Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 16:15

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, o 21:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
poslalem E-Mail do Stephana z zapytaniem, zobacze kiedy przyjdzie odpowiedz.
Zglosze sie.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2008, o 16:43 
Z turbiną leh ok 420 Nm i 280 KM na programie Klasena - są lekkie falowania po 1,2 bara. Na programie Waver - ok 275 KM ale za to 450 Nm i równiutka praca, lepszy przebieg momentu, auto jeździ rewelacyjnie (tylko w korkach spore spalanie)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2008, o 16:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Dostalem odpowiedz od Stephana;

Cytuj:
Hallo Adam,
Drehoment ist unterschiedlich, jenachdem was der Kunde wünscht und was die Kupplung mitmacht.
Mit LEH-Lader meist so 400-420Nm, LEL+LER 330Nm mit Serienkupplung, große Umbauten mit Garrett GT3076R ~500Nm.


a na polskie;

moment obrotowy jest rozna, w zaleznosci co klient sobie zyczy, i ile wytrzyma sprzeglo.
Z turbina LEH przewazne okolo 400-420 Nm
z LEL + LERok. 330 Nm na seryjnam sprzegle.
Duze przerobki z turbina Garrett GT3076R ok.500 Nm.

Nie podal turbiny LET, ale ja wiem ze wychodzi ok. 380 Nm, chyba ze sprzeglo nie trzyma, to mozna wgrac wersje "Soft" wtedy jest cos kolo 320-340 Nm.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2008, o 16:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
kkkmmm napisał(a):
Na programie Waver - ok 275 KM ale za to 450 Nm i równiutka praca, lepszy przebieg momentu, auto jeździ rewelacyjnie (tylko w korkach spore spalanie)
acha.....
a jak wyglada sprywa toksycznosci spalin, na tym "cudownym" programie ?
Na programie Klasen-a jade do niemieckiego TUV i robie przeglad (w ktorym jest pomiar spalin) bez prekata i wszystko jest super.Spalanie na 100km mam ponizej 10 ltr.
Konie i moc, to nie wszystko.....



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, o 10:40 
To fakt, na nieco przelanym lepszy moment wychodził. Na razie w "dzikiej Polsce" przeglądy techniczne nie są tak restrykcyjne jak w "rozwiniętych Niemczech". W przyszłości zawsze mogę wrzucić program Stephana (aczkolwiek trochę irytuje "falowanie" momentu u góry). Pozdrawiam noworocznie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2009, o 02:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
kkkmmm napisał(a):
(aczkolwiek trochę irytuje "falowanie" momentu u góry)

tego w codziennym uzytkowaniu nie odczujesz.



Adam


Ostatnio edytowano 3 stycznia 2009, o 02:43 przez SirAdam, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, o 22:55 
Może ktoś ma koncepcję czym może być spowodowane wysokie zużucie oleju - turbina leh, doładowanie 1,5 bar mogą mieć na to wpływ? A może temperatury i lepszy od mobila byłby Motul? (kompresja sprawdzana u miniaca i ok, żadnych wycieków nie widać).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, o 23:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
kkkmmm napisał(a):
czym może być spowodowane wysokie zużucie oleju


wiele czynnikow tu nie ma;

- uszczelniacze na zaworach

- gladzie cylindrowe jezeli cylindy sa zbyt gladkie.Sciany MUSZA miec takie "rysy" otrzymiiuje sie je poprzez.....nie mam pojecia po polsku, po niemiecku jest "hohnen"

- pierscienie to ze jest dobra kompresja o niczym nie swiadczy)

- no i oczywiscie turbina (jej uszczelnienie nie zostalo skonstruowane na cisnienia rzedu 1,5 bar, tylko o polowe mniejsze)

- "pluje" olejem przez odme i go spala.


Wiecej mi do glowy nie przychodzi.
Jezeli silnik jest zrobiony w sensie szlif, tloki uszczelniacze itd. to pozostaje turbina.Osobiscie uwazam ze to ma najwieksze prawdopodobienstwo.
Czemu nie wziales Garett, jak juz tak wszystko przerabiales ?





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, o 00:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
a ile ci lyka tego oleju? moze najpierw zmien olej na motul, a puzniej zacznij grzebac


Ostatnio edytowano 23 stycznia 2009, o 00:08 przez Jurand, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, o 12:14 
SirAdam napisał(a):

- gladzie cylindrowe jezeli cylindy sa zbyt gladkie.Sciany MUSZA miec takie "rysy" otrzymiiuje sie je poprzez.....nie mam pojecia po polsku, po niemiecku jest "hohnen"
Adam

Podobnie - honowanie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2009, o 22:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Ma ktos jakies konkretne namiary na Coube'a?
Wogole Coube zajmuje sie dalej robieniem programow?

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2009, o 22:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Na to pytanie zna tylko on sam odpowiedz.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2009, o 22:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Trudna sprawa jest sie skontaktowac z Coube'm. A do Niemiec to raczej trzeba zaplanowac wyprawe, co innego podjechac na szybko do Katowic :-)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2009, o 22:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Polus napisał(a):
A do Niemiec to raczej trzeba zaplanowac wyprawe


nie musisz jechać do Niemiec...możesz ECU wysłać pocztą do Klassena :)

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2009, o 22:35 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
?? I co sam sobie wgram remape??

[ Dodano: Sob 21 Lut, 2009 22:35 ]
Nie orientuje sie bo slabiutki jestem z tego tematu :-(

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL