Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Stożek http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=382 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | WARIK [ 16 listopada 2005, o 14:44 ] |
Tytuł: | |
"parapety" haha czuli druga astra "flesz" o ile mi wiadomo. Ale u Kuby z reflektorami soczewkowymi i porządnej glebie o niebo lepiej to wygląda, no i lepiej ma to wszystko spasowane(nie pasowało idealnie, albo debile zakładali). |
Autor: | Marek - MvX [ 16 listopada 2005, o 20:46 ] |
Tytuł: | |
musisz kiedyś zrobić sesję foto czarnej zdziry i złotej parapeciary :wink: i wrzucić na forum :idea: |
Autor: | Piciu [ 17 listopada 2005, o 13:08 ] |
Tytuł: | |
Marek - MvX napisał(a): Przemo wydaj kasę na coś innego
złaożysz stożek stracisz kilka koni i kilka Nm :wink: Jest grupa ludzi, którzy z uporem maniaka będą Ci wmawiać, że stożek doda Ci 10% mocy, a jak dołożysz jeszcze świece i założysz oczojebne neony, to przy starcie potworna moc urwie Ci koła i zniszczy sprzęgło :lol: Tak więc ostrożnie... Na szczęście to Forum jest bardzo uświadomione. Poprzednie moje auto (Rover 25) było badane na hamowni z dwoma różnymi filtrami - zwykłym (papierowym) oraz wkładce K&N. Otóż... na "mokrym" K&N moc wyszła niższa o 1KM i moment niższy o 3Nm. Przemo, mam wykresy, więc mogę się pochwalić na najbliższym spocie TT Wykresy mocy z "Lisiczki" też już mam :) A właśnie, jak taki wykres wrzucić na Forum? Widziałem że jest temacik założony, ale nie radzę sobie z załadowaniem wykresów. I nie chodzi mi o pokazanie super-mocy, bo jej nie mam, a pokazanie charakterystyk przy zasilaniu benzyną i gazem. Ktoś tu wcześniej już gassss założył... Pozdrawiam! |
Autor: | kkkmmm [ 9 grudnia 2010, o 16:51 ] |
Tytuł: | Re: Stożek |
Stożek jak wiadomo mocy nie da, jedynie efekty dźwiękowe. Powinien być "suchy" (bez olejku) by nie niszczć przepływki. Pytanie - czy w qp turbo stożek nie wywoła jakiś falowań obrotów itp: spotkałem się z opinią że fabryczna (lub ewentualne vectrowska) "puszka" na filtr jest przydatna dla stabilnej pracy. |
Autor: | Radqus [ 9 grudnia 2010, o 19:20 ] |
Tytuł: | Re: Stożek |
kkkmmm zrobiłem już na stożku ok 60 tkm (aktualny przebieg 150 000 km) i nic się nie stało a dzwięk... szczególnie przy zmianie biegów całkiem fajny:) dla spokoju zainwestowałem od razu w nowa przepływke. Nie czyszcze stożka, nie osłaniam po ok 10-15 tyś wymieniam na nowy. Nie ma co sepić tej stówki. Brak błędów i problemów z obrotami. Ktoś mi mówił że może ciężej odpalać w zimie (zimne powietrze) ale przy -25 (w norwegii) od strzała odpala. Jedyny problem to taki że stożek na 200koni (wielkość) może ocierać się o poduszkę silnika i może powstać dziura... |
Autor: | NasH [ 30 stycznia 2011, o 23:05 ] |
Tytuł: | Re: Stożek |
Cytuj: Pytanie - czy w qp turbo stożek nie wywoła jakiś falowań obrotów itp: spotkałem się z opinią że fabryczna (lub ewentualne vectrowska) "puszka" na filtr jest przydatna dla stabilnej pracy. ♦sprawa sie ma tak, ze po cos siedza ci projektanci, przliczaja, optymalizuja, staraja sie wyciagnac wnioski. W teorii seryjna skrzynka powinna dostarczyć optymalną ilość i ciągłość powietrza, w VC w z32se pomiedzy skrzynka z filtrem a wlotem powietrza z zewnątrz założony jest "dyfuzor" - reduktor drgań powietrza to tyle teorii... co do praktyki założony miałem rok czasu stożek BCM CMD (czy jakos tak) w LETcie i falowań obrotów nie zaobserowałem ale... zastosowałem się do zaleceń producenta - na trasy typu autostrada i wszelkie wypady ciaglej jazdy powyzej 110km/h wkładałem seryjny box jak i na zimę. stożek olejowy generalnie to zło ale jak napisał przedmówca, w fabryce został nasączony i swoje odstał, a jak samemu zaczaniesz czyscic to możesz nawalic tego za dużo i potem juz nie trudno o problem z przeplywka, |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |