Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 20 kwietnia 2024, o 11:30

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2009, o 18:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Boro napisał(a):
Pozwólcie że odgrzebie troche temat a mianowicie zastanawiam się czy usunąć ten "nalkeśnik" nad silnikiem co powietrze doprowadza do turbo i zamiast tego dolot do turbo puscic przy termostacie napewno te rozwiazanie skróci droge powietrza do turbiny i nie bedzie się tak nagrzewało w tym "naleśniku". Czy takie rozwiązanie ma sens??

Jasne że ma, wkłada się airbox z 1.9 cdti i się rurę kombinuje do tego - sporo autek jest tak zrobiona na forum AOC -> zdjęcia z pod maski i inne

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2009, o 19:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Boro napisał(a):
nie bedzie się tak nagrzewało w tym "naleśniku"

Akurat to nie bardzo ma wpływ na temperaturę powietrza. Zresztą Adam opisywał to już na forum.

Można też zapodać puche od 2.2.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2009, o 19:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Dzięki panowie czyli temat warty przemyślenia. Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2010, o 15:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Ja tak to rozwiazalem u siebie:

Obrazek

Zostalo mi ogarnac jeszcze odme. Bedzie polaczona z tym dolotem poprzez oil catch tank.
Kolanka sa 3` poniewaz na wiosne prze samym strojeniem wpakuje tam przeplywke od Z20LEH ;)
Poki co jest seryjna.
Lapacz powietra i pucha z filtrem to produkty Dbilas FlowMaster i FlowPipe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2010, o 18:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
A jak TY masz tego bov'a podłączonego??? Dolocik ładny :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2010, o 19:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
miedzy ta rura co wchodzi do przepustnicy a bowem jest wyprofilowana rurka o srednicy okolo 7-8 cm i przed przepustnica jest trojnik od dolu dospawany ;)
Wszystko bylo w komplecie z tym HKSem bo byl dedykowany do lancera evo 10 i z deka go przerobilem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2010, o 16:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
czy ktos slyszal o firmie Evolution Chips? (http://evolutionchips.co.uk/chipsearch.asp) podobno to lider na rynku brytyjskim. W Katowicach w 4turbo miesci sie nowa firma -> Remap.pl, ktora wspolpracuje z Evolution Chips i wgrywa ich programy. Maja w swojej ofercie program do Vauxhall coupe turbo program http://evolutionchips.co.uk/chipsearch.asp Czy ktos robil juz u nich program? Z tego co mowili jak rozmawialem, to program jest calkowicie bezpieczny dla silnika. Orientacyjne dane to +30 koni i 60Nm momentu :) Gosciu mi powiedzial, ze po 3 dniach jak nie bede zadowolony moge podjechac, to bedzie zwrot kosztow i powrot do serii. Cena programu 1800zl w tym dwa hamowania samochodu (przed i po programie). W tej firmie remap.pl robili program m.in. do nowego Fockusa Rs, ktory jezdzi po Katowicach i leje na nocnych wszystko co jezdzi :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2010, o 17:29 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Polus napisał(a):
+30 koni i 60Nm


dlaczego tak mało niutków????Zlatan pisał o programie który daje +20KM i 110NM.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2010, o 17:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
Zlatan pisał o programie który daje +20KM i 110NM.
No 20 km i 110Nm to Klasena program daje, choc to jest takie gadanie. Jednym po programie Stefana wychodzi 380Nm, a innym 310... takze to roznie bywa. Ten program podaje orientacyjne 30Km i 60Nm, z tym ze zakladaja seryjna astra ma 190 km i 250Nm. Jezeli na serii ma sie wiecej, to moze po dodaniu tych 60Nm wyjdzie tez magiczne 350 :P Tunerzy z remap.pl twierdza, ze ich program jest do jazdy na codzien i ma byc bezpieczny dla samochodu, a nie wyciskajacy z niego maxa...

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2010, o 17:51 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
unerzy z remap.pl twierdza, ze ich program jest do jazdy na codzien i ma byc bezpieczny dla samochodu, a nie wyciskajacy z niego maxa...


a czy ten od Klasena nie jest bezpieczny????przecież tyle ludzi na nim jeżdzi

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2010, o 21:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
czy ten od Klasena nie jest bezpieczny????
trudno powiedziec, musial by sie ktos wypowiedziec kto jezdzil na tym i na tym programie :) Mysle, ze na forum Vouxhalla moga znac ten program..

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2010, o 21:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
na programie Klasena jeżdżę już od 2003 roku, czyli prawie 7 lat.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2010, o 22:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
na programie Klasena jeżdżę już od 2003 roku, czyli prawie 7 lat.
zdaje sobie sprawe, ze program Klasena bedzie lepszy i wogole... ale tu mam na miejscu, a tam musze jechac 1400 Km. Rozumiesz mnie ?? Jezeli tu bedzie program dobry i powiedzy wyjdzie na nim 330 Nm i 220km, to tez bedzie dobry wynik. A wracajac do tej firmy, skoro jest to lider rynku brytyjskiego to tandety raczej nie robia. Wielka Brytania jest drugim krajem na swiece (zaraz po Niemczech) w ktorym sprzedano najwieksza ilosc coupe turbo. Takze tam taki program ma duze branie :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2010, o 22:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Polus napisał(a):
A wracajac do tej firmy, skoro jest to lider rynku brytyjskiego to tandety raczej nie robia.

Liderem na rynku brytyjskim jest firma Regal
http://www.regal-auto.co.uk/
a o tej firmie o ktorej Ty piszesz, jeszcze w Niemczech nie slaszalem. (ani nie czytalem)

Polus napisał(a):
ale tu mam na miejscu, a tam musze jechac 1400 Km

Jakbys zagadal do Coube, to kto wie......







Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2010, o 22:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
Jakbys zagadal do Coube, to kto wie......
pisalem do Coube. Jurand z Nim rozmawial i Kuba powiedzial, ze juz sie tym nie zajmuje ;/ Polecil jakiegos kolege, ktory nam moze wgrac program, ale to bedzie eksperyment.. A ta firma wyglada na konkretna. Zreszta 4turbo - samo mowi za siebie.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL