Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 10:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 czerwca 2013, o 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 listopada 2011, o 11:52
Lokalizacja: warszawa/warka
Imię: Sebastian
Silnik: X18XE1
odgrzeje trochę kotleta ;) mam podobny problem jak wy wcześniej. Tydzień temu postanowiłem wgrać program Klassen stage 1 do z20let. Po wgraniu auto w zakresie 2-3 tyś obr. szarpało... zagłębiając się w posty forumowe oraz inne opinie postanowiłem zmienić świece na irydowe NGK BKR6EIX 6418, po wymianie problem delikatnie zmalał ale nie do końca, ponieważ dalej przerywa, ale czasami jest okej, przy pełnym gazie auto nie przerywa. Pytanie czy jest to cewka? czy może coś innego, może świece są złe? Ziomek z uturbionej ibizie tez miał ten problem po zwiększeniu boostu auto zaczęło szarpać i pomogły tylko świece NGK PFR7B platynowe...

_________________
Moja Bercia
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=11638


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2013, o 15:24 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Sebastan napisał(a):
Pytanie czy jest to cewka?


podmień z kimś to się dowiesz

Sebastan napisał(a):
czy może coś innego, może świece są złe?


ja mam ori GM na STAGE 2 i nic nie szarpie

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2013, o 15:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Zobacz czy nie jest to czasem wersja do LPG. Do LPG jest większa przerwa i przez to "zdmuchuje" iskrę.

DAN

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2013, o 15:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 listopada 2011, o 11:52
Lokalizacja: warszawa/warka
Imię: Sebastian
Silnik: X18XE1
DAN według katalogu NGK świeca o oznaczeniu BKR6EIX 6418 jest tylko jeden model..

_________________
Moja Bercia
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=11638


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2013, o 20:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Masz dobre. Te do LPG to BKR6EIX-11, numer 3764.
Sprawdź cewkę.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2013, o 22:19 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
sprawa wyjasniona... cewka

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 czerwca 2013, o 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 listopada 2011, o 11:52
Lokalizacja: warszawa/warka
Imię: Sebastian
Silnik: X18XE1
problem powraca... przy zmianie biegów z 1 na 2 słychać "pssst", a blow off-a nie ma.. auto raz szarpie tak jak szarpało, a raz nie... cewka wymieniona na nówkę sztukę Boscha..

_________________
Moja Bercia
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=11638


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 czerwca 2013, o 11:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
może nieszczelność gdzieś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 czerwca 2013, o 11:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
a ja bym sprawdził dv moze byc membrana peknieta

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 czerwca 2013, o 15:06 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
a ja bym sprawdził dv moze byc membrana peknieta


kondzio w wolnossaku???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 czerwca 2013, o 15:39 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Ryba1 koledze chodzi o z20let :)
wgral stage1 i efekt taki ze moze nie tyle szarpanie... co pod dodaniu gazu auto sie zastanawia czy jechac przy okolicaach 2,5 tys obr

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 czerwca 2013, o 16:07 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 napisał(a):
Ryba1 koledze chodzi o z20let :)


dobra spoko zasugerowałem się avatarem(silnik).aw takim razie kondzio podsuwa myśl i tam też bym szukał

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 czerwca 2013, o 17:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 września 2010, o 19:45
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Albo rozlaczony ktorys z przewodow podcisnienia i to rechotanie konia jest tego objawem, u mnie tak bylo a ze nie diagnozowalem to prawie nowy dv kupilem.

_________________
Moja ignorancja dotycząca wyższości turbodoładowanej jednostki była tak wielka że nie mogę się ogarnąć po dziś dzień jak wciskam pedał gazu w podłogę a wskazówki się nie prawdopodobnie szybko przesuwają w prawą stronę, tylko jedna wskazówka idzie w lewo. To stan paliwa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 czerwca 2013, o 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 listopada 2011, o 11:52
Lokalizacja: warszawa/warka
Imię: Sebastian
Silnik: X18XE1
dv jest dobry, sprawdzałem dziś rano, ciężko wdmuchać w niego powietrze, zasysając robi podciśnienie więc to raczej odpada..najgorsze jest to, że problem występuje od czasu do czasu, a nie cały czas..

_________________
Moja Bercia
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=11638


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 czerwca 2013, o 20:51 
Kolego poradziłes sobie z tym problemem?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL