Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 07:37

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 13:29 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Nie pamiętam już jaka to była sytuacja, jaka przyczyna itd. , ale Feniksowi padła turbina na programie z Geko. Podkreślam, nie twierdzę, że to wina programu :)

mariox, dobrze, że 2001, bo później Opel wprowadzał oszczędności i wstawiał słabsze sprzęgło, które ma podobno problemy z programem. Piszę podobno, bo Zlatan coś mówił, że Adam w swoim cabrio (rok produkcji 2004) ma program i jest wszystko dobrze na seryjnym sprzęgle.

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 13:30 
Zlatan napisał(a):
Tylko z jednego względu - teoretycznie ma mocniejsze sprzęgło.
no to chyba faktycznie tylko teoretycznie bo moje było wymienione 5 miesięcy temu przy przebiegu 90 tys (SERIA) :D

[ Dodano: Pią 28 Lis, 2008 13:32 ]
WARIK napisał(a):
teraz to już nie dobrze głównie chodziło o sprzęgło z 2001r które wytrzymywało ok 400+Nm a teraz wymieniłeś na jakie? jaki przebieg, co do oleju to dla czego nie 5w50?
sprzęgło robine w ASO a olej taki lany od nowości. przebieg teraz 112 tys


Ostatnio edytowano 28 listopada 2008, o 13:35 przez mariox, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 13:33 
Dokładnie Adaśko - Adam lata na programie+ seria sprzęgło i jest ok. Więc ja też nie będę go ruszał - przynajmniej na razie.

Co do mocniejszego sprzęgła to chodzi o to, że może przenieść bardzo wysoki moment bez poślizgu, a zakatować zawsze można ;)


Ostatnio edytowano 28 listopada 2008, o 13:33 przez Zlatan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 15:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Nowsze sprzęgła (po 2001r)wytrzymują podobno do ok 350Nm. Klasen ma program do qpety po wyżej 2001r z momentem do 350Nm, moim zdaniem lepiej wgrać normalny program, a jak się sprzęgło zacznie ślizgać - wymiana na organiczne Sash'a ja bym zrobił spieka u Radzikowskiego :D (ewentualnie + wzmocnienie docisku)czyli tak jak pewnie Zlatan zrobi ;)
Mariox - po to jest forum, żeby się pytać o takie rzeczy, a nie walić do ASO xP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 20:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
WARIK napisał(a):
jak się sprzęgło zacznie ślizgać - wymiana na organiczne Sash'a

Masz na mysli Sachs ?
Jezeli tak, to tez nic nie da,
Sachs daje na organiczne sprzeglo 350Nm.
Pozostaje tylko spiek ze wzmocnionym dociskiem.


Jak mozna zajechac sprzeglo w 90 tys. km ???
Ja jeszcze w zyciu sprzegla nie wymienialem przed 160.000
W mojej Coupe mialem wyciagniete sprzeglo przy 60.000 i mialo jeszcze 90% .





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 21:05 
SirAdam napisał(a):
Jak mozna zajechac sprzeglo w 90 tys. km ???


O to trzeba by zapytać poprzednią właścicielke :D chociaż ja znam odpowiedź ,a jeśli wy też chcecie ją poznać to pozwólcie swoim paniom jeździć w bucikach na wysokim obcasie.

[ Dodano: Pią 28 Lis, 2008 21:06 ]
WARIK napisał(a):
Mariox - po to jest forum, żeby się pytać o takie rzeczy, a nie walić do ASO

Nie ja byłem z tym w ASO tylko poprzednia właścicielka xP


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 22:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mariox napisał(a):
to pozwólcie swoim paniom jeździć


moja zona jezdzi coupe, (ale fakt, nie na wysokim obcasie) i jakos moje sprzegla trzymaja, i trzymaja......
Coupe, to nie jej pierwsze auto.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 22:42 
Coube ma inne zdanie na temat organiki sachs'a :roll:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 23:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Wiem, ja napisalem tylko co stoi w "Datenblatt" od Sachs`a.
a tam podaja 350Nm.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 01:18 
Czy wie ktoś może jakie jest doładowanie po remapie u Klasena?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 02:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Zlatan, z tego co się orientuję, to seryjnie masz 0,5 i 0,8 (overboost), a po programie 0,8 i 1,3.

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 09:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
WARIK napisał/a:
jak się sprzęgło zacznie ślizgać - wymiana na organiczne Sash'a

Masz na mysli Sachs ?

:oops:
Zlatan napisał(a):
Coube ma inne zdanie na temat organiki sachs'a
SirAdam napisał(a):
Wiem, ja napisalem tylko co stoi w "Datenblatt" od Sachs`a.
a tam podaja 350Nm.

Kuba z tego co pamiętam miał/ma ok 450Nm na tym sprzęgle Sachs ze wzmacnianym dociskiem, a firma jak wiadomo podając jakieś parametry musi się zabezpieczyć ;) a z drugiej strony to ciekawy jestem ile producent naszego seryjnego sprzęgła podaje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 13:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
WARIK napisał(a):
ciekawy jestem ile producent naszego seryjnego sprzęgła podaje?


oj ciezko a nawet niemozliwe bedzie sie tego dowiedziec.
Nawet nie wiadomo kto jest(byl) producentem tych czesci.
Na sprzegle znajdziesz tylko znaczki GM, ale nic wskazujacego producenta.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 14:39 
Zobaczymy jak będzie z moim sprzęgłem ... też planuje remap u Klasena.
Stage II


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 17:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
GST napisał(a):
Stage II

A co ty tam masz przygotowane pod StageII? - tylko IC czy coś więcej?
Bo są różne StagII xP jak dla mnie to Turbo, dolot, IC, wydech ale pewnie niektórzy napiszą, że to przeciez StageIII :P


Ostatnio edytowano 29 listopada 2008, o 17:28 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL