Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 20:55

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2008, o 13:20 
Tyle kosztuje u Klasena - Coube ma od niego program... generalnie o kosztach musisz rozmawiac z samym Coube, ale duzej roznicy w cenie nie będzie. Jaki masz rok, miesiac produkcji Coupe ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, o 07:46 
Robiłem u Klasena, osiągi dobre ale przebieg wykresu i zachowanie auta na drodze duuużo lepiej (długo płaski przebieg wykresu) nam wyszło z CTA / Waver ( http://www.waver.hg.pl/ , http://www.cta.com.pl/ ) - równomiernie trzyma doładowanie, przyspiesza rewelacyjnie i płynnie, żadnych falowań.


Ostatnio edytowano 26 czerwca 2008, o 08:05 przez kkkmmm, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, o 10:05 
Produkcja - początek 2003 roku. kkkmmm: Jak się kontaktowałeś z Klasenem? I "skąd on mieszka"? Długo trwała cała operacja?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, o 10:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
KUPERnick napisał(a):
Produkcja - początek 2003 roku.


No to z tego co wiem, sprzęgło "nie pociągnie" programu

KUPERnick napisał(a):
Jak się kontaktowałeś z Klasenem?


Stefan:
Klasen-Motors
Hansastr. 106-112
46049 Oberhausen
GERMANY

Tel. +49-(0)208-937 18 80
Tel. +49-(0)172-862 82 34
E-mail: info@klasen-motors.com
http://www.klasen-motors.de/

Wgranie to godzina pracy (nawet mniej). SirAdam wspominał, że jesli chcesz go doszlifować na hamowni, to cały dzień nawet zejdzie.

Wszystko jest na forum, wystarczy poszukac.

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Ostatnio edytowano 26 czerwca 2008, o 10:54 przez Adaśko, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, o 11:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Adaśko napisał(a):
KUPERnick napisał/a:
Produkcja - początek 2003 roku.


No to z tego co wiem, sprzęgło "nie pociągnie" programu

Stephan ma programy dla sprzęgieł słabszych(ok 350Nm)i do mocniejszych (ok 400Nm) ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, o 11:35 
Albo z tego co rozmawiałem z Kubą - tarcza organiczna sachs

Słyszałem już coś kiedys o 'słabszym' programie i nie zdziwiłbym się jakby przy tych 350 NM sprzęgło zaczeło się ślizgać. Chyba nawet było tak z Zafirą, jeśli się myle to niech Coube mnie poprawi.


Ostatnio edytowano 26 czerwca 2008, o 11:48 przez Zlatan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2008, o 09:34 
Adaśko napisał(a):
KUPERnick napisał(a):
Produkcja - początek 2003 roku.


No to z tego co wiem, sprzęgło "nie pociągnie" programu



A jakie "pociągnie"?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2008, o 09:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
To zależy od daty produkcji. Opel od pewnego czasu wstawiał słabsze sprzęgło.

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, o 12:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
no dobra bo wszyscy mowia o przyrostach mocy a ktos z was pokusil sie o zmierzenie jak to sie przeklada w czasie ta moc??? chodzi mi o przyspieszenie od 0-100km/h i od 0-200km/h i jakies porownanie z seria...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, o 00:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
A więc... Nasz Szanowny Kolega Kuba nie może mi pomóc(?????) dlatego zwracam się do Was... Gdzie mogę porządnie (bez uszczerbku dla silnika) i w rozsądnej cenie (ok.1500zl)zrobić program? Chciałbym też wywalić prekat. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, będę wdzięczny.

PS. Wycieczka do Niemiec odpada.

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, o 02:35 
W poznaniu jest firma która specjalizuje się wyłącznie w modyfikacjach opli nazywa się GEKOcars. GEKO startowało w zawodach 1/4 mili na corsie A z 2L wycisnęli 450KM+podtlenek w 2005/06/07 roku mieli mistrza polski w klasie turbo+ FWD. Naprawde mają pojęcie co robią i nie są aż tacy drodzy. Ja kożystałem z ich usług modyfikowałem mape kompa ze 187KM i 250NM zmierzonych na hamowni tyle miałem przed zmianą mały spadek mocy :oops: zrobili mi 215KM i 335NM i miałem uszkodzoną cewke zapłonową i świece nie do tego modelu poradzili mi żebym zmienił tą cewke i świece na irydowe NGK z przerwą 0,7mm i będzie lepiej faktycznie tak było bertonka zaczęła jeździć jeszcze lepiej stała się jeszcze lżejsza. nie sprawdzałem jej już na hamowni ale napewno osiągi by sie troszke zmieniły. Uważam że firma jest godna polecenia Pozdrawiam A ZA CHIPA zapłaciłem 1500zł

[ Dodano: Wto 22 Lip, 2008 23:13 ]
http://www.geko-chiptuning.pl/

[ Dodano: Czw 24 Lip, 2008 03:45 ]
A jeżeli chodzi o sprzęgło to powtarzam to co mi właściciel GEKOcarsu powiedział

(Robimy auta na 280KM na seryjnym sprzęgle i bez problemów :O )

Bo oczywiście pytałem się czy sprzęgło będę musiał wymienić :ok:

[ Dodano: Czw 24 Lip, 2008 03:53 ]
ADAśKO ja prawdopodobnie za jakiś czas będę jechał do poznania na remap kompa
bo wstawiam turbo od LEH'A i większy IC i trzeba to zestroić więc jak byś chciał możesz się przejechać ze mną to sobie wszystko oblukasz co i jak

Pozdro!!! 8)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, o 06:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Adaśko, posłuchaj Feniksa bo dobrze mówi....jedź do GEKO, mają bardzo duże doświadczenie w Oplach :)

Dla przykładu, Szeferowi (zawodnik driftu) włożyli do Omegi silnik 2.5L R6 od Senatora i założyli bi-turbo :) Szefer upala tą Omege od dwóch lat i nic większego się w tym silniku nie dzieje :)

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, o 10:55 
prekat wywali Ci kazdy ogarniety tlumikarz

co do programu jak bym w pierwszej kolejnosci (zaraz po Coube) atakowal kkkmmm ;)

wiem tez ze programy do z20let mial miec w ofercie warszawski vemapol - jakby co moge pomoc...

yo


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, o 11:00 
A gdybym chciał wstawić większy intercooler, nie ten standardowy Opla to czym się powinienem kierować, czy może być to jakiś uniwersalny do turbo czy powinien być dedykowany? I jakie byłyby to koszta?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, o 13:09 
ICki dedykowane sa bardzo drogie ale na pewno lepsze niz uniwersalne. Wiadomo jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego

Looknij na strone http://www.regal-motors.co.uk/


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL