Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:08

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2008, o 18:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Feniks napisał(a):
Jak leci biały dym z wydechu to turbina już jest na wykończeniu.


nieprawda

Feniks napisał(a):
Podobno jak turbina głośniej wyje to też już dostała po dupie


nieprawda

Edit:

Inczej żebyś mnie źle nie zrozumiał...może to być oznaką padającej turbiny ale wcale nie musi

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Ostatnio edytowano 8 grudnia 2008, o 18:57 przez mich007, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2008, o 19:17 
No właśnie dla tego pisze podobno a dodając powiem że miałem przygodę jak mi turbo siadło to były właśnie takie objawy ;-)

[ Dodano: Pon 08 Gru, 2008 19:23 ]
a tak się zapytam na prawdę nikomu nie podoba się moja qpeta oddam ją za 29.000tyś bez gwinta (sory Adam ale nie mam dostępu do giełdy) ^_^'

http://moto.allegro.pl/item501126519_op ... turbo.html


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, o 00:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Feniks napisał(a):
Podobno jak turbina głośniej wyje to też już dostała po dupie


Jak wyje, to juz wydaje ostatnie oddechy z siebie.
Mozesz liczyc godziny az padnie.

Sprawdzic, moze jedynie specjalistyczny zaklad i to poprzez rozebranie jej na czesci pierwsze.
Nieoplacalne.
Poprostu jezdzic az padnie, i potem kupic turbo z LEH, potrzyma dluzej.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, o 07:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
SirAdam napisał(a):
Jak wyje, to juz wydaje ostatnie oddechy z siebie.
Mozesz liczyc godziny az padnie.


A u mnie wyła a okazało się że spadł wężyk z podciśnienia

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, o 20:46 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
no ja mialem, mowiac "wyje" raczej odglosy od szlifujacej turbiny.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, o 15:36 
Więc jednak miałem trochę racji :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, o 11:39 
Czy ktoś wie co to za turbina (podobno od VXR). Jak ta turbina ma się do turbo z Z20LEH? Czy montaż jest również plug&play? Czy polscy tunerzy dadzą radę z programem pod nią?
http://www.regal-shop.co.uk/acatalog/Extras.html


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, o 13:33 
wyglada, ze montaz nie powinien nastreczac klopotow, czyli plug&play..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, o 18:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Przeciez to jest "zwykle" turbo z LEH, za cholernie drogie pieniadze (normalka u Regal)
W Niemczech LEH turbo chodza tak za 700-800 euro. (nowe)



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 grudnia 2008, o 21:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Ta turbinka na bazie Z20Leh za to może być całkiem niezła ... tylko nowy kolektor wydechowy i zakuty silnik by sie przydał...

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, o 10:52 
turbinka od leh sprawuje się rewelacyjnie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, o 12:05 
SirAdam napisał(a):
Przeciez to jest "zwykle" turbo z LEH, za cholernie drogie pieniadze (normalka u Regal)
W Niemczech LEH turbo chodza tak za 700-800 euro. (nowe)



Adam

508 * 4,4 = 2235 zł (Regal)
700 * 4,1 = 2870 zł (Helmuty)

Więc nie wiem jak Ty liczyłeś że Ci taniej wyszło.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, o 13:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
KUPERnick napisał(a):
Więc nie wiem jak Ty liczyłeś że Ci taniej wyszło.


a to juz jest moja tajemnica :P
Ok, przyznam sie - ja takie Turbo od LEH dotane za 300 euro,
ale zanim mnie zasypiecie pytaniami - NIE, nie potrafie zalatwic dla was, ta cena jest tylko na 1 sztuke na moja wlasna potrzebe.Narazie moja turbina sie trzyma (117.000 km z czego 80.000 na programie) ale kto wie, moze bede potrzebowal.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, o 10:28 
SirAdam napisał(a):
KUPERnick napisał(a):
Więc nie wiem jak Ty liczyłeś że Ci taniej wyszło.



Ok, przyznam sie - ja takie Turbo od LEH dotane za 300 euro,

Adam

Eh.. Szczęściarz ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, o 21:18 
Cześć, w klasen-motors czyli tam gdzie podobno napisali najlepszy program do naszego QP Turbo można zamówić modyfikacje od Stage-1 do Stage-4.5, niestety na stronie podana jest tylko moc po każdym ze Stage a nie ma momenu. Czy ktoś może wie jaki moment będzie miała Astra przy poszczególnych Stage?
a tu link do strony:
http://www.klasen-motors.com/shop/index ... 1_53_54_55

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 30 grudnia 2008, o 21:19 przez The Shade, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL