Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 22:21

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, o 10:52 
Jak mi to SirAdam powiedział policz sobie przez ile upalnych dni w roku chcesz poszaleć i czy w zwiazku z tym opłaca się się wydać ponad 2 000 zł na nowy IC.

Wszystko zależy od Ciebie Dan, jeśli masz wolne 2 000 na nowy IC to na pewno Astra na programie będzie lepiej chodzić w 'upalne' dni. Jeśli chodzi o moje zdanie to przy stage 1 zostałbym przy seryjnym IC.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, o 10:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Auto jeździ na seryjnym IC, jest oczywiście zmulone w ciepłe dni ale i tak w porównaniu z serią jest duża różnica :)

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, o 13:34 
mich007 napisał(a):
Auto jeździ na seryjnym IC, jest oczywiście zmulone w ciepłe dni ale i tak w porównaniu z serią jest duża różnica

no i o to mi chodzilo... musze sie wybrac do geko w poznaniu, tam chyba zestroja sprzet dobrze, prawda?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, o 17:53 
Nie chce zabijac nadziei, ale oto co mi odpisali z Geko-cars na pytanie "czy podejma sie (i czy jest to wogole wykonalne u nich w firmie) zrobienia stage 1 lub 2" :

"Witam!
Panie Macieju prawdę mówiąc to zajmujemy się głównie chiptuningiem diesli
Czasami robimy przeróbki mechaniczne lub nawet budujemy auta do sportu ale to w chwilach wolnych (czytaj zimą)
Dochodzi jeszcze remont obiektu w którym działamy ,więc racze w najbliższych miesiącach nic nowego nie zaczniemy
--
pozdrawiam
E.F.
www.gekocars.pl"


Takze chyba trzeba troche poczekac, ale moze jak bedzie ich meczylo wiecej osob to znajda czas i jakies dodatkowe pomieszczenia :)

Pozdrawiam
blazej


Ostatnio edytowano 30 lipca 2008, o 17:53 przez blazej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2008, o 15:52 
Siema ja parę miesięcy temu a dokładnie w kwietniu robiłem program w Geko i nie robili żadnych problemów zadzwoniłem umówiłem sie i pojechałem po 4 godzinach miałem już turbolota gotowego odrazu powiem że mają pojęcie ale obsługa klieta daje wiele do życzenia nie są zbyt mili albo ja na zły humor trafiłem :lol: wczoraj wstawiłem turbo od z20leh OPC zakupione od PEKA z wawy i na tym programie z GEKO ładnie to chodzi no ale wiadomo po remapie kompa byłoby o wiele lepiej ale na tym pasuje SUBARU STI z tego nie zrobie :lol:

Pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 11:36 
Dołączam się do tematu ,ale od trochę innej strony...Założyłbym nowy wątek ale nie chcę się narazić sirAdasiowi :D. Moje pytanie dotyczy tego czy jest jakiś w miarę prosty sposób (poza hamownią oczywiście) na sprawdzenie czy w moim aucie przypadkiem nie ma już wczytanego programu (stage 1 tak to chyba nazywacie) .Zacząłem się nad tym zastanawiać bo coupetka jeździ w moim odczuciu DUŻO lepiej od preludy vti , którą jeździłem poprzednio, a dane katalogowe obu aut wskazują raczej na to że osiągi powinny być bardzo podobne...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 12:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
mariox napisał(a):
Zacząłem się nad tym zastanawiać bo coupetka jeździ w moim odczuciu DUŻO lepiej od preludy vti , którą jeździłem poprzednio, a dane katalogowe obu aut wskazują raczej na to że osiągi powinny być bardzo podobne...


ale krzywe mocy i momentu są korzystniejsze dla astry...hondy ciągną tylko w górnym zakresie obrotów a max moment w 2.0T utrzymuje się w serii w zakresie od 2 tyś obr prawie do końca.

Więc odczuwalne "wbijanie w fotel" zdecydowanie na korzyść astry :) i generalnie we wszystkich turbowozach będą lepsze wrażenia przyspieszenia w odniesieniu do porównywalnych wolnossaków...no chyba że do siakiejś V8 gdzie moment występuje od samiućkiego dołu ^^D

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 18:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mariox napisał(a):
Moje pytanie dotyczy tego czy jest jakiś w miarę prosty sposób (poza hamownią oczywiście) na sprawdzenie czy w moim aucie przypadkiem nie ma już wczytanego programu (stage 1 tak to chyba nazywacie)


Jest.
Jezeli uda Ci sie przy przaspieszaniu w 3. biegu jeszcze kolami (na 215/40-17) zapiszczec bez "szlifowania" sprzeglem
na SUCHYM asfalcie - to masz wgrany program.
:D



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 20:41 
mich007 napisał(a):
Więc odczuwalne "wbijanie w fotel" zdecydowanie na korzyść astry i generalnie we wszystkich turbowozach będą lepsze wrażenia przyspieszenia w odniesieniu do porównywalnych wolnossaków

Właściwie mógłbym się z Tobą zgodzić gdyby nie to ,że jeździłem też Integrą 1.8 typeR 190KM i niestety z tym hondowskim wynalazkiem seryjna bertonka 2.0T wymięka :/
SirAdam napisał(a):
Jest.
Jezeli uda Ci sie przy przaspieszaniu w 3. biegu jeszcze kolami (na 215/40-17) zapiszczec bez "szlifowania" sprzeglem
na SUCHYM asfalcie - to masz wgrany program.

No to będę musiał poczekać do lata na suchy asfalt ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 20:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mariox napisał(a):
Integrą 1.8 typeR 190KM i niestety z tym hondowskim wynalazkiem seryjna bertonka 2.0T wymięka

ja jestem wierzacym czlowiekiem, ale w to to juz nie uwierze.
Kierownik w Turbo byl do du**
Tym trzeba umiec jezdzic.
Ja na seryjnam programie , nawet Golfowi R32 nie dam sobie w zupe napluc, a taka Integra.....
Nieeeeee.......



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 20:54 
Panowie wy turbo nie dacie rady ale ja swoja 2,2 tak i taka jest roznica wysztkie typ r poszly pod krzyzyk pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 20:58 
SirAdam napisał(a):
ja jestem wierzacym czlowiekiem, ale w to to juz nie uwierze.
Kierownik w Turbo byl do du**
Tym trzeba umiec jezdzic.
Ja na seryjnam programie , nawet Golfowi R32 nie dam sobie w zupe napluc, a taka Integra.....
Nieeeeee.......

1.8i (*)
Motor 4-Zylinder-Reihenmotor, DOHC,
VTEC, PGM-FI, 16 Ventile (B18C)
Hubraum 1.8-Liter (1.797 ccm)
Verdichtung 11.0:1
Leistung 190 PS (140 kW) bei 7.900 U/min
max. Drehmoment 178 Nm bei 7300 U/min
Leergewicht 1.200 kg
Höchstgeschwindigkeit 233 km/h
Beschl. 0-100 km/h 6.7sec.
Länge/Breite/Höhe 4.400 / 1.695 / 1.320 mm

Więc OK od 233km/h bertonka odjeżdża :D


Ostatnio edytowano 24 listopada 2008, o 20:59 przez mariox, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 21:05 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
$ PAPIEROWSKI $ napisał(a):
Panowie wy turbo nie dacie rady ale ja swoja 2,2 tak i taka jest roznica wysztkie typ r poszly pod krzyzyk pozdrawiam

:lol: :lol: :lol: :lol:

mariox napisał(a):
1.8i (*)
Motor 4-Zylinder-Reihenmotor, DOHC,
VTEC, PGM-FI, 16 Ventile (B18C)
Hubraum 1.8-Liter (1.797 ccm)
Verdichtung 11.0:1
Leistung 190 PS (140 kW) bei 7.900 U/min
max. Drehmoment 178 Nm bei 7300 U/min
Leergewicht 1.200 kg
Höchstgeschwindigkeit 233 km/h
Beschl. 0-100 km/h 6.7sec.
Länge/Breite/Höhe 4.400 / 1.695 / 1.320 mm
Więc OK od 233km/h bertonka odjeżdża :D


Sam podałeś dane i widzisz w jakim zakresie obrotów Integra ma pełną moc.
Według danych turbo ma pełną moc od 5300, a max moment obrotowy (250Nm) łapie już przy 1950.


Ostatnio edytowano 24 listopada 2008, o 21:06 przez kolezka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 21:24 
kolezka napisał(a):
Sam podałeś dane i widzisz w jakim zakresie obrotów Integra ma pełną moc.
Według danych turbo ma pełną moc od 5300, a max moment obrotowy (250Nm) łapie już przy 1950.


Nie chcę się bez sensu spierać bo i po co ? Poza tym chyba za bardzo odbiegamy od głównego wątku ;) albo nie ;D Gdybyś wsiadł za kierownice jakiegoś vti nie uwierzyłbyś jak BARDZO szybko te silniki wkręcają się na 7000-8000 obr a potem przy zmianie biegów nie spadają poniżej 6000. I tak na konieć, żeby nie było wątpliwości : Teraz jestem absolutnie zachwycony swoją bertonką i ogromną frajde sprawia mi "zabawa z turbo". Na tym zakończmy. Szczerze życzę wszystkim powodzenia w ewentualnych konfrontacjach ze wszelkimi odmianami VTECków. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, o 11:09 
mariox napisał(a):
Szczerze życzę wszystkim powodzenia w ewentualnych konfrontacjach ze wszelkimi odmianami VTECków. :)

popieram kolegę mariox...
V-tec to nie zabawka i z tym nie ma żartów.. mam pewne doświadczenia z V-tec i programem Mugen... tu nawet Porsche 911 robiło bokami..


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL