego kompa. Po zamontowaniu komputera z powrotem wszystko grało oprócz jednej rzeczy. Przy przyspieszeniach od prędkości powyżej powiedzmy 120 km/h silnik przerywał jakby brakowało mu paliwa, a nawet zdarzało się że wchodził w tryb serwisowy. Po ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy. Po takim zdarzeniu zmieniłem najpierw paliwo na V-Power Racing (teraz tylko na takim jeżdżę), następnie wymieniłem filtr powietrza, paliwa i świece. Problem prawie ustał. Jednak czasami zdarza się że przy przyspieszeniach przy większych prędkościach silnik lekko przerwie. Dodam że mam też wymienioną turbinę na LEH'a i Klassen uwzględnił to przy programie. Zastanawiam się czy może być taka sytuacja że seryjne wtryski nie dają rady? Oprócz tego Astra zapierdziela niesamowicie :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, o 12:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
to na pewno nie wtryski

ściągnij DIS'a i sprawdź czy gumy które są nakładane na świece i ogólnie całe te "nóżki" nie mają pęknięć itd

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, o 20:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jakie cisnienia doladowania masz ?
Stale i OB.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, o 20:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ja stawiam na świece albo na za dużą przerwę w nich.

Chociaż Klassen powiedział mi, że to może być też od niedokręconych świec. Podobno mogą się same poluzować.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, o 14:31 
Pisałem do Klasena i powiedział że to może być przepływka. Świece mam oryginalne wymieniane niedawno. Co do doładowania pokazuje mi na wskaźniku 1,2 jak wciskam max pedał gazu. W OB nie wiem - rzadko wychodzi poza te 1,2.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, o 18:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
KUPERnick napisał(a):
Co do doładowania pokazuje mi na wskaźniku 1,2 jak wciskam max pedał gazu. W OB nie wiem - rzadko wychodzi poza te 1,2.


Niestety ale Twoja wypowiedz nie mowi nic, bo moze Wastegate "przepuszcza, czyli otwiera sie zbyt wczesnie i doladowanie sie "zalamuje"
Dlatego czipowanie przez poczte jest do du*y.
Najlepiej pojechac i wgrac program poczym wjechac na hamownie i przetestowac wszystko.
Sorry, ale nie pomoge Ci, pojedz na hamownie i zrob testowy bieg,niech sprawdza przeplywke i wartosci Lambda.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, o 09:56 
SirAdam napisał(a):
[
Dlatego czipowanie przez poczte jest do du*y.
Adam

Miałem do wyboru - jechać do Geko do poznania lub robić pocztą u Klasena. Popytałem się i wybrałem Klasena. Hamownia pewnie niedługo będzie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, o 11:14 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
KUPERnick napisał(a):
Geko


źle czipują że wybrałeś Klasena?

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, o 19:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
KUPERnick napisał(a):
Popytałem się i wybrałem Klasena.

Wybor nie byl zly, ale teraz bedziesz musial "extra" zrobic rzeczy, ktore Klasen robi automatycznie przy czipowaniu.
Pojedz na DOBRA i KOMPETENTNA hamownie i daj sobie opisane przezemnie rzeczy skontrolowac.
Jezeli nie beda wiedziec jak sprawdzic przeplywke na roli, to znaczy ze nie warto u nich hamowac auta.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, o 09:43 
ryba1 napisał(a):

źle czipują że wybrałeś Klasena?

Może nie źle, ale wszyscy mówią że u Klasena lepiej.

SirAdam napisał(a):
Pojedz na DOBRA i KOMPETENTNA hamownie i daj sobie opisane przezemnie rzeczy skontrolowac.


O.K. Dzięki za porady. Jak będę miał trochę więcej czasu to się rozeznam w temacie.

[ Dodano: Pią 25 Wrz, 2009 20:00 ]
Kupiłem nową przepływkę, wymieniłem dla pewności jeszcze raz filtr paliwa. Trochę się poprawiło, ale nadal nie jest idealnie. Jeszcze przed zmianą przepływki podłączyłem auto do kompa. Pokazały się nieaktywne błędy:
P0301, P0302, P0303 (wypadanie zapłonów 1,2,3 cylindra) i aktywny: P1300.
Przypomnę, że świece były wymieniane jakieś 3000-4000 km temu. Jak je ostatnio sprawdzałem były trochę czarne na dole (nie wiem czy to normalne). Mam zamiar jeszcze przeczyścić wtryski preparatem STP, ale jeśli to nic nie da to... Nie wiem. Macie jakieś sugestie oprócz hamowni na którą musiałbym pewnie specjalnie do Poznania sie wybrać? Muszę jeszcze powiedzieć że Pan Klasen nie raczył odpowiedzieć mi na mojego maila, natomiast o głupie 10 Euro potrafił się upomnieć.

[ Dodano: Pią 02 Paź, 2009 11:01 ]
Zmniejszenie przerwy na świecach pomogło (jak na razie).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, o 23:23 
Ile zapłaciłeś za taką przyjemność? Daj się przejechać...:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, o 23:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
Mauro napisał(a):
Ile zapłaciłeś za taką przyjemność? Daj się przejechać...:)

Koszt u Stefana to cos kolo 350e z tego co pamietam (cena z okresu letniego) byc moze juz taniej.
14 go jak wypali to Mauro mozesz zobaczyc czy jest roznica.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, o 00:20 
W okresie zimowym ok 320 euro.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, o 10:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
na stronce Klasena widnieje cena 379 euro :P

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, o 13:56 
Mauro napisał(a):
Ile zapłaciłeś za taką przyjemność? Daj się przejechać...:)

No "przyjemność" kosztowała mnie chyba 350 EUR + przesyłki, a do tego pad silnika po niecałym 1000 km. Z tego powodu również nie dam Ci się przejechać, bo do 14.10 nie zrobię fury. Ale jak już będzie gotowa to...:)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL