Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:55

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 17:33 
WARIK napisał(a):
GST napisał(a):
Stage II

A co ty tam masz przygotowane pod StageII? - tylko IC czy coś więcej?

Dokładnie tak, mam IC + rura z IC do przepustnicy + kit K&N.
Zdjęcie silnika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c2a ... 079a5.html


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 20:08 
ale ten IC to dalej "pudelko papierosow" przy stage I jest on juz i tak malo wydajny.
zainwestuj w FMIC ale cos mi sie wydaje (bo jeszcze jak sledzilem temat to nikomu sie nie udalo tego zaaplikwoac) ze klimy trzeba sie pozbyc

ten aluminiowy dolot gdzie sie zaczyna? nad wentylatorem (w grilu)? swoja droga nie wiem dlaczego wywalony zostal seryjny dolot? wnetrze jest gladkie... a ta rura cala pofaldowana, i swoja droga brak termoizolacji od strony silnika... w lecie to cie seryjne turbo objedzie :)

powiem Ci ze mialem stozek CDA BMC z carbonu i polaczylem go z seryjnym dolotem (ktory kiedys mialem zamiar zamienic na ten z vectry bo mial wieksza paszcze) i generalnie nie moglem narzekac z reszta :) wyniki sa na forum :)

ps. zrob cos z tym zderzakiem tzn zabezpiecz go bo z tego co widze to trzyma sie on w tej chwili na dwuch bocznych srubach i plastikowych rozporkach od dolu :) a juz komus z forum podpitolili zderzak bez otwierania maski :)

to taki maly OT


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 21:28 
NasH napisał(a):
zainwestuj w FMIC ale cos mi sie wydaje (bo jeszcze jak sledzilem temat to nikomu sie nie udalo tego zaaplikwoac) ze klimy trzeba sie pozbyc

Jak sam piszesz zamontowanie FMIC nie jest łatwe lub trzeba rezygnowac z kilmy.
Kupiłem autko z takim IC i nie zamierzam zminiac.
IC i dolot są EDS'u.
Wiem, że są różne opinie o tej firmie. Jak twierdzą z EDS dzięki remap'ie i zmnianie IC + dolotu osiągają niezłe wyniki.
Myślę , że jak zrobie program u Klasena i dzięki tyn co mam to nie będzie tak źle.
Będzie troszkę lepiej niż seria.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 22:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
GST napisał(a):
Jak sam piszesz zamontowanie FMIC nie jest łatwe lub trzeba rezygnowac z kilmy.

nie trzeba rezygnować z klimy, Lobuziak ma zamontowany FMIC więc może on się wypowie, ja mam coś podobnego do twojego i jest dobrze ;) (w porównaniu do serii - który nie wiem czy by się nadawał do uturbionego cinko 1.1 :lol: ), ale zastanawiam się nad zmianą na FMIC.


Ostatnio edytowano 29 listopada 2008, o 23:04 przez WARIK, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 23:12 
Coube napisał(a):
odwrocic went, troche podciac zderzak, cofnac chlodnice i gotowe


Tak się ma sprawa z FMIC. Przy tej mocy w którą celujesz chyba będziesz Warik zmuszony go załozyć ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 23:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Zlatan napisał(a):
Coube napisał(a):
odwrocic went, troche podciac zderzak, cofnac chlodnice i gotowe


Tak się ma sprawa z FMIC. Przy tej mocy w którą celujesz chyba będziesz Warik zmuszony go załozyć ;)

pożyjemy zobaczymy ;) co do montarzu FMIC - bułka z masłem :lol: , chyba sobie jutro załoze ;) mam chwilę wolnego czasu to se podetne tam popieszcze :lol: a tak na poważnie to łatwo się pisze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, o 11:32 
Taka jest rożnica między serią a takim jaki jest z EDS.
ObrazekObrazek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, o 17:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
GST napisał(a):

ja mam większy xP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, o 17:31 
Nie mam pojęcia jaka była przyczyna że turbo mi siadło. Podczas rozwijania V-maxa nagle straciłem moc, dźwięk wydobył się ze stożka jak bym nogę z gazu puścił pssss a miałem wciśnięty pedał prawie na maksa to było przy ok 250km/h. Straciłem ciśnienie turbina puściła olej i wpompowała olej do intercoolera i trochę poszło w silnik do przepustnicy. Wydaje mi się że to raczej wina turbiny a nie programu cholera wie tak na prawdę w jakim stanie było turbo. Przed modyfikacją programu już miała spadek mocy bo wykazało poniżej 190KM. Od paru miesięcy jest turbo od leha OPC i na tym programie z Geko ładnie pracuje bez remapu motronik nie wpada w błędy auto pięknie przyspiesza wszystko ok.
Objeździłem już potencjalnie mocniejsze auta. Największe zwycięstwo z subaru wrx+program 260KM na 400m :O

Pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, o 19:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Feniks napisał(a):
Wydaje mi się że to raczej wina turbiny a nie programu


to zle Ci sie wydaje.
Naturalnie jest to wina programu, to znaczy - na seryjnym programie tez kiedys turbo siadzie, ale na programie zrobi to szybciej.
Niewazne jest teraz jaki to byl program, chodzi o to ze na programie turbo jest prawie jeszcze raz tak obciazone.
Jako ze KKK04 jest malutkim turbo, to zeby wyciagnac z niego te 1,4 Bar "overboost" to musisz "siasc" na obroty, tylko obrotami turbiny mozna te wartosci osiagnac.
Na oryg. programie przy top speed turbina kreci sie 255.000 U/min. i pompuje 0,8 Bar, zeby wyciagnac 1,4 Bar..........................
reszte dopowiedz sobie sam.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, o 21:58 
OK masz racje ale chodziło mi o to że jeżeli turbina jest już trochę zajechana przez ekstremalną eksploatacje( nie wiem czy dbał o turbinę poprzedni właściciel ) to krócej wytrzyma większe obroty i ciśnienie. Program skraca żywotność turbiny ale w miarę nowa turbina nie popsuje sie przez 3 miesiące tak jak mi.

Wiec tak jak mówisz każdy program psuje w jakiś sposób turbinę?

Czy geko popsuło mi turbinę? Tak i NIE bo nie wiem w jakim faktycznym stanie było stare turbo

Pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, o 16:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Stage1 BSR 240Hp/346Nm http://moto.allegro.pl/item493511876_op ... 346nm.html - ktoś coś słyszał o tej firmie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, o 17:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Na LMF sie sprzedaja...

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2008, o 13:48 
Feniks napisał(a):
nie wiem czy dbał o turbinę poprzedni właściciel


No właśnie ,a jak poprawnie sprawdzić stan techniczny turbiny przed zainstalowaniem programu ? Nie chciał bym wydać 2tys na program i po miesiącu 3tys albo więcej na nowe turbo :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2008, o 18:47 
Jak leci biały dym z wydechu to turbina już jest na wykończeniu.
A jak nie leci? to ciekawe kiedy zacznie lecieć :DD
Podobno jak turbina głośniej wyje to też już dostała po dupie

Albo wymontować i zawieść gdzieś gdzie się zajmują turbinami i sprawdzą ale to znowu koszta ;-)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL