Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 14:44

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 10:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Jajnik napisał(a):
Moze robil juz ktos program w Vtechu i moze powiedziec cos na ten temat?


złe opinie krążą o tej firmie...ja bym do nich nie pojechał

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 11:41 
Jajnik - ja bym robil w tej firmie, ktora zwroci kase jesli na niezaleznej hamowni wyjdzie mniejszy przyrost mocy niz podaja. Bo znam osobiscie wiele przypadkow gdzie na hamowni firmy sprzedajacej moduły wychodzilo cacy a na niezaleznej porazka do kwadratu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 13:03 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
Rogal ma dobra opinię, kiedys chcialem na hamownie do niego to terminy faktycznie odległe. Co do kreatora mocy to mialem kontkt z gosciem, ktróry tam pracowal jakies 2 lata temu, ogolnie maja dobra opinie, duzo znajomych robiło tam chipy, badz tzw. strojenia,


Ostatnio edytowano 21 kwietnia 2009, o 13:06 przez Robertnet, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 13:36 
Tylko Klasen, jak SirAdam napisał. Ja do nikogo innego bym nie poszedł... www.klasen-motors.com


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 15:49 
Zlatan napisał(a):
Tylko Klasen, jak SirAdam napisał. Ja do nikogo innego bym nie poszedł... www.klasen-motors.com


jak się ma wgranie "gotowca" do strojenia choćby na rolce?..
tym bardziej po zmianie turbiny.. :?

już widzę tę radość po powrocie kompa.. :|


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 16:59 
No wlasnie dlatego nie widze za bardzo klasena do mojego autka, bo ja bym chcial miec
zestrojone konkretnie pod moj samochod, a samo wgranie gotowego programu nie odda
tego samego efektu co napisanie programu pod poszczegolny samochod.


Jajnik


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 17:33 
Sorry, nie sprecyzowałem za dobrze tego co miałem na myśli. Jeśli miałbym ten problem co kolega to wybrałbym się do Klasena do Niemiec. Na miejscu by sobie poradził.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 18:39 
Rogal nie wgrywa gotowców, tylko nie wiem czy za LETa się w ogóle weźmie.

Programy pisze indywidualnie i tyle razy je modyfikuje i hamuje auto ile potrzeba (dopóki klient nie będzie zadowolony).

Trzeba zadzwonić i zapytać odnośnie benzyny Opla (niestety ma dużo roboty i nie zawsze może odebrać, dlatego czasami lepiej maila napisać).

rogalotti@mrmotors.pl
0 694 046 807
Mineralna 26



Pozdr.
M.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 18:52 
Czy ktos tutaj ma doswiadczenia z osiagnieciami Rogala odnosnie silnikow diesel ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 19:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 października 2008, o 21:23
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Artur
Silnik: Y22DTR
M@verick, ja mam kilka doświadczeń, ale grupy VAG, jak chcesz u siebie zrobić to dzwoń do Rogala, robi w zasadzie wszystkie diesle, fiatowskie, mercedesy itp.

Nie wiem jakie przyrosty są w DTI opla.

Ale podam kilka przykładów odnośnie VAG, które ja znam i co zrobił Rogal i latają bez zastrzeżeń:

- New Beetle seria 101 KM + turbo od 130 konnej wersji po sofcie 155 KM i 320 nm
- Golf IV seria 130 KM + turbo od 150 konnej wersji po sofcie 18x KM i coś około 380 nm
- Golf III seria 110 KM + turbo AWX od 130 konnej wersji + FMIC po sofcie 160 KM i 330nm

Nie wiem jak to jest w dieslach Opla, ale Rogal to porządna firma i jak się z nim skontaktujesz to ci coś wymodzi :)


Jajnik, próbuje się kontaktować w Twojej sprawie ze znajomym, który ostatnio sobie stroił 320 konną benzynę, aby dowiedzieć się gdzie to robił, bo był bardzo zadowolony, niestety mam z nim teraz ograniczony kontakt, ale zadziałam w tej sprawie, o kosztach się nie wypowiadam, bo on to miał robione baaardzo po znajomości.

EDIT:

co do kreatora to ja znam przypadek z forum golfa, że bardzo sobie pocinali w kulki strojąc kolegi turbo benzynę, aż wreszcie oddał auto gdzie indziej.


Ostatnio edytowano 21 kwietnia 2009, o 19:27 przez Art, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 19:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jajnik,
jezeli jedynym modem jest wieksza turbina, to strojenie nie ma sensu.
Moze wymodzi 5 KM wiecej, ale nie oczekuj cudów.
Cena za to bedzie w porownaniu do "gotowca" astronomiczna.
Przemysl.



Adam

PS. jako ze narazie wszyscy grzecznie sie trzymaja tematu, to postanowilem to przeniesc w odpowiednie miejsce.
Dziekuje wam za utrzymanie porzadku, i mam nadzieje ze tak pozostanie.




.


Ostatnio edytowano 21 kwietnia 2009, o 19:40 przez SirAdam, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 19:40 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
To Klasen ma gotowca pod Z20LET z turbiną LEH?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 19:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
DAN napisał(a):
To Klasen ma gotowca pod Z20LET z turbiną LEH?


Naturalnie.
To jest roznica tylko kilku map.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 21:18 
Maciek napisał(a):
tylko nie wiem czy za LETa się w ogóle weźmie.


LET + turbina od LEH

Maciek napisał(a):
rogalotti@mrmotors.pl
0 694 046 807
Mineralna 26


Dzieki wielkie @Maciek

Art napisał(a):
Jajnik, próbuje się kontaktować w Twojej sprawie ze znajomym...


Dzieki piekne, jak bys cos wiedzial to daj znac.


Zlatan napisał(a):
to wybrałbym się do Klasena do Niemiec.


Ale wtedy koszty bylyby ogromne, nawet w porownaniu do cen VTG.
(Warszawa->Oberhausen 1217km)

Skoro tak chwalicie Rogalottiego to bede musial do niego podjechac
i pogadac. Wtedy zobaczymy co mi zaproponuje. Robil moze ktos z Was
programik do 2.0T u Rogala?


Jajnik


Ostatnio edytowano 21 kwietnia 2009, o 21:27 przez Jajnik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 22:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Stary zrobisz jak uważasz, w końcu to twój silnik ;) jak nie chcesz posłuchać starszych kolegów...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL