Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:23

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, o 19:26 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 października 2008, o 21:23
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Artur
Silnik: Y22DTR
Jajnik, udało mi się skontaktować z kolegą.

Sprawa wygląda tak, że stroił mu to kolega, niestety on zajmuje się strojeniem na zewnętrznych kompach, programu w LET Ci nie ogarnie.

Wracając do kreatora, to właśnie mój kolega u nich hamował auto po tym strojeniu i wspominał, że mają coś zwalonego z rolkami, nie wiem co, ale mówił, że auta nie dało się do końca shamować na ich hamowni, bo przy jego mocy wypinało się z rolek, w rezultacie skorzystali z innej gdzie takiego problemu nie było.

Pozdrawiam

_________________
"top down" non stop ::love


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, o 20:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Najlepszy w Polsce to chyba masters jest. Gosc normalnoie nie do pobicia i robi wszystko od najnowszych silnikow na edc 17 po stare kapcie. Ciagniki tez chipuje i to na szeroka skale. Chyba najdluzej dziala w branży. KLIKEN Ciekawe forum i mozna spytac o wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, o 21:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Art napisał(a):
Jajnik, udało mi się skontaktować z kolegą.

Sprawa wygląda tak, że stroił mu to kolega, niestety on zajmuje się strojeniem na zewnętrznych kompach, programu w LET Ci nie ogarnie.

Wracając do kreatora, to właśnie mój kolega u nich hamował auto po tym strojeniu i wspominał, że mają coś zwalonego z rolkami, nie wiem co, ale mówił, że auta nie dało się do końca shamować na ich hamowni, bo przy jego mocy wypinało się z rolek, w rezultacie skorzystali z innej gdzie takiego problemu nie było.

Pozdrawiam

:lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, o 11:27 
wesol napisał(a):
Najlepszy w Polsce to chyba masters jest..


Ale oni diesle robia a ja potrzebuje 2.0T

Napisalem maila do Rogalottiego i otrzymalem taka odpowiedz:

"Witaj. Niestety nie tuningujemy aut benzynowych.
Takze nie pomoge. Pozdrawiam"


Jajnik


Ostatnio edytowano 23 kwietnia 2009, o 12:23 przez Jajnik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, o 11:45 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
Art napisał(a):
Wracając do kreatora, to właśnie mój kolega u nich hamował auto po tym strojeniu i wspominał, że mają coś zwalonego z rolkami, nie wiem co, ale mówił, że auta nie dało się do końca shamować na ich hamowni, bo przy jego mocy wypinało się z rolek
nie wiem, ale ja w poprzednim aucie (klubie) mielismy znizki na hamownie u nich (co prawda 2 lata temu), i nigdy nikt ze znajomych nie narzekał.
co do warszawy to podaje jeszcze zakłady warte tego aby zapytac ich:
http://www.grabowski.com.pl/
http://www.promotormocy.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, o 16:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Jajnik napisał(a):
Ale oni diesle robia a ja potrzebuje 2.0T

Napisalem maila do Rogalottiego i otrzymalem taka odpowiedz:

"Witaj. Niestety nie tuningujemy aut benzynowych.
Takze nie pomoge. Pozdrawiam"


Tak rogal siedzi nie tyle ze w dieslach ale raczje w vagach. Dlatego sugeruje mastersa bo chyba nr 1 w Polsce jest no i robi kazde auto. Fuszerki u niego nie zaznasz. Zrobi ci tak zeby to jezdzilo jak i nie syplo sie ale moze ci rowniez zrobic tak auto wg twoich upodoban na max moc i bez patrzenia czy dymi jak batory albo na max moment obrotowy i jeszcze zaleznie od jakch obrotow sobie zyczysz.

Np. ostatnio gosc chipnal 2.0 TFSI- LINK do tematu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, o 17:34 
A wiesz moze jak u nich wyglada cenowo i opinie na temat Mastersa?
Mojego kolegi brat robil w Mastersie Octavie ze 2-3 lata temu, ale to w dieselu.

Jajnik


Ostatnio edytowano 23 kwietnia 2009, o 17:34 przez Jajnik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, o 06:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Zapytaj na forum ale kiedys masters sie zaklinal ze ceny ma jednakie niewazne jakie auto chipuje. Cena standardowa u wikszosci "chipmenów" to 1200 zl wiec i tu bedzie podobnie. Zadzwonisz, zamejlujesz i bedziesz wiedzial co i jak- do dzieła.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, o 10:08 
wesol napisał(a):
Cena standardowa u wikszosci "chipmenów" to 1200 zl wiec i tu bedzie podobnie.


No chyba troszke przesadziles :)

Napisalem do Mastersa i Kreatora Mocy, Rogalotti niestety nie dlubie tych silnikow :/

BTW. Jak by ktos znow chcial klubowe ramki:
viewtopic.php?t=1403&start=210

Jajnik


Ostatnio edytowano 24 kwietnia 2009, o 10:08 przez Jajnik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, o 11:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Spróbuj tutaj http://www.waver.hg.pl/ , http://www.cta.com.pl/ kkkmmm romił u nich i jest zadowolony.
Jeżeli się uparłeś na zrobienie tego w kraju to ja na twoim miejscu ruszył bym tylko do nich. Chyba nie bardzo się orientujesz, że mało kto ogarnia w Polsce z20let a ty masz turbine z leh'a i uwież mi, że będzie ciężko ;) ponadto nie wiem jak teraz ale większość tunerów brało program od v-tech'a.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, o 12:53 
WARIK napisał(a):
Spróbuj tutaj http://www.waver.hg.pl/ , http://www.cta.com.pl/ kkkmmm romił u nich i jest zadowolony.


W CTA robil? Mozesz mi cos napisac blizej?
Jak cos to bede sie do niego odzywal

Jajnik


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, o 15:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Jajnik napisał(a):
WARIK napisał(a):
Spróbuj tutaj http://www.waver.hg.pl/ , http://www.cta.com.pl/ kkkmmm romił u nich i jest zadowolony.


W CTA robil? Mozesz mi cos napisac blizej?
Jak cos to bede sie do niego odzywal

Jajnik

z tego co pamiętam to 2 firmy współpracowały razem ;) wynik ok 280km i 450Nm ;) tylko kkkmmm ma zakuty silnik, większe wtryski, pompa paliwa, mocniejsze sprzęgło, IC ;)


Ostatnio edytowano 24 kwietnia 2009, o 15:19 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, o 18:40 
Juz mam kontakt z CTA:
"Witam, robiłem taką Astrę coupe z takimi zmianami w zeszłym
roku. Wyszło ok 280 KM i 430 Nm. Strojenie na hamowni, z AFR - operacja na jeden/dwa
dni jeśli wszystko OK z samochodem. Koszty 2000 zł
Pozdrawiam,
CTA Tomasz Wieniewski"

Wiec pewnie tam sie skieruje, rozmawialem tez PW z @kkkmmm i chwalil sobie Tomasza.

Jajnik


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, o 15:49 
a nawet w wersji z bogatszą mieszanką 450Nm (i troszkę poniżej 280km - 276). mam turbinę leh, wtryski 440, wydajniejszą pompę paliwa (oryginał nie wyrabiał), trochę większy ic, wywalone katalizatory, lekko zmodyfikowany dolot (elementy vectry i astry 2,2), świece platynowe ngk,...
program robił Waver - http://www.waver.hg.pl/ , a wgrywał CTA. Analizował programy vtecha oraz Klasena, dopieszczał mapy punkt po punkcie, wyszedł fajny wykres momentu. Mam też program Stefana Klasena - on jest optymalny z punktu widzenia spalania paliwa i emisji spalin, ale ma niższy moment obrotowy i u góry "faluje". W programie cta/wavera mieszanka jest bogatsza (przeglądy...), troszkę więcej pali (ale w trasie na niskich obrotach pali mało), za to doładowanie długo trzyma 1,4 - 1,5 bara i powoli równomiernie opada (bez falowań). Próbowaliśmy uboższą mieszankę ale wtedy moment spadał (rosła trochę moc ale ja wolę szybkie płynne przyspieszenia od prędkości maksymalnych bo więcej niż 250kmh to szaleństwo). Wyższy moment obrotowy, auto przyspiesza jak bolid w zasadzie na każdych obrotach, ale zostawia czarny dym przy pałowaniu. Gdyby weszły w życie przepisy o podatku od emisji spalin to będę zmuszony wrócić do softu Klasena. Ze startu "rolowanego" wielu kolesi w mocnych furach się dziwiło.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL