marcinpsk napisał(a):
Mam prosbe do moderatora, aby z tego tematu zrobic 2 bo zaczalem zadawac pytania nie zwiazane z wydechem a chcialbym uzyskac na nie odpowiedz.
Nie bedziemy sie rozdrabniac na drobne
Jezeli masz na mysli pytanie o serednice prekata, to;
zalezy co masz na mysli ?
strone turbo czy wyjscie,
bo od strony turbo jest specjalny flansz ktory ma srednice cos kolo 80 - 100 mm
a wyjscie jak sie nie myle to jest 58 mm.
Sorry, ale pod auto mi sie nie chce wlazic, mokro jest
marcinpsk napisał(a):
Adam czy moglbys mi napisac co bedzie mi potrzebne do zalozenia dodatkowych natryskow oleju ?? Czytalem gdzies ze nadaja sie dysze od jakiegos Fiata.
Daj spokoj, nie zaczynaj tego "po polsku" robic.
Sa specjalne dysze do natrysku ktore maja okreslone cisnienie otwarcia, inaczej "zalamie" Ci sie cisnienie oleju na wolnych obrotach.One otwieraja dopiero przy podwyzszonach obrotach , jak cisnienie oleju wzrosnie.
W Niemczech montaz natrysku kosztuje cos kolo 250 euro razem z materialem, wiec na czym tu oszczedzac.Jedynie to co juz napisalem - blok musi byc do tego goly, bo trzeba wiercic i gwintowac dziury w glownej arterii olejowej w bloku, i potem trzeba to szystko porzadnie wyczyscic i przedmuchac powietrzem, zeby zadne opilki nie zostaly.
marcinpsk napisał(a):
Druga sprawa to to czy napewno te F40 nie wejdzie do astry ?? Widzialem na zywo M32 i F40 jak lezaly kolo siebie i na dlugosc byly takie same.
To co powyzej napisalem nie znam z autopsji, przeczytalem to w niemieckim forum Coupe, napisane to bylo przez chlopaka ktory zmienial skrzynie w swoim Coupe.
Niestety ale bedziesz musial dalej szukac informacji na ten temat.
Mi jeszcze nigdy skrzynia nie padla, wiec i wymieniac nie bylo potrzeby.
A tak troche na uboczu zapytam;
dlaczego chcesz wymieniac skrzynie ?
Chyba nie z powodu tych smiesznych 400 Nm ?
Adam