Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
SWAP 1,8 na 2,0 http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=4862 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Mefisto [ 27 czerwca 2009, o 18:41 ] |
Tytuł: | SWAP 1,8 na 2,0 |
Czy da się przełożyć silnik 2,0 z astry G do naszej astry Bertone? Mam silnik 1,8 116 KM lecz z leciwym przebiegiem przymierzałem się do remontu jego. Teraz mam okazję kupić prawie nóweczkę silnik 2,0 (BEZ TURBO :) ) pytanie czy to się opłaca czy też trzeba przekładać pół gratów jak przy SWAPie na 2,0T? z góry dzięki za odp :) |
Autor: | DareQ [ 27 czerwca 2009, o 18:47 ] |
Tytuł: | |
w tym temacie jest o swapie 1.8 na 2.0 tylko ze z astry F viewtopic.php?t=3842 |
Autor: | Jurand [ 27 czerwca 2009, o 20:49 ] |
Tytuł: | Re: SWAP 1,8 na 2,0 |
Mefisto napisał(a): Czy da się przełożyć silnik 2,0 z astry G do naszej astry Bertone? wszystko sie da tylko że: Mefisto napisał(a): pytanie czy to się opłaca
Wedlug mnie tak, koszt remontu starego silnika wyniesie znacznie wiecej (zalezy co jest do wymiany, ale zalużmy ze wszystko) niż zakupienie uzywanego silnika w dobrym stanie i zrobienie swapa. Tylko to wszystko trzeba teraz oddac w dobre rece.. bo nie sztuka jest cos zniszczyc tylko zbudowac. |
Autor: | marcinpsk [ 27 czerwca 2009, o 20:50 ] |
Tytuł: | Re: SWAP 1,8 na 2,0 |
Mefisto napisał(a): mam okazję kupić prawie nóweczkę silnik 2,0 (BEZ TURBO :)
a skad taka okazje dorwales bo tych silnikow nie robia od 2000 roku to ktos by musial wtedy auto kupic i nie jezdzic az do teraz. Takie rzeczy to tylko w erze... |
Autor: | Mefisto [ 28 czerwca 2009, o 09:18 ] |
Tytuł: | |
Prawie nóweczka czyli przejechane 25 tysięcy km więc dla mnie to bajka.. chodziło to u mojego kumpla w Astrze 2 wyjechał do Irlandii z 6 lat temu i niedawno przyjechał i skasował cały dył bolidu.. no i z tąd ta okazja.. autko stało w garażu i tylko pajęczyną zachodziło :) |
Autor: | marcinpsk [ 28 czerwca 2009, o 09:54 ] |
Tytuł: | |
Czyli chodzi o swap na X20XEV. Do wymiany skrzynia, polosie , okablowanie, sterownik , silnik z osprzetem. Aha skrzynia jakas krotka musi byc bo jak wsadzisz dluga to moze okazac sie ze te 2.0 ma slabsze osiagi od 1.8 |
Autor: | Robertnet [ 28 czerwca 2009, o 10:29 ] |
Tytuł: | |
Mefisto, w sumie wszystko zależy co u ciebie jest do remontu? wg mnie nie warto robić swapa, z x20xev, efekt końcowy zbyt mały w stosunku do włożonej pracy, poza tym silnik x20xev jest strasznym mułem do 3.000 obr. inna kwestia- gdybyś chciał sprzedać auto w przyszłości- bedzie ciężej znaleźć chętnego na auto z nieseryjnym silnikiem. |
Autor: | wesol [ 28 czerwca 2009, o 14:35 ] |
Tytuł: | |
Lepiej poszukac C20NE i jego zrobic na 150-160 Km to nie problem i niewielki koszt a pamietam ze marcinpsk, mowil ze silnik nie do zajechania. Oczewiscie tez moze byc C20XE ale trudniej go dostac. Bdobre silniki byly kiedys- dzis juz takich nie robia. |
Autor: | marcinpsk [ 28 czerwca 2009, o 14:41 ] |
Tytuł: | |
X20XEV ma ten sam blok co C20XE oraz C20NE. Wystarczy wsadzic tloki i korobwody z C20XE do X20XEV i tez bedzie bardzo wytrzymaly ja X20XER ktory tez jes mega odporny na upalanie :) Pozatym pisze ze ma do kupienia prawie nowy X20XEV z astry a to juz duzy plus bo bierze elektryke i caly osprzet i wszystko ma plug&play bez rzezby |
Autor: | Pd24 [ 28 czerwca 2009, o 16:26 ] |
Tytuł: | |
Robertnet napisał(a): poza tym silnik x20xev jest strasznym mułem do 3.000 obr. Czy śmigałeś że twierdzisz że to muł :?: Może vectro która miała długo skrzynie :?: Gdzie 1.8 wogule nie idzie :!: W astrze g spotive występuje i tam na muła nie wygląda. wesol napisał(a): Lepiej poszukac C20NE i jego zrobic na 150-160 Km to nie problem Taaa a potem się wys.a :zly: Skoro tak wierzysz w mody i wytrzymałość tego silnika to czemu nie ma dużej ilości wykresów na to D Czytałem co robił ja37 z tym motorem i miał przeszło 150 koni zmierzone na hamowni (niektórzy twierdzo że ostro zawyżała wyniki). Finał taki że silnik padł a właściciel wsadził c20xe do corsy i lepiej to jeździ jak z modzonym c20ne. marcinpsk napisał(a): X20XER ktory tez jes mega odporny na upalanie
I żeby on był wkładany do coupe to byłoby dla mnie super Nie raz przechodzi mi myśl żeby kupić opc z tym motorem zamiast coupe |
Autor: | Robertnet [ 28 czerwca 2009, o 17:05 ] |
Tytuł: | |
Pd24 napisał(a): Czy śmigałeś że twierdzisz że to muł :?: dokladnie tak, zanim kupilem bertone ogladalem i jezdzilem astra G sportive z 1999 z takim silnikiem,
|
Autor: | Pd24 [ 28 czerwca 2009, o 17:59 ] |
Tytuł: | |
Robertnet, no to musiałeś jeździć trupem x20xev ;/ Bo nie wierze że 1.8 się lepiej zbiera a zwłaszcza 116km. |
Autor: | dejm [ 28 czerwca 2009, o 18:17 ] |
Tytuł: | |
Pd24 napisał(a): Robertnet, no to musiałeś jeździć trupem x20xev ;/ Bo nie wierze że 1.8 się lepiej zbiera a zwłaszcza 116km.
nic takiego nie napisał, tylko ze jest mułem do 3tys. natomiast różnica pomiędzy coupetą 1.8 125, a 2.0 136km w hatchbacku jest nieznaczna, do tego silnik 2.0 jest silnikiem starej generacji, który potrafi palic przy takiej samej jezdzie co 1.8 3-4litry wiecej na setke. |
Autor: | marcinpsk [ 28 czerwca 2009, o 20:43 ] |
Tytuł: | |
Pd24 napisał(a): marcinpsk napisał(a): X20XER ktory tez jes mega odporny na upalanie I żeby on był wkładany do coupe to byłoby dla mnie super Nie raz przechodzi mi myśl żeby kupić opc z tym motorem zamiast coupe Koles pod Wawa ma kompletny X20XER za 3500 to sobie mozesz upakowac i jakas krotka skrzynie do niego |
Autor: | zabkagdynia [ 29 lipca 2009, o 18:04 ] |
Tytuł: | |
Jak wygląda w praktyce swap na let-a ? Mogą sie pojawić jakieś komplikacje? Mechanik pytał się o wiązki kabinowe.Robił przeszczep na leh-a i mówił że auto wchodziło w tryb awaryjny.Leh-a wkładał do astry H.Do ilu kucy można by było rozbudować let-a i czy nie opłaca się bardziej tuning 1.8, jeżeli w ogóle wspominać tu o jakiejkolwiek opłacalności ? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |