Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Jak zwiększyć osiągi turbo?
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=506
Strona 11 z 15

Autor:  SirAdam [ 30 grudnia 2008, o 21:44 ]
Tytuł: 

poslalem E-Mail do Stephana z zapytaniem, zobacze kiedy przyjdzie odpowiedz.
Zglosze sie.




Adam

Autor:  kkkmmm [ 31 grudnia 2008, o 16:43 ]
Tytuł: 

Z turbiną leh ok 420 Nm i 280 KM na programie Klasena - są lekkie falowania po 1,2 bara. Na programie Waver - ok 275 KM ale za to 450 Nm i równiutka praca, lepszy przebieg momentu, auto jeździ rewelacyjnie (tylko w korkach spore spalanie)

Autor:  SirAdam [ 31 grudnia 2008, o 16:44 ]
Tytuł: 

Dostalem odpowiedz od Stephana;

Cytuj:
Hallo Adam,
Drehoment ist unterschiedlich, jenachdem was der Kunde wünscht und was die Kupplung mitmacht.
Mit LEH-Lader meist so 400-420Nm, LEL+LER 330Nm mit Serienkupplung, große Umbauten mit Garrett GT3076R ~500Nm.


a na polskie;

moment obrotowy jest rozna, w zaleznosci co klient sobie zyczy, i ile wytrzyma sprzeglo.
Z turbina LEH przewazne okolo 400-420 Nm
z LEL + LERok. 330 Nm na seryjnam sprzegle.
Duze przerobki z turbina Garrett GT3076R ok.500 Nm.

Nie podal turbiny LET, ale ja wiem ze wychodzi ok. 380 Nm, chyba ze sprzeglo nie trzyma, to mozna wgrac wersje "Soft" wtedy jest cos kolo 320-340 Nm.




Adam

Autor:  SirAdam [ 31 grudnia 2008, o 16:47 ]
Tytuł: 

kkkmmm napisał(a):
Na programie Waver - ok 275 KM ale za to 450 Nm i równiutka praca, lepszy przebieg momentu, auto jeździ rewelacyjnie (tylko w korkach spore spalanie)
acha.....
a jak wyglada sprywa toksycznosci spalin, na tym "cudownym" programie ?
Na programie Klasen-a jade do niemieckiego TUV i robie przeglad (w ktorym jest pomiar spalin) bez prekata i wszystko jest super.Spalanie na 100km mam ponizej 10 ltr.
Konie i moc, to nie wszystko.....



Adam

Autor:  kkkmmm [ 2 stycznia 2009, o 10:40 ]
Tytuł: 

To fakt, na nieco przelanym lepszy moment wychodził. Na razie w "dzikiej Polsce" przeglądy techniczne nie są tak restrykcyjne jak w "rozwiniętych Niemczech". W przyszłości zawsze mogę wrzucić program Stephana (aczkolwiek trochę irytuje "falowanie" momentu u góry). Pozdrawiam noworocznie.

Autor:  SirAdam [ 3 stycznia 2009, o 02:42 ]
Tytuł: 

kkkmmm napisał(a):
(aczkolwiek trochę irytuje "falowanie" momentu u góry)

tego w codziennym uzytkowaniu nie odczujesz.



Adam

Autor:  kkkmmm [ 22 stycznia 2009, o 22:55 ]
Tytuł: 

Może ktoś ma koncepcję czym może być spowodowane wysokie zużucie oleju - turbina leh, doładowanie 1,5 bar mogą mieć na to wpływ? A może temperatury i lepszy od mobila byłby Motul? (kompresja sprawdzana u miniaca i ok, żadnych wycieków nie widać).

Autor:  SirAdam [ 22 stycznia 2009, o 23:37 ]
Tytuł: 

kkkmmm napisał(a):
czym może być spowodowane wysokie zużucie oleju


wiele czynnikow tu nie ma;

- uszczelniacze na zaworach

- gladzie cylindrowe jezeli cylindy sa zbyt gladkie.Sciany MUSZA miec takie "rysy" otrzymiiuje sie je poprzez.....nie mam pojecia po polsku, po niemiecku jest "hohnen"

- pierscienie to ze jest dobra kompresja o niczym nie swiadczy)

- no i oczywiscie turbina (jej uszczelnienie nie zostalo skonstruowane na cisnienia rzedu 1,5 bar, tylko o polowe mniejsze)

- "pluje" olejem przez odme i go spala.


Wiecej mi do glowy nie przychodzi.
Jezeli silnik jest zrobiony w sensie szlif, tloki uszczelniacze itd. to pozostaje turbina.Osobiscie uwazam ze to ma najwieksze prawdopodobienstwo.
Czemu nie wziales Garett, jak juz tak wszystko przerabiales ?





Adam

Autor:  Jurand [ 23 stycznia 2009, o 00:08 ]
Tytuł: 

a ile ci lyka tego oleju? moze najpierw zmien olej na motul, a puzniej zacznij grzebac

Autor:  KUPERnick [ 23 stycznia 2009, o 12:14 ]
Tytuł: 

SirAdam napisał(a):

- gladzie cylindrowe jezeli cylindy sa zbyt gladkie.Sciany MUSZA miec takie "rysy" otrzymiiuje sie je poprzez.....nie mam pojecia po polsku, po niemiecku jest "hohnen"
Adam

Podobnie - honowanie.

Autor:  Polus [ 21 lutego 2009, o 22:12 ]
Tytuł: 

Ma ktos jakies konkretne namiary na Coube'a?
Wogole Coube zajmuje sie dalej robieniem programow?

Autor:  SirAdam [ 21 lutego 2009, o 22:22 ]
Tytuł: 

Na to pytanie zna tylko on sam odpowiedz.




Adam

Autor:  Polus [ 21 lutego 2009, o 22:30 ]
Tytuł: 

Trudna sprawa jest sie skontaktowac z Coube'm. A do Niemiec to raczej trzeba zaplanowac wyprawe, co innego podjechac na szybko do Katowic :-)

Autor:  mich007 [ 21 lutego 2009, o 22:34 ]
Tytuł: 

Polus napisał(a):
A do Niemiec to raczej trzeba zaplanowac wyprawe


nie musisz jechać do Niemiec...możesz ECU wysłać pocztą do Klassena :)

Autor:  Polus [ 21 lutego 2009, o 22:35 ]
Tytuł: 

?? I co sam sobie wgram remape??

[ Dodano: Sob 21 Lut, 2009 22:35 ]
Nie orientuje sie bo slabiutki jestem z tego tematu :-(

Strona 11 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/