Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 12:57

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2005, o 14:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
"parapety" haha czuli druga astra "flesz" o ile mi wiadomo.
Ale u Kuby z reflektorami soczewkowymi i porządnej glebie o niebo lepiej to wygląda, no i lepiej ma to wszystko spasowane(nie pasowało idealnie, albo debile zakładali).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2005, o 20:46 
musisz kiedyś zrobić sesję foto czarnej zdziry i złotej parapeciary :wink:
i wrzucić na forum :idea:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2005, o 13:08 
Marek - MvX napisał(a):
Przemo wydaj kasę na coś innego
złaożysz stożek stracisz kilka koni i kilka Nm :wink:


Jest grupa ludzi, którzy z uporem maniaka będą Ci wmawiać, że stożek doda Ci 10% mocy, a jak dołożysz jeszcze świece i założysz oczojebne neony, to przy starcie potworna moc urwie Ci koła i zniszczy sprzęgło :lol: Tak więc ostrożnie...
Na szczęście to Forum jest bardzo uświadomione.
Poprzednie moje auto (Rover 25) było badane na hamowni z dwoma różnymi filtrami - zwykłym (papierowym) oraz wkładce K&N. Otóż... na "mokrym" K&N moc wyszła niższa o 1KM i moment niższy o 3Nm. Przemo, mam wykresy, więc mogę się pochwalić na najbliższym spocie TT :D Wykresy mocy z "Lisiczki" też już mam :)
A właśnie, jak taki wykres wrzucić na Forum? Widziałem że jest temacik założony, ale nie radzę sobie z załadowaniem wykresów. I nie chodzi mi o pokazanie super-mocy, bo jej nie mam, a pokazanie charakterystyk przy zasilaniu benzyną i gazem. Ktoś tu wcześniej już gassss założył...
Pozdrawiam!


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Stożek
PostNapisane: 9 grudnia 2010, o 16:51 
Stożek jak wiadomo mocy nie da, jedynie efekty dźwiękowe. Powinien być "suchy" (bez olejku) by nie niszczć przepływki.

Pytanie - czy w qp turbo stożek nie wywoła jakiś falowań obrotów itp: spotkałem się z opinią że fabryczna (lub ewentualne vectrowska) "puszka" na filtr jest przydatna dla stabilnej pracy.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Stożek
PostNapisane: 9 grudnia 2010, o 19:20 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
kkkmmm zrobiłem już na stożku ok 60 tkm (aktualny przebieg 150 000 km) i nic się nie stało a dzwięk... szczególnie przy zmianie biegów całkiem fajny:) dla spokoju zainwestowałem od razu w nowa przepływke. Nie czyszcze stożka, nie osłaniam po ok 10-15 tyś wymieniam na nowy. Nie ma co sepić tej stówki. Brak błędów i problemów z obrotami. Ktoś mi mówił że może ciężej odpalać w zimie (zimne powietrze) ale przy -25 (w norwegii) od strzała odpala. Jedyny problem to taki że stożek na 200koni (wielkość) może ocierać się o poduszkę silnika i może powstać dziura...

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stożek
PostNapisane: 30 stycznia 2011, o 23:05 
Cytuj:
Pytanie - czy w qp turbo stożek nie wywoła jakiś falowań obrotów itp: spotkałem się z opinią że fabryczna (lub ewentualne vectrowska) "puszka" na filtr jest przydatna dla stabilnej pracy.


sprawa sie ma tak, ze po cos siedza ci projektanci, przliczaja, optymalizuja, staraja sie wyciagnac wnioski. W teorii seryjna skrzynka powinna dostarczyć optymalną ilość i ciągłość powietrza, w VC w z32se pomiedzy skrzynka z filtrem a wlotem powietrza z zewnątrz założony jest "dyfuzor" - reduktor drgań powietrza

to tyle teorii...

co do praktyki założony miałem rok czasu stożek BCM CMD (czy jakos tak) w LETcie i falowań obrotów nie zaobserowałem ale... zastosowałem się do zaleceń producenta - na trasy typu autostrada i wszelkie wypady ciaglej jazdy powyzej 110km/h wkładałem seryjny box jak i na zimę.

stożek olejowy generalnie to zło ale jak napisał przedmówca, w fabryce został nasączony i swoje odstał, a jak samemu zaczaniesz czyscic to możesz nawalic tego za dużo i potem juz nie trudno o problem z przeplywka,


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL