Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 15:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: turbo w 1.8?
PostNapisane: 10 lipca 2009, o 08:13 
jak w temacie chcialbym zalozyc turbo do silnika 1.8 125km.co o tym sadzicie,pisze temat bo niemoge znalesc i niewiem czy nikt nie zakladal tego wczesniej.jak cos wiecie to piscie ;-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, o 08:27 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2008, o 21:33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Silnik: Z18XE
oj słabo szukałeś :P
viewtopic.php?t=1051&highlight=turbo+1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, o 08:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
mateo87, polecam najpierw poszukac w google bo to skarbnica wiedzy. Odrazu CI mowie ze uturbienie auta z lat 80-90 to jeszcze jak cie moge nie sa koszta za duze ale takiego jak Ty masz to sobie odpusc bo kupisz za to sobie QP turbo.

Temat juz jest wiec tam nalezalo by sobie poczytac ewentualnie tam zadac jakies sensowne pytanie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, o 08:54 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
nie sprzeajesz jednak??, i 2 raz nie chce ci sie szukac :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, o 22:33 
a kompresor?ja autko wystawilem z ciekawosci moze ktos sie znajdzi.jak bym sprzedal to bym kupil w turbo


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2009, o 10:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
mateo87, z kompresorem jest jeszcze gorzej jak z uturbieniem. Zapomnij takim mykow bo naprawde gra nie warta swieczki.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, o 10:38 
jak chcesz uturbić jakikolwiek silnik to musisz wymienić:
-kolektor dolotowy
-kolektor wylotowy
-ECU
-pompe paliwa
-wtryski
- może tłoki
to tak na początek a dalej trzeba by pomyśleć o sprzęgle , skrzyni, hamulcach
Na pewno jeszcze sporo rzeczy wyjdzie w praniu więc się zastanów czy warto.
Może lepiej pomyśleć o podtlenku azotu (NOS) ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, o 18:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
arti4782 napisał(a):
jak chcesz uturbić jakikolwiek silnik to musisz wymienić:
-kolektor dolotowy
-kolektor wylotowy
-ECU
-pompe paliwa
-wtryski
- może tłoki
to tak na początek a dalej trzeba by pomyśleć o sprzęgle , skrzyni, hamulcach
Na pewno jeszcze sporo rzeczy wyjdzie w praniu więc się zastanów czy warto.
Może lepiej pomyśleć o podtlenku azotu (NOS) ?


A czemu kolektor dolotowy wg. Ciebie trzeba zmieniac ?? :|

Wtryski i pompa tez nie koniecznie, bo zalezy od tego ile on chce wyciagnac z silnika na doladowaniu a ile pociagnie pompa i wtryski. Mozna tylko zmienic cisnienie na listwie poprzez wymiane regulatora.
Tloki mozna zmienic na odprezajace albo dac podkladke odprezajaca pomiedzy glowice a blok.
Skrzynia i sprzegl oto taka sama sprawa jak z pompa i wtryskami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, o 20:11 
Ja uważam że już jak uturbiać - to dla konkretnego przyrostu mocy, dlatego tyle zachodu z tym.
Bo babrać się dla dodatkowych 20 KM to raczej mija się z celem. (już szybciej wymienić wałki wydech i chip no i dolot też można poprawić)
marcinpsk napisał(a):
A czemu kolektor dolotowy wg. Ciebie trzeba zmieniac

Przecież gdzieś sprężarka musi pompować powietrze.


Ostatnio edytowano 15 lipca 2009, o 20:13 przez arti4782, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, o 20:16 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
arti4782 napisał(a):
Przecież gdzieś sprężarka musi pompować powietrze.

No właśnie, będzie pompować w stary kolektor.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, o 20:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
arti4782 napisał(a):
Przecież gdzieś sprężarka musi pompować powietrze.


Akurat ksztalt kolektora nie ma przy turbo az tak duzego znaczenia aj jest to w przypadku wolnossaka.
Przeciez kolektor przy turbo nie jest zadnym elementem przechowawczym dla powietrza... , wiec i jego pojemnosc nie ma znaczenia jesli masz wczesnie wstajace turbo.

A na seryjnej pompie i wtryskach przy podniesieniu cisnienia paliwa o 0.3 bara robi sie spokojnie 180 PS wiec chyba starczy jak na 1.8 na poczatek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, o 19:20 
Wystarczy ,wystarczy :D dla takiej mocy warto powalczyć. Ja tam specem nie jestem ale pytanie czy wytrzyma seryjne przeniesienie napędu (ewentualnie jak długo wytrzyma). Wiadomo jakiś tam zapas jest ale jaki?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, o 14:59 
a orientujecie sie jaki koszt tego bedzie tak zeby uzyskac te 180KM,chodzi mi po glowiem uturbienie ewentualnie zmiana na turbo lub na 2,2 w dislu a swap z benzyny na disla jest duzo roboty?duzo przerabianai??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, o 15:26 
mateo87 napisał(a):
jaki koszt tego bedzie tak zeby uzyskac te 180KM
w 1.8 ? pewnie więcej niż to auto teraz jest warte. bez sensu jest ten temat, kupujesz 2.0 turbo i masz 200 koni wiec po co modzic z 1.8 ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, o 19:44 
sprzedaj szybko 1.8!nieda rady a z drugiej strony to jak zrobisz sam to jest lepiej,bo mozesz mowic ze sam to zrobiles!a jak ze swapem na disla?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL