Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 01:36

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: FMIC
PostNapisane: 8 stycznia 2006, o 12:54 
Witam,
Samemu zastanawiam sie nad modyfikacja 2.0T. W zwiazku z tym pomysl, jako ze wielu osob juz modyfikowalo. Z tego co sie orientuje, to zmiana intercoolera jest jedna z rzeczy z ktora trzeba wogole zaczac. Mnie interesuje moc 240-250 koni. Wiecej nie planuje, bo koszty za wysokie. W zwiazku z tym prosba, czy osoby, ktore modyfikowaly moglyby podac jaki intercooler maja u siebie. Stworzyloby sie uzyteczna tabele najlkepiej moze w takiej formie:

1.wys*szer*dlug*, wloty gdzie umieszczone, skad pochodzi - czy od jakiegos innego auta, czy na zamowienie, a jak tak to najlepiej podac gdzie mozna taki zamowic.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2006, o 14:18 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
i tu pojawia sie dylemat, ocierajacy sie o "know-how" i co tu teraz zrobic ? :(

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2006, o 20:16 
Wiadomo, ze nie kazdy chcialby sie dzielic wlasnymi doswiadczeniami. Przeciez nie pisze, aby ktos wrzucal gotowe programy pod 2.0T. Jednakze z FMIC to mi sie wydaje dosc prosta rzecz, mozna pojechac i dopasuja. Jednakze wiadomo, ze czesto serwisy postawiaja wiele do zyczenia. Wiec po co wywazac otwarte drzwi. Wiele osob musialo ten intercooler wymioienic, wiec wie jaki sobie wstawilo.

Wedlug mnie bylaby to bardzo pozyteczna informacja. Troche glupio wykosztowac sie na intercooler i sie potem okaze, ze albo sie jednak nie zmiesci /albo problemy z podlaczeniem / albo jego parametry sie okaza zblizone do orginalnego i kasa w bloto.

Z tego co sie orientuje Coube, to ty zdaje sie, ze masz jedna z najmocniejszych coupet 2.0T, wiec podejzewam, ze ty to musisz miec juz uklad dolotowy/wydechowy kompletnie przebudowany. A mysle, ze wiekszosc osob nie jest zainteresowanych az taka ostra modyfikacja, ale chetnie by podniesli sobie troche moc, aby moc miec wiekszosc przyjemnosc z jazdy, a jednoczesnie nie poniesc za duzych kosztow.

Niestety coupe jest troche rzadszym modelem, a zwlaszcza z20let i nie ma tu gotowych prostych rozwiazan, do uzyskania konkretnej mocy. Co istnieje na przyklad w 1.8T VAG'a:)

Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2006, o 21:55 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
mjaza napisał(a):
Przeciez nie pisze, aby ktos wrzucal gotowe programy pod 2.0T.

;) to juz by bylo ostre przegiecie :P
zaryzykuje, ze poza osobami, ktore stworzyly motronica 1.5.5 na swiecie jest jedna osoba, ktora w pelni ogarnia te programy...i mozna je dostac w PL, wiecej na prv :mrgreen:

mjaza napisał(a):
Jednakze z FMIC to mi sie wydaje dosc prosta rzecz, mozna pojechac i dopasuja

TaK :?: to po co pytasz :P jedz i zrob, hihi ;) smieje sie oczywiscie

mjaza napisał(a):
Troche glupio wykosztowac sie na intercooler i sie potem okaze, ze albo sie jednak nie zmiesci /albo problemy z podlaczeniem / albo jego parametry sie okaza zblizone do orginalnego i kasa w bloto

Niestety popelnilem ta sztuke kilkanascie razy w przypadku swojego auta i nie jest to takie fajne :( masz racje...IC wymienialem, hmm..3 :?: 4 :?: razy :roll: :P

mjaza napisał(a):
Z tego co sie orientuje Coube, to ty zdaje sie, ze masz jedna z najmocniejszych coupet 2.0T

hihi, skromnie zabrzmi ;) ale prostujac....to najmocniejsza i jedna z mocniejszych in da world 8) duzo trudow, ale i duzo doswiadczen

mjaza napisał(a):
Niestety coupe jest troche rzadszym modelem, a zwlaszcza z20let i nie ma tu gotowych prostych rozwiazan, do uzyskania konkretnej mocy


a tam, sa produkty..ale dostepne za granica...tu oczywiscie sluze pomoca :>
juz niedlugo...beda dostepne w Polsce "gotowe" tego typu produkty i zestawiki do coupe


co do Twojego problemu, zakladanie "byle gdzie" IC o nawet znanych wymiarach to bedzie i tak wywaznie otwartych drzwi...wiec jezeli moge cos zasugerowac, to poczekaj troche i poradzimy sobie sprawnie z Twoim problemem :)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2006, o 22:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
@Coube , no teraz to juz jestem rozpalony z ciekawosci,
co Ty kombinujesz i z kim ?



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2006, o 17:50 
Czyżby Miniac miał kolejnego wspolnika? :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2006, o 10:41 
jakieś roszady w Promo...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2006, o 15:08 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
zajmijcie sie praca Panowie...

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2006, o 18:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Coube napisał(a):
zajmijcie sie praca Panowie...



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


ale komentarz...............
super.

No wlasnie - zajmijcie sie praca, albo pisaniem postow (oczywiscie na temat :twisted: )





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2009, o 09:24 
Które wydajne IC dostępne na rynku da się do qp "wcisnąć" bez rewolucji?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2009, o 11:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
kkkmmm napisał(a):
Które wydajne IC dostępne na rynku da się do qp "wcisnąć" bez rewolucji?


Zestawy pod Coupe:
Courtenay'a taki jak u mnie

TXAutosport 60mm rdzen do 345KM

TXAutosport 80mm rdzen 2,5 cala rurki do wiekszych mocy

Zestawy TXAutosport sprzedawana rowniez przez JBIMotorsport sa z uniwersalnym intercoolerem ktory pewnie w odpowiednich wymiarach tez mozna kupic sam. Courtenay'a maja miec wydajniejszy rdzen od uniwersalnych.

W El-Tec'u tez wyprodukuja i zamontuja na wymiar.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2009, o 18:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
W niemcowni pakuja czesto IC z Audi RS2 2.3 turbo. Tak tez uczynilem i ja. Ponoc ogarnia do okolo 400 PS.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2010, o 12:43 
tu chłopak też robi: http://kreatordzwieku.neostrada.pl/inde ... age266.htm


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL