Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 06:59

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, o 20:20 
Jak wspominałem w innych tematach zamierzam wstawić kute tłoki firmy Woessner. Moje pytanie brzmi: czy same kute tłoki do seryjnych korbowodów to będzie dobre rozwiązanie? Mam stage I Klassena i raczej nie mam zamiaru iść dalej w sofcie. Koszty tego remontu zaczynają być ASTRonomiczne, ale również niechciałbym za kilka tyś km znowu rozbierać silnika. Proszę o odpowiedź, bo jutro chciałbym zamawiać graty.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, o 20:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
KUPERnick napisał(a):
czy same kute tłoki do seryjnych korbowodów to będzie dobre rozwiązanie?

do 280 KM napewno wystarczy, ale najpozniej wtedy, bedziesz slyszal jak sie korby wyginaja ;)
A tak na powaznie, to powiedzmy ze do 260 KM powinno byc wystarczyjaco.
Ja mam tloki z Calibry (C20LET) i spie spokojnie ze Stage1 Klasena.
No ok, dodatkowy natrysko oleju na denka tlokow tez mam, w ARP sruby na korbowodach.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, o 01:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
KUPERnick ale jak nie masz zamiaru iśc dalej to po co kombinować?? Na stufe1 starczy ci seria nie ma co sie wykosZtowywać.. Pomyśl czy jest sens??

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, o 08:11 
Ale kolega i tak ma tloki do wymiany, wiec woli wymienic na kute,
zeby pozniej noespodzianki nie miec...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, o 09:51 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Spokojnie te korby starcza na stage 1. Tylko dla swietego spokoju zainwestuj w sruby ARP do korbowodow.
Co do natrysku na denka tlokow to nie ma co sie napinac na to bo kute tloki bedziesz mial wiec przy stage 1 nie ma sie co martwic o splyniecie tlokow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, o 21:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
marcinpsk napisał(a):
bo kute tloki bedziesz mial wiec przy stage 1 nie ma sie co martwic o splyniecie tlokow.

jako ciekawostka;
jak padnie przeplywka i nie zauwazy tego na AFR albo EGT, to nie pomoze nawet natrysk oleju, tloki splyna az do miski olejowej ;)
ale to juz jest extremalny przypadek, i pozatym KUPERnick, chce EGT zamontowac, wiec nie powinno byc problemu.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 listopada 2009, o 14:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Jeśli ktoś był by zainteresowany to pojawiły się kute tłoki firmy Cosworth ... podobno najlepsiejsze... xD

Features and Benefits:
- 2618 High Tensile Aluminium Forgings - very strong
- Valve Pocket Cut for High Lift Cams - suitable for big power engine rebuilds
- Anti-Detonation Bands - minimises crevice volume reducing the effect of unburned fuel between the piston and the bore
- Accumulator Groove - aids compression ring sealing under high cylinder pressures
- Xylan Coated Skirts - anti-friction coating and aids bed in
- Oil and Combustion gas control features - reduced blow-by and oil consumption
- Polished Crowns - reduces carbon build up, minimising the effect of hot spots causing detonation, relieves stress
- Skirt Profile and Ovality Technology - reduces engine noise, increases life and performance
- Offset Pin Bores - for reducing engine noise
- Fully Formed Forgings - optimised forging shape for minimum weight, increased strength and durability
- Available in 86.5mm Bore Size
- Compression Ratio - 8.5:1

Jak wypadają w porównaniu z innymi - Woessner? Jakie mamy jeszcze firmy do wyboru?

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2009, o 09:38 
jest jeszcze Arias


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2009, o 19:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
i wiseco ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2009, o 16:38 
Po co śruby ARP? Zamienniki seryjnych śrub korbowodowych na takie, które można mocniej dokręcić - uzyskać większe napięcie - są używane podczas zwiększania obrotów silnika ponad seryjne. U Ciebie długo długo nie potrzebne przy limiterze 6700obr.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 marca 2011, o 20:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
"A High Compression Forged VXR Piston. These pistons feature thicker crowns, higher compression and even greater ring expansion gaps then any other pistons. These High comp pistons allow more power with existing boost levels, the higher compression allows you to make more power from the same boost levels - reducing the stress on your turbocharger and boost components for more safety...

But on the other side of the coin....because these pistons feature even thicker crowns they also allow the use of boost up to 2 bar and beyond! When used with one of our Dbilas GT28RS turbocharger kits or a GT30 or larger kit, and a full engine build - the sky is the limit for power!"
Obrazek

Pojawiły się w ofercie firmy Regal najpierw dla Corsy 1,6 teraz dla Astry VXR kute tłoki o wyższym niż seryjny stopniu kompresji. Zapewniają lepsze osiągi przy niższym ciśnieniu doładowania :]

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 01:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
To jest zdjęcie tego tłoka?
Nawet nie ma wycięć pod zawory ::hmm

Lobuziak napisał(a):
These High comp pistons allow more power with existing boost levels, the higher compression allows you to make more power from the same boost levels

Ciekawe na ile to prawda, że tak po prostu można sobie stopień sprężania zwiększyć.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 07:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
trzeba lać tak jak w 1.8 turbo w saabach min 98 oktana. Saab nie przeiwduje lania nizszej LO w swoich autach. JEst to w papierach i nawet na klapce wlewu zapisane.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 07:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Mozna doprezyc ale wowczas mozliwosc wystapienia spalania stukowego znacznie wzrasta. Pozatym zadna nowosc te tloki doprezajace , bo wystarczylo zalozyc kucizne dedykowana do C20XE i ten sam efekt bedzie z tym ze beda wyciecia na zawory.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 10:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Mozna doprezyc ale wowczas mozliwosc wystapienia spalania stukowego znacznie wzrasta.

No właśnie dlatego wątpię, że można sobie ot tak doprężyć. Conajmniej remap chyba trzeba zrobić.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL