Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 23 kwietnia 2024, o 19:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, o 22:29 
Witam, chciałym zamontować jakiś dolot w Bertone 1.8 2000r, Znajomy zamontował dolot w Hondzie Coupe 96r zaplacil cos kolo 300zl, dalo to starsznie fajny efekt dzwiekowy w momencie przelaczania biegow,chcialbym uzyskac taki sam efek możecie coś polecić w rozsadnej cenie? , ciezko jest taki dolot zamonotwac samemu ?
pozdr.


Ostatnio edytowano 11 kwietnia 2009, o 23:07 przez Rydzu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, o 22:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
A mógłbyś opisać ten efekt? Bo kompletnie nie wiadomo o czym mówisz.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, o 22:41 
POwiem Ci szczerze że nie wiem jak to opisać, najlepiej będzie jakbym to nagrał i umieścił gdzieśw necie. Przypomina to taki jakby strzał/gwizd w momencie gdy puszcza sprzegło przy 5-6 tys, efekt naprawde robi wrażenie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, o 22:44 
Hondy tak maja :DD xP jaki silnik ma ten Twój kolega? szczerze wątpie, ze to za sprawa dolotu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, o 22:45 
Po prostu założył dolot ze stożkiem- świst może i fajny tylko najczęściej to zabiera moc...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, o 22:46 
racja, ze stożkiem, tak jest. ale jest już o tym temat luka, który zakladal stozek w obudowie plus dolot od weglarskiego. dobrze pamietam? :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, o 22:48 
Tak- w rezultacie parametry gorsze od serii...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, o 22:48 
Rydzu a nie wiesz czasem co ten twój kolega ma pod maską. Zapewne ma w turbo i blow off-a. Czy osiągniesz to co on. Jasnę chyba że planujesz turbo wsadzić do swojego 1.8.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, o 22:54 
Honda Coupe 96r. w turbo? ;D

Raczej nie, bo hmm z tego co pamietam, to nie ma. :DD

chyba ze uturbiony silnik w tym civicu, ale to juz raczej bylby mocniejszy zapier... i kolega raczej by o tym wspomnial, a wyraznie chodzi mu tutaj o dolot.


Ostatnio edytowano 11 kwietnia 2009, o 22:57 przez dejm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, o 07:03 
Jak założysz długo dolot ze stożkiem ale wtedy stożek jest pod zderzakiem. Jest duże prawdopodobieństwo, że jak wjedziesz w większą kałuża to woda może dostać się do komory spalania a jak chyba każdy wie stożek przesuwa moment obrotowy na wyższe obroty i po co ? Dodatkowo możesz stracić moc i moment a nie zyskać bo silniki rożnie reagują na stożkowe filtry.
Dźwięk fajny mogę nagrać bo mój kolega też ma taki w hondzie i wrzucę film.


Ostatnio edytowano 12 kwietnia 2009, o 07:08 przez Winiar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, o 12:10 
na co ci dolot ? Ktos kiedys mi powiedzial ze fajna sprawa jest miec dolot ale powyzej 200 konikow - zdaje mi sie ze to nawet ktos z foro naszego


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, o 12:25 
Wodzu napisał(a):
na co ci dolot ? Ktos kiedys mi powiedzial ze fajna sprawa jest miec dolot ale powyzej 200 konikow - zdaje mi sie ze to nawet ktos z foro naszego


bo daje fajny dźwięk nic po za tym. Jak dla mnie ma więcej wad niż zalet


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, o 20:43 
Dobry dolot nie zaszkodzi, w fiacie miałem założony zestaw K&N i naprawdę fajnie chodził tym bardziej jak się powyżej 3500 obr zmieniły fazy rozrządu wtedy gwizdał trochę jak turbo:)teraz w astrze mam mniej firmowy zestaw ale też daje rade tylko obowiązkowe czyszczenie co 10tys bo polskie warunki mu nie sprzyjają a poza tym niema różnicy w zbieraniu się auta na wolnych obrotach, o i Winiar nie widziałem żeby ktoś miał filtr pod zderzakiem :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, o 00:21 
lasiu napisał(a):
Winiar nie widziałem żeby ktoś miał filtr pod zderzakiem :D


no dobra nie pod zderzakiem a za zderzakiem koło nadkola. :)
Zrobię zdjęcia i wrzucę, i ten film też nakręcę tylko kolega był dzisiaj nieosiągalny.

[ Dodano: Pon 13 Kwi, 2009 18:54 ]
o proszę tak to brzmi i wygląda

http://www.youtube.com/watch?v=Xz4yU8mW ... annel_page


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, o 20:19 
Winiarto faktycznie pokombinowany ten dolocik, za lampami widziałem, i nawet z specjalnie wyciętymi "skrzelami" ale żeby pod silnik puszczać to pierwsze widzę... Ps widzę że szalejecie po północy :D


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL