Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 25 kwietnia 2024, o 00:52

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, o 20:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Winiar napisał(a):
o proszę tak to brzmi i wygląda

wyglada...no ok, przynajmniej nie jest to rura od kibla, ale brzmi.....
normalnie jak kazde auto, ja tam roznicy wielkiej nie slysze.
Przynajmniej nie taka zeby sobie tyle zachodu z przerobka robic.
Ale, ja stary jestem i sie nie znam ;)




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, o 20:45 
lasiu napisał(a):
Winiarto faktycznie pokombinowany ten dolocik, za lampami widziałem, i nawet z specjalnie wyciętymi "skrzelami" ale żeby pod silnik puszczać to pierwsze
widzę


taki jest najbardziej efektywny bo nie zaciąga ciepłego powietrza z komory silnika, ale jak pisałem wyżej trzeba uważać na kałuże :)

lasiu napisał(a):
Ps widzę że szalejecie po północy :D

no tak bo tak mieszkam, a droga jest dobra

SirAdam napisał(a):
ale brzmi.....
normalnie jak kazde auto, ja tam roznicy wielkiej nie slysze.


oj tu się mylisz, ale może rzeczywiście film nie oddaje tego co jest w rzeczywistości, starałem się to jak najlepiej odzwierciedlić

Cytuj:
Przynajmniej nie taka zeby sobie tyle zachodu z przerobka robic.
Ale, ja stary jestem i sie nie znam ;)


No tak Adamie Ty to już myślisz innym kategoriami :), ale stary jeszcze nie jesteś


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, o 20:15 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Pomóżcie mi wymyślić jakiś większy łapacz, bo ten seryjny jest do dupy, nie dosc ze nad chlodnicą to bardzo wąski.
Także konstrukcja puszki jest biedna, same zwężki już je powywalałem. Teraz skąd brać dużo chłodnego powietrza? Strasznie ciasno pod tą maską...

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, o 21:35 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mariocccp napisał(a):
Pomóżcie mi wymyślić jakiś większy łapacz, bo ten seryjny jest do dupy


wow, nastepny fachowiec od tuningu jest na forum :lol:
ja juz nie moge......





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 00:10 
A moze ktos ma glowice i walki od 1.8, jakby sie takowe znalazla to mozna by je ladnie pomierzyc i zbudowac dolot z prawdwziwego zdarzenia. Z checia bym sie podjal jakies pracy tworczej i sprobowal zaprojektowac nowy dolot a moze nawet i kolektor wydechowy.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 06:58 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
SirAdam napisał(a):
mariocccp napisał(a):
Pomóżcie mi wymyślić jakiś większy łapacz, bo ten seryjny jest do dupy


wow, nastepny fachowiec od tuningu jest na forum :lol:
ja juz nie moge......





Adam


Wow, następny pajac, krytykujący innych jest na forum :lol:

Daj se warna za OT

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 07:28 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
mariocccp napisał(a):
Pomóżcie mi wymyślić jakiś większy łapacz, bo ten seryjny jest do dupy, nie dosc ze nad chlodnicą to bardzo wąski.
Także konstrukcja puszki jest biedna, same zwężki już je powywalałem. Teraz skąd brać dużo chłodnego powietrza? Strasznie ciasno pod tą maską...

vectry C maja dobry łapacz, moznaby sie pokusic o jego zamontowanie,
ale samym lapaczem wiele nie wskórasz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 14:16 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Wiem, wkładkę K&N juz mam dawno, jeszcze pozostało wywalić kata i tlumik przelotowy.

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 14:49 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
mariocccp nie obraź sie ale w taki sposób obniżysz moc a nie podniesiesz, lub inaczej nic nie zyskasz,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 18:43 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Slyszalem od kilku osob ze jest lepiej w tym silniku.
Ze swojej praktyki wiem ze w 8V to duzo daje to czemu nie w 16?

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, o 20:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mariocccp napisał(a):
Wow, następny pajac, krytykujący innych jest na forum :lol:

Daj se warna za OT


Ok, Ty masz warna za pajaca, aja za OT.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, o 23:26 
czy to sie kiedys skonczy????......(az mi sie cisnie pare slow,ale nie powiem....)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, o 23:35 
Adam, masz Chłopie klasę - dlaczego zatem wdajesz się w takie dyskusje ? po co z Nim gadasz, krecha albo ban i święto. napisałem to świadomie, wiem że w tym dziale to OT ale ciul z tym.
mariocccp napisał(a):
Wow, następny pajac, krytykujący innych jest na forum
co to za hasła ???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, o 23:46 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Chlopaki, uspokujcie sie,
przeciez ja sie nie denerwuje, i staram sie byc obiektywny i fair. :twisted:
Bana sie tak szybko u mnie nie dostaje :lol:




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, o 19:44 
tak jak koledzy napisali, nie wiem czy zwykły dolot cokolwiek Ci da... (oczywiście możesz dać 1000Euro za profesjonalny dolot dbilas, lexmaul... - zaprojektowany pod ten konkretny silnik)
ja po założeniu mam tyle co seria...

zapraszam do mojego tematu, zamieszczone są tam wykresy z hamowni po założeniu dolotu
viewtopic.php?t=1461&start=405

i tutaj jeszcze jeden pomocny temat:
viewtopic.php?t=2989&start=45


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL