Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 10:58

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, o 19:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Wszystko sie da... :( tylko pytanie czy to jest rozsadne... po co kombinowac jak nie trzeba? posluchaj kolegi wyzej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, o 20:23 
a jak jest z dopasowaniem 2.2 dti?pasuje na mocowania silnika?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, o 20:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
masz na mysli silnik diesla Y22dtr czy jakis 2.2 dti?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, o 20:53 
2.2dti ma oznaczenie Y22DTR bo chyba innych rodzajów nie było w przeciwieństwie do 2.0 dti :) Swoją drogą ciekawe ile jeszcze będzie tematów o tym turbo w 1.8, pamiętam że był temat "uturbienie 1.8", dlaczego tam nie piszecie, potem robi się "burdel" :/ Nie raz juz chłopaki opisywali co potrzeba, ile mniej więcej kaski żeby taki zabieg wykonać i jest to zdecydowanie nieopłacalne, ale niektórzy tego nie kumają i piszą 100 razy jedno a to samo :/ Żeby się zabierać za takie mody to trzeba mieć o tym troszkę pojęcia, więc zastanów się nad tym lepiej, a jak już czytam że chcesz robić swapa na diesla to widać że auto kupiłeś tak po prostu, z dupy bo nie miałeś na co kasy udać ;) Powodzenia..

Piotrek.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, o 19:58 
no tak wyszlo z oplem ale juz jest,i chcial bym cos pozmieniac a szukalem na forum i niema nic o zmainei silnika z benzyny na disla!bo jak by wynioslo okolo 5tys.to bym zrobil takie cos wyrobie sie w tych pieniazkach?? :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, o 19:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Fakt bylo o uturbiniu i o swapie na diesla czy tez w druga strone nie raz. Y22DTR to nie oplacalny gips. 125 KM to troszke malo a koszt bedzi eniemilosierny bo prawie jak przy swapie na leta. Mozna by poszukac jakiegos TDI na VP albo jeszcze lepiej na PD ( jak sie ktos upiera na diesla). Na forum golfa ziom kupil ostatnio ze Szczecina 130KM ASZ'a( komp wiazka silnik, skrzynia poloski) za 2 tys zl tylko bez turbiny ktora bedzie kosztowac ze 1200-1500 zl po regeneracji albo odrazu zapodac GT2260 z BMW i po zmianie pompek oraz ICka peka na hamowni 200 kucow a nawet wiecej. Fakt nie wytrzyma tego skrzynia i trzeba tez wzmocnic ale to juz dalsze modzenie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL