Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 09:48

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, o 20:09 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
OK nie wnikam co się dzieje na tym forum, kto prowokuje i kto włazi komu w dupe.
Nie wiedziałem tylko że nie można poruszać ciekawych tematów i pytać ludzi, którzy mają jakies doswiadczenie w temacie, niestety wypowiadają się ci, którzy uważają sie za najmądrzejszych nie koniecznie mając jakies doswiadczenie...

Teraz na temat.
Wiadomo ze sam dolot nic nie da, nalepiej by bylo zmienic dolot, przepustnice, kolektor wydechowy, wogóle cały wydech. Ale po kolei, od czegos trzeba zacząc.

Luk doprowadziłes do tego stożka zimne powietrze? Masz może fotke z hamowni jak wyglądał pomiar? Tłumik masz przelotowy? Katalizator?

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, o 21:36 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
mariocccp napisał(a):
Wiadomo ze sam dolot nic nie da, nalepiej by bylo zmienic dolot, przepustnice, kolektor wydechowy, wogóle cały wydech. Ale po kolei, od czegos trzeba zacząc.

No to zmień i później opisz to i na koniec pokaż wyniki z hamowni. Chyba nie oczekujesz, że ktoś za Ciebie to zrobi.
mariocccp napisał(a):
Luk doprowadziłes do tego stożka zimne powietrze? Masz może fotke z hamowni jak wyglądał pomiar? Tłumik masz przelotowy? Katalizator?

LUK dał Ci nawet link to tematu w którym wstawił skan z hamowni i zdjęcia wszystkiego. Tak ciężko samemu zobaczyć? Reszte co robił to spokojnie możesz przeczytać w temacie o jego qp.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, o 21:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Dzieki kolezka, ze mnie wyreczyles,
chcialem w sumie napisac to samo, ale naleze do ludzi ktorzy;
Cytuj:
niestety wypowiadają się ci, którzy uważają sie za najmądrzejszych nie koniecznie mając jakies doswiadczenie...

dlatego trzymam pysk i nie dyskutuje wiecej w temacie..............
bo sie nie znam.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, o 00:17 
kolezka napisał(a):
LUK dał Ci nawet link to tematu w którym wstawił skan z hamowni i zdjęcia wszystkiego. Tak ciężko samemu zobaczyć? Reszte co robił to spokojnie możesz przeczytać w temacie o jego qp.


amen

mariocccp napisał(a):
Luk doprowadziłes do tego stożka zimne powietrze? Masz może fotke z hamowni jak wyglądał pomiar? Tłumik masz przelotowy? Katalizator?


na stronie 26 mojej qp są fotki z hamowni, na stronie 28 masz fotki jak dolot jest załozony...
tlumik seria, z katalozatorem nic nie robilem...
powietrze doprowadzone seryjnym lapaczem


Ostatnio edytowano 25 kwietnia 2009, o 00:20 przez Luk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, o 05:40 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
26 mi umknęła, zdjęcia stożka widziałem tylko ze tam samego lapacza nie widac.

Nie uważacie ze seryjny dolot + wkładka K&N + łapacz w viki c lub 2.2 turbo jest o wiele lepszym rozwiązaniem niż stożek, który i tak wciąga mix powietrza spod maski?

Szkoda że wydech seria bo mogło być znacznie lepiej...

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, o 08:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
ja uwazam ze jak sie bawic z dolotem to tylko z takim od dbilasa czyli flowpipe i flowmaster a i te dwie rzeczy bez przepustnicy od tego samego producenta nie wiem czy dadza odczuwalny efekt.
jezeli chcesz sie bawic z tym silnikiem i odczuc jakis efekt to szykuj okolo 3 do 5 tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, o 09:05 
Cytuj:
Nie uważacie ze seryjny dolot + wkładka K&N + łapacz w viki c lub 2.2 turbo jest o wiele lepszym rozwiązaniem niż stożek, który i tak wciąga mix powietrza spod maski?

Może i tak ale ile da Ci to mocy???? 1KM???
Lepiej podejść do tego jak radzi Ci kolega sjR jeśli chcesz wzmocnić x18xe1 to trzeba szykować sie na spore wydatki...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, o 11:57 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
lasiu napisał(a):
Cytuj:
Nie uważacie ze seryjny dolot + wkładka K&N + łapacz w viki c lub 2.2 turbo jest o wiele lepszym rozwiązaniem niż stożek, który i tak wciąga mix powietrza spod maski?

Może i tak ale ile da Ci to mocy???? 1KM???
Lepiej podejść do tego jak radzi Ci kolega sjR jeśli chcesz wzmocnić x18xe1 to trzeba szykować sie na spore wydatki...


Z takim podejsciem lepiej nic nie robic...

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, o 12:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
K... przeciez pisza Ci wszyscy ze tuning silnika wolnossacego jest DROGI.
nie licz ze kupisz sobie wkladke i dolot od viki C i zyskasz 10 koni a kolejne 10 koncowka remusa...
http://chojnacki.com.pl/index.php?optio ... 6&Itemid=7
odsylam do lektury.
zwroc szczegolna uwage na pojecie tuningu psychiatrycznego.

[ Dodano: Sob 25 Kwi, 2009 13:45 ]
a jak juz chcesz podwyzszyc moc to zacznik od walkow od SWIATKA za 1500 pln. a nie jakies zabawy z dolotem


Ostatnio edytowano 25 kwietnia 2009, o 12:46 przez sjR, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, o 13:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
mariocccp napisał(a):
Nie uważacie ze seryjny dolot + wkładka K&N + łapacz w viki c lub 2.2 turbo jest o wiele lepszym rozwiązaniem niż stożek, który i tak wciąga mix powietrza spod maski?

Załóż to i shamuj auto. Tylko shamuj też przed. Te mody nie będą drogie.
Nie piszę tego złośliwie, po prostu jestem ciekawy co wyjdzie.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, o 15:45 
Cytuj:
a jak juz chcesz podwyzszyc moc to zacznik od walkow od SWIATKA za 1500 pln. a nie jakies zabawy z dolotem


Same walki nie wystarcza, do nich potrzeba przerobic kolektory. Sam jakis czas temu jak mialem 1.8 to przerabialem ten temat (nawet mialem walki od Swiatka) ale doszedlem do wnisku ze to sie nie oplaca i po prostu zmienilem 1.8 na 2.0.
Ale jezeli nadal chcesz cos osiagnac z 1.8 to ja z checia bym pomogl. Gdyby udalo sie pomierzyc dokladnie glowice i kolektory, to moglbym sprobowac zaprojektowac nowe. Jakby pozniej komus udalo sie je wyprodukowac, to duzo mniejszym kosztem moznaby sprobowac podniesc moc tego silnika.
Zakladanie filtrow, tlumikow, wiekszych chwytaczy powietrza nie da zadnych rezultatow. W silnikach wolnossacych najwazniejsza jest glowica i kolektory. Tam trzeba szukac dodatkowych kucykow.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, o 20:02 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Panowie pragnę przypomnieć że zadałem pytanie o dolocie i w temacie Dolot do 1.8 116KM jakby mnie interesowały inne rzeczy to bym pytał w innych tematach.
Skąd wiecie ze chce ztjuningować swoją astre poprzez dolot?
Szczerze powiedziawszy to brakuje mi 2 elementów dolotu, łapacza i rury do puszki z filtrem i nie mam zamiaru grzebać w silniku.
Wychodze z założenia ze jak cos robic to tak żeby było najlepiej

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, o 14:32 
Przy zakupie mojej Qpejki odrazu był zamontowany stożek, po przeczyszczeniu przyszedl czas na nowy....
co powiecie na ten dolot??
http://allegro.pl/item659343195_dolot_s ... green.html
Dolot Sparco powstały przy współpracy z firmą GREEN
Czy to dobre rozwiązanie??
Jest w przystępnej cenie więc pewnie jakość wykonania nie za dobra, a może ktoś ma już taki zamontowany ?
Polecicie cos?? :D


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL