Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 20 kwietnia 2024, o 00:11

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Stożek
PostNapisane: 15 listopada 2005, o 15:43 
Mam pytanko :D Chciałbym zamontować w mojej qpetce stożek.Chodzi mi mianowicie o K&N.Jak to dokładnie i prosto zrobić :?: Czyli montaż,poprowadzenie zimnego powietrza i oddzielenie go od silnika żeby nie ciagnal goracego powietrza :!: Jak ma ktoś z was foto to prosze o zapodanie :D I jaka może być cena stożka K&N.Dzieki za info


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2005, o 19:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
A moze bys tak napisal w jakim modelu ????



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2005, o 20:09 
sorry :wink: silnik 1.8


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2005, o 20:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Stozek chcesz pewnie zamontowac zeby przybylo mocy, co nie ?

Ok, a teraz mi powiedz co wiesz na temat dzialania sinika spalinowego/wolnossacego ?
Bez obrazy - z pewnoscia nic.
To polecam fachowa literature i jak juz troche zrozumiesz jak dziala silnik, jaka role ma uklad ssacy, wydechowy,co stanie sie po zmianie profilu walkow rozrzadowych...........
Wtedy jeszcze raz zadaj SOBIE to pytanie ktore wyzej nam zadales i......................sam sie usmiejesz z tego.
Uwierz mi teraz jestes wsciekly na mnie i w duchu wyklnales mnie juz ze jestem madrala,cwaniak itd. ale to nic :lol:

Zreszta nie @Coube lub @Titleist Ci powiedza czy mam racje czy nie.

Chcesz wiecej mocy - przygotuj pieniazki......................DUZO pieniazkow !
bo na stozku sie nie skonczy.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2005, o 21:13 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
haha, no Adam :!: nie moge poprostu :lol: co uzytkownicy pomysla o kulturze na tym forum :P

(bardzo dobra "lekcja" z cyklu nie dam ryby, ale dam wedke)

Dolot stanowi w aucie tego typu funkcję kompromisowa miedzy "dolem" a "gora"..tak samo zreszta jest z pozostalymi komponentami. Opel to nie Honda, gdzie zmiana dlugosci dolotu spowodujesz poprawe zjawisk falowych, ktore odbija sie namacalnie w postaci lepszego ciagu :(

Nie ma sensu wkladac stozka, jedynie zyskasz mozliwosc jego mycia zamiast wymiany..jezeli Ci zalezy..kup sobie wkladke K/N'a.

A jak Ci zalezy na mocy...kup walki, zrob pod nia glowice, potem zmien dlugosc i konstrukcje dolotu a na to zaloz stozek :)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2005, o 21:19 
[quote="SirAdam"]Stozek chcesz pewnie zamontowac zeby przybylo mocy, co nie ?

Ok, a teraz mi powiedz co wiesz na temat dzialania sinika spalinowego/wolnossacego ?
Bez obrazy - z pewnoscia nic.
To polecam fachowa literature i jak juz troche zrozumiesz jak dziala silnik, jaka role ma uklad ssacy, wydechowy,co stanie sie po zmianie profilu walkow rozrzadowych...........
Wtedy jeszcze raz zadaj SOBIE to pytanie ktore wyzej nam zadales i......................sam sie usmiejesz z tego.
Uwierz mi teraz jestes wsciekly na mnie i w duchu wyklnales mnie juz ze jestem madrala,cwaniak itd. ale to nic :lol:

Zreszta nie @Coube lub @Titleist Ci powiedza czy mam racje czy nie.

Chcesz wiecej mocy - przygotuj pieniazki......................DUZO pieniazkow !
bo na stozku sie nie skonczy.


nie no zły napewno nie jestem :D a jezeli chodzi o wiedze na temat silników to faktycznie jestem laikiem :roll: stożek chcialem zalożyc tylko dla dzwieku a nie po to by podniósł moc :D miałem taki w Tigrze-pieknie mruczał wiec chcialem sie tylko dowiedziec jak sie go montuje w qpetce :D to tyle z mojej strony :D pozdro Sir Adam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2005, o 21:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Coube napisał(a):
(bardzo dobra "lekcja" z cyklu nie dam ryby, ale dam wedke)


Hehe,tego jeszcze nie znalem, ale jest super - musze sobie to powiedzenie zapamietac (koniecznie) :lol:



Przemo napisał(a):
nie no zły napewno nie jestem


no to super, bo tego nie chcialem osiagnac.




Przemo napisał(a):
a jezeli chodzi o wiedze na temat silników to faktycznie jestem laikiem


To nie jest grzech,
jak powiedzial Einstein ?
"najwazniejsze to nie przestawac pytac"




Przemo napisał(a):
stożek chcialem zalożyc tylko dla dzwieku a nie po to by podniósł moc


Ok , jezeli chodzi Ci tylko o halas to wsadzaj, nie ma problema.
Stozek bezposrednio na waz ktory teraz "wchodzi" do obudowy filtra powietrza.
Co do "oddzielenia" go od komory silnika, to chyba bedziesz musial sam cos zmajsterkowac.
Wlasciwie widzialem juz kiedys zdjecie takiego systemu (filtr i "przegroda") ale nie pamietam jakiej firmy to bylo i z tego co pamietam tanie to to nie bylo.

Inna propozycja;
idz na www.google.com i wpisz jako haslo K&N i poszukaj po zdjeciach troche,moze znajdziesz jakies ciekawe rozwiazanie Twojego "problemu"


Mysle ze taraz moglem Ci troszeczke pomoc, i tym samym podniesc kulture na tym forum :lol:

Jak masz jeszcze pytania, to pytaj.





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2005, o 21:44 
Sir Adam wielkie dzieki za pomoc :D
jak cos to bede pytał :D
pzdr


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2005, o 21:55 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
BMC sprzedaja w obudowie karbonowej...mozna taka obudowe zrobic na zamowienie, mozna tez wykonac ja z nierdzewki (znam taka jedna firme, co robi to max elegancko ;) ) ale te zabiegi powoduja, ze dzwiek stozka zanika.
Swego rodzaju "pudelko" zamykane od gory maska...musisz wydlubac we "wlasnym" zakresie :)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2005, o 01:46 
Przemo wydaj kasę na coś innego
złaożysz stożek stracisz kilka koni i kilka Nm :wink:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2005, o 07:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Marek - MvX napisał(a):
Przemo wydaj kasę na coś innego
złaożysz stożek stracisz kilka koni i kilka Nm :wink:



to mu probowalem wytlumaczyc, ale jemu chodzi o halas a nie o konie czy Nm.
A ze przy K&N cierpi strasznie przeplywka, to juz nie musze chyba dodawac.



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2005, o 11:27 
Witam,
Tutaj zdjęcie filtra w Coupe 1.8 115 KM (mierzone na hamowni podwoziowej - po założeniu filtra moc i moment praktycznie bez zmian), dźwięk bardzo fajny szczególnie powyżej 5 tyś obrotów. Cena filtra w obudowie - 99 zł. Złączki i kolanka w cenach od 16 do 20 zł.


Obrazek

Pozdrawiam,


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2005, o 11:33 
o własnie o cos takiego mi chodziło :D dzieki za foto primerian :D pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2005, o 13:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Obrazek
Niestety u mojego starego w 1.8 w tym przypadku nie mruczało tak ładnie i w dodatku się popsuło bo było zakładane w super firmie AT2000 :lol: :lol: :lol: ale wymienili za dopłatą na stożek w chromowanej obudowie i po wyżej 5.5tys obr daje pięknie.
Niestety cena masakryczna :lol: naszczęście to jest qp służbowe i poszło w koszty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2005, o 14:24 
niema to jak obudowa z koguta strazy pożarnej ;)

ostatnio przejeżdzając koło coupety twojego starego widziałem że założył jakies parapety :wink:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL