Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Z20LET+M32 , czyli 6-cio biegowe turbo http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=4781 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | SirAdam [ 15 czerwca 2009, o 21:30 ] |
Tytuł: | |
Ladnie zrobiony opis. Podepne ten temat. Jako "nagroda" - przyjecie do grupy "Klubowicz" Adam |
Autor: | Wodzu [ 15 czerwca 2009, o 21:45 ] |
Tytuł: | |
Bravo dla kolegi - hmmmm...... teraz chlopaki beda mieli do myslenia.... |
Autor: | Szymek636 [ 15 czerwca 2009, o 21:59 ] |
Tytuł: | |
Wodzu napisał(a): teraz chlopaki beda mieli do myslenia....
jest o czym myśleć, bo szóstego biegu w LET'cie naprawdę brakuje.. doskonała robótka... |
Autor: | Polus [ 15 czerwca 2009, o 22:02 ] |
Tytuł: | |
to dzial techniczny !! a nie OT. |
Autor: | daniomks90 [ 15 czerwca 2009, o 22:05 ] |
Tytuł: | |
ciekawi mnie jaka cena tej modyfikacji wyszła:D |
Autor: | Zlatan [ 15 czerwca 2009, o 22:10 ] |
Tytuł: | |
Niech się SirAdam wypowie czy ta skrzynia rzeczywiście taka rewelacyjna.... |
Autor: | wesol [ 15 czerwca 2009, o 22:56 ] |
Tytuł: | |
Ja jeszcze swoje pare groszy dorzuce. A wiec tak sa dwa rodzaje M32 i logiczne jest to ze w dieslach Z19DTH byla z wiekszym przelozeniem nic te z Z20LEL/R/H. Tak wiec jakjuz to faktycznie lepiej wsadzic ta do diesla. Alternatywa chyba moz etez byc duzo tańsza skrzynia od diaslowskiego Y20DTH czyli F23WR. Przelozenie ostatniego biegu w tych M32 moze byc 0,614 ( ta od Z19DTH) oraz 0,744 ta od LEL LER itp. Skrzynia seryjna od Z20LET ma na ostatnim biegu 0,790 ( troche mniej jak w LEL/R/H) ale mozna zalozyc ta F23WR i ona ma 0,686. Gratuluje marcinpsk, bo wiem ze sie nosiłes z ta wymiana skrzyni z innego forum i jednak dokonales. Czesci masz w nadmiarze wiec i pewnie koszt nie byl duzy ale jakby ktos chcial wymieniac tak ze startu to chyba jednak pokonaja Go koszta. Bardzo dobra rzecz taka skrzynia z wiekszym przelozeniem ale raczej do silnika z modem a wiem ze celujesz w moce nie bylejakie bo 300 KM a nawet i wiecej. |
Autor: | WARIK [ 16 czerwca 2009, o 13:34 ] |
Tytuł: | |
to ja się wyłamie (jak zwykle xP ) i powiem, że nie widze żadnego sensu zmieniać skrzyni od turbolota, lepiej zainwestować w szpere D nie mniej jednak gratuluje koledze marcinpsk bo zrobił kawałdobrej roboty Sir Adam napisz coś jak sięma wytrzymałościowo ta skrzynka do naszej f23 :| to też jest Getrag? |
Autor: | dejm [ 16 czerwca 2009, o 13:49 ] |
Tytuł: | |
Z tego co Marcin pisał to spalanie przy 130-140 na 6 wynosi lekko ponad 6l. I nie jestem pewien, ale wydaje mi sie ze gdzies pisał ze ma szpere, albo ze ma mieć. nie pamietam dokładnie :oops: gratki za to ze przy tym wszystkim sam dłubiesz i są tego efekty |
Autor: | WARIK [ 16 czerwca 2009, o 14:38 ] |
Tytuł: | |
dejm - reguła jest taka - nie znam się ;/ nie wypowiadam się spalanie w moim przypadku to drugorzędna zecz :lol: [ Dodano: Wto 16 Cze, 2009 15:43 ] w niemcowni można kupić całą skrzynie f23 przystosowanądo "dragu wraz ze szperungiem" za 2 koła na co czekam z niecierpliwieniem |
Autor: | wesol [ 16 czerwca 2009, o 22:02 ] |
Tytuł: | |
Wieksze przelozenie i wiecej biegow wcale nie oznacza ze bedzie palil sladowe ilosci beny przy predkosciach 150 czy jeszcz ewiecej. Fizyki nie da sie oszukac. Taka czy siak ekonomia jest przy 90 km/h i czy to bedzie maly wozik czy to bedzie duzy to beda mialy podobnie. Opor powietrza rosnie proporcjonalnie do kwadratu wraz ze wzrostem predkosci tak wiec niestety ale wykres oporu ma kształt paraboli. Producent projektuje tak skrzynie by przy seryjnym silniku dalo sie w miare dobrze jezdzic po miescie i na autosce a i tez nie raz trzeba cos pociagnac , przyczepka , kemping itp. Skrzynie to tez projektowalem na uczelni z kolegami i powiem wam ze taksie dobiera parametry ze by jaknajlepiej wykozystac max moment i okolice jego w calym zakresie predkosci jaka rozwija auto. ( P.S. mam nadzije ze nie zagmatwalem za bardzo ) |
Autor: | dejm [ 16 czerwca 2009, o 23:01 ] |
Tytuł: | |
WARIK napisał(a): dejm - reguła jest taka - nie znam się ;/ nie wypowiadam się spalanie w moim przypadku to drugorzędna zecz :lol:
[ Dodano: Wto 16 Cze, 2009 15:43 ] w niemcowni można kupić całą skrzynie f23 przystosowanądo "dragu wraz ze szperungiem" za 2 koła na co czekam z niecierpliwieniem ja tylko napisałem wypowiedz Marcina z innego forum... |
Autor: | marcinpsk [ 17 czerwca 2009, o 06:20 ] |
Tytuł: | |
Spalanie przy predkosci sredniej 130 km/h na odcinku 270 km wyszlo 6,7 litra. Wg wskazania kompa pokladowego i moich obliczen ile benzyny byli o zostalo. |
Autor: | WrednaKuna [ 17 listopada 2011, o 12:13 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET+M32 , czyli 6-cio biegowe turbo |
mnie tez Ciekawi Cena modyfikacji:) i czy jest oplacalna, ale z tego co kolega marcinpsk pisze to tak:D |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |