Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 10:16

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 stycznia 2006, o 16:23 
Witam
Chciałbym kupić bardziej agresywne wałki rozrządu i nie mam pojęcia jakiej firmy polecacie. Jezeli mozecie to napiszcie tez jakie ceny i czy do tego koniczna jest zmiana oprogramowania ,teoretyczny przyrost mocy?
Wiem ze nie przepadacie tutaj <na forum> za silnikiem 2,2 16v ale własnie taki posiadam wiec wałki miały by byc do tego modelu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2006, o 18:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jedne z najlepszych walkow na zachodzie to firma SCHRICK, ale nie wiem czy w Polsce tez mozna je dostac :roll:


bestia napisał(a):
i czy do tego koniczna jest zmiana oprogramowania


no a jak inaczej, bez nowego programu byloby to bezsensowne.
Zrobic walki, dolot, wydech, "wymodelowac" glowice, i potem zrobic podto odpowiedni program.Jak wszystko bedzie solidnie zrobione i dobrze dobrane komponenty to 200 KM jest mozliwe.(ale czy inne komponenty to wytrzymaja :roll: )
Tuningowanie wolnossacego silnika to jest normalnie studnia bez dna, dlatego sam nigdy tego nie robilem, szkoda bylo mi kasy na te kilka KM.Nie warta skorka wyprawki.

Ale co ja sie tu wypowiadam, niech wypowiedza sie "fachowcy" od tuningu, @Titleist , @Coube maja wiecej znajomosci na ten temat, i znajomosci wsrod tunerow itd.
Oni predzej Ci powiedza co gdzie dostaniesz kupic w Polsce.



Ale namieszalem :lol:



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2006, o 23:19 
Cześć. Mam Astrę 96' z silnikiem C16NZ lub X16SZR. Niestety nawet mechanicy z ATU nie wiedzieli jaki to dokładnie. Ja nie mam pojęcia, bo kupiłem auto w Niemczech przed miesiącem.

Silnik to benzyna 1.6, ale problem polega na tym, że chodzi jak diesel. Terkocze po prostu. Jak byłem w Polsce to mechanicy rozebrali górę silnika i zobaczyli, że dwie krzywki na wałku rozrządu są lekko przytarte i powiedzieli, że to dlatego i że musze sobie sprawić nowy wałek. Jak już będę miał to zrobią mi wymiane za 150 zł. Nie orientujecie się gdzie mogę tanio dostać dobry wałek w Polsce albo w Niemczech?

PS: Jak kupowałem auto to w silniku od góry było trochę wody i majonez na korku. Przy bagnecie sam olej, ale dla pewności zmieniłem na nowy. Zrobiłem od tego czasu 2 tys km i widze, że majonez się zbiera nowy na korku. Mechanicy powiedzieli, że to woda kondensacyjna i że tak ma być. Czy naprawdę tak ma być? Wcześniej miałem wartburga 1.3 i nigdy nie było wody w oleju. Aha płyn chłodniczy jest bez żadnych oznak zaolejenia i go nie ubywa


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2006, o 07:52 
Z tym majonezem to rzeczywiscie dziwna sprawa. Ostatni raz widzialem takie zjawisko kilkanascie lat temu u ojca w duzym fiacie. Przyczyn moze byc kilka:
-jezdzisz na krotkich trasach
-kiepskiej jakosci olej
-uszkodzona uszczelka pod glowica
A z zakupem walka nie powinno byc problemu w kazdym lepiej zaopatrzonym moto sklepie. Moze nie maja tego na stanie ale sciagna. Koszt ok 300 zl. No ale schrick to nie jest :lol:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL