Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

turbo w 1.8?
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=4956
Strona 1 z 2

Autor:  mateo87 [ 10 lipca 2009, o 08:13 ]
Tytuł:  turbo w 1.8?

jak w temacie chcialbym zalozyc turbo do silnika 1.8 125km.co o tym sadzicie,pisze temat bo niemoge znalesc i niewiem czy nikt nie zakladal tego wczesniej.jak cos wiecie to piscie ;-)

Autor:  AdamBDG [ 10 lipca 2009, o 08:27 ]
Tytuł: 

oj słabo szukałeś :P
viewtopic.php?t=1051&highlight=turbo+1.8

Autor:  wesol [ 10 lipca 2009, o 08:54 ]
Tytuł: 

mateo87, polecam najpierw poszukac w google bo to skarbnica wiedzy. Odrazu CI mowie ze uturbienie auta z lat 80-90 to jeszcze jak cie moge nie sa koszta za duze ale takiego jak Ty masz to sobie odpusc bo kupisz za to sobie QP turbo.

Temat juz jest wiec tam nalezalo by sobie poczytac ewentualnie tam zadac jakies sensowne pytanie.

Autor:  Robertnet [ 10 lipca 2009, o 08:54 ]
Tytuł: 

nie sprzeajesz jednak??, i 2 raz nie chce ci sie szukac :/

Autor:  mateo87 [ 10 lipca 2009, o 22:33 ]
Tytuł: 

a kompresor?ja autko wystawilem z ciekawosci moze ktos sie znajdzi.jak bym sprzedal to bym kupil w turbo

Autor:  wesol [ 11 lipca 2009, o 10:41 ]
Tytuł: 

mateo87, z kompresorem jest jeszcze gorzej jak z uturbieniem. Zapomnij takim mykow bo naprawde gra nie warta swieczki.

Autor:  arti4782 [ 15 lipca 2009, o 10:38 ]
Tytuł: 

jak chcesz uturbić jakikolwiek silnik to musisz wymienić:
-kolektor dolotowy
-kolektor wylotowy
-ECU
-pompe paliwa
-wtryski
- może tłoki
to tak na początek a dalej trzeba by pomyśleć o sprzęgle , skrzyni, hamulcach
Na pewno jeszcze sporo rzeczy wyjdzie w praniu więc się zastanów czy warto.
Może lepiej pomyśleć o podtlenku azotu (NOS) ?

Autor:  marcinpsk [ 15 lipca 2009, o 18:45 ]
Tytuł: 

arti4782 napisał(a):
jak chcesz uturbić jakikolwiek silnik to musisz wymienić:
-kolektor dolotowy
-kolektor wylotowy
-ECU
-pompe paliwa
-wtryski
- może tłoki
to tak na początek a dalej trzeba by pomyśleć o sprzęgle , skrzyni, hamulcach
Na pewno jeszcze sporo rzeczy wyjdzie w praniu więc się zastanów czy warto.
Może lepiej pomyśleć o podtlenku azotu (NOS) ?


A czemu kolektor dolotowy wg. Ciebie trzeba zmieniac ?? :|

Wtryski i pompa tez nie koniecznie, bo zalezy od tego ile on chce wyciagnac z silnika na doladowaniu a ile pociagnie pompa i wtryski. Mozna tylko zmienic cisnienie na listwie poprzez wymiane regulatora.
Tloki mozna zmienic na odprezajace albo dac podkladke odprezajaca pomiedzy glowice a blok.
Skrzynia i sprzegl oto taka sama sprawa jak z pompa i wtryskami.

Autor:  arti4782 [ 15 lipca 2009, o 20:11 ]
Tytuł: 

Ja uważam że już jak uturbiać - to dla konkretnego przyrostu mocy, dlatego tyle zachodu z tym.
Bo babrać się dla dodatkowych 20 KM to raczej mija się z celem. (już szybciej wymienić wałki wydech i chip no i dolot też można poprawić)
marcinpsk napisał(a):
A czemu kolektor dolotowy wg. Ciebie trzeba zmieniac

Przecież gdzieś sprężarka musi pompować powietrze.

Autor:  DAN [ 15 lipca 2009, o 20:16 ]
Tytuł: 

arti4782 napisał(a):
Przecież gdzieś sprężarka musi pompować powietrze.

No właśnie, będzie pompować w stary kolektor.

Autor:  marcinpsk [ 15 lipca 2009, o 20:30 ]
Tytuł: 

arti4782 napisał(a):
Przecież gdzieś sprężarka musi pompować powietrze.


Akurat ksztalt kolektora nie ma przy turbo az tak duzego znaczenia aj jest to w przypadku wolnossaka.
Przeciez kolektor przy turbo nie jest zadnym elementem przechowawczym dla powietrza... , wiec i jego pojemnosc nie ma znaczenia jesli masz wczesnie wstajace turbo.

A na seryjnej pompie i wtryskach przy podniesieniu cisnienia paliwa o 0.3 bara robi sie spokojnie 180 PS wiec chyba starczy jak na 1.8 na poczatek.

Autor:  arti4782 [ 17 lipca 2009, o 19:20 ]
Tytuł: 

Wystarczy ,wystarczy :D dla takiej mocy warto powalczyć. Ja tam specem nie jestem ale pytanie czy wytrzyma seryjne przeniesienie napędu (ewentualnie jak długo wytrzyma). Wiadomo jakiś tam zapas jest ale jaki?

Autor:  mateo87 [ 26 lipca 2009, o 14:59 ]
Tytuł: 

a orientujecie sie jaki koszt tego bedzie tak zeby uzyskac te 180KM,chodzi mi po glowiem uturbienie ewentualnie zmiana na turbo lub na 2,2 w dislu a swap z benzyny na disla jest duzo roboty?duzo przerabianai??

Autor:  sixu [ 26 lipca 2009, o 15:26 ]
Tytuł: 

mateo87 napisał(a):
jaki koszt tego bedzie tak zeby uzyskac te 180KM
w 1.8 ? pewnie więcej niż to auto teraz jest warte. bez sensu jest ten temat, kupujesz 2.0 turbo i masz 200 koni wiec po co modzic z 1.8 ?

Autor:  mateo87 [ 26 lipca 2009, o 19:44 ]
Tytuł: 

sprzedaj szybko 1.8!nieda rady a z drugiej strony to jak zrobisz sam to jest lepiej,bo mozesz mowic ze sam to zrobiles!a jak ze swapem na disla?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/