Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 00:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 maja 2013, o 08:37 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Obrazek

Z tego co liczyłem to jest do zrobienia za 5-6tyś. tylko trzeba umieć znaleźć tanio części i mieć machera który nie zedrze.
Kol. i turbo prawdopodobnie pasuję z jednego modelu 1.6t jeśli to się potwierdzi to znaczenie zmniejsza koszty.

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 16:05 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Kolego bertoneqp proponuje przeczytac temat od poczatku. I nie pisac pierdol i swoich moralow bo to nikogo nie interesuje.
Temat jest o modzeniu 1.8 a nie o swapie ,robieniu budy itp. Masz cenne info o 1.8 to przedstaw a jak nie to. Nie. Zasmiecaj tematu.
Mario wiesz cos wiecej o tym temacie turbo. Ile ma fabrycznie koni to 1.6t choc podejzewam ze 140-160km .
Milo by bylo posluchac swist turbo ale duzo roboty przy tym i kasy trzeba.
Ciekawi mnie temat turbo choc na dzien dzisiejszy nie bede tego robil ale kiedys kto wie ::fiu
Aczkolwiek moze ktos z forumowiczow ogarnie temat i bedzie. Kozak :p ::rotflek

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 16:11 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
corsa opc ma 192 KM i te seryjne turbo dmucha na 230KM po modach... mozliwe ze o ten silnik chodzi ;)
wiem ze jeszcze w astrze H montowali jakis silnik 1.6 T i mial 180KM

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 16:17 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 napisał(a):
corsa opc ma 192 KM i te seryjne turbo dmucha na 230KM po modach...


dmucha też na 265KM bez zakucia

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 16:22 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ryba1..... bedzie dobrze jak 1.8 nie wybuchnie przy tych 190 :D

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 16:36 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 napisał(a):
ryba1..... bedzie dobrze jak 1.8 nie wybuchnie przy tych 190 :D


1.8 to co innego.ja sam sprzedałem swoją qp bo nie widziałem sensu robienia czegokolwiek w kierunku mocy.ale chętnie poczytam o postępach Michalek1708 ;)

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 18:26 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Znalezione na norweskim "allegro" ;)
"Selger min turbo som opprinnelig kommer fra en Astra OPC (z20let). Denne passer på mange andre 16V motorer som f.eks x20xev og x18xe....Så hvis du vil bygge om noen av disse motorene til turbo er det "bolt-on":) Turboen har gått 46000km. Selges grunnet stopp i et prosjekt jeg hadde. :( Denne er testet, og fungere som bare f... :) Hadde denne i en Vectra B, og ga da 278HK på en x20xev motor:) "
W skrócie chodzi o to że nasze turbawki wkładają nawet takie głąby jak Norwedzy (a uwierzcie że mistrzami mechaniki nigdy nie byli i nie sa...) do X20XEV i X18XE skoro ten drugi jest na bazie pierwszego to idąc tym tropem z tych nowszych aut z silnikami 1.6 T turbina będzie pasować do X18XE1 bo on z tego co ja się orientuje jest na bazie silników właśnie 1.6... Ja tam nie wiem ale tak jak Wesol pisze demonizujecie trochę np. intercooler Piotr sprzedaje za 100 PLN-ów rury skoro dmucha przypuszczam nie więcej jak 0,6 bara to w zwykłym rolniczym kupi za grosze czarne. Co do wytrzymania mocy to seicento 1,1 wytrzymuje 110Hp... Więc 100Hp z litra pojemności na seryjnych gratach to każdy w miare utrzymany silnik wytrzyma...
Co do wtrzysków myśle że na 180 km to wystarczy podnieść ciśnienie paliwa, a kolektory dolotowe jaki 1500zł??? kolega na forum niedawno sam w garażu sobie pospawał... GSI w poznaniu gdzy dmucha 0,6 bara nawet nie odpręża silników i auta śmigają aż miło. Zbyt dużo ostatnio paniki chłopaki siejecie, ale jak power rury kupujecie po 200 zł to nie dziwie się że takie ceny wam wychodzą, bo mi zrobili za flaszke bolss (18zł) z aluminium, polerka i zero spawów(wypełniali specjalnym piaskiem i gięli na specjalnej giętarce. Ogarnijcie się.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 19:06 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
to nie jest tak kolorowo jak sie mowi... nikt tego tu nie robil nie ma sie na czym wzorowac...
mam kolegow co sie bawili w uturbianie N/A i zawsze przekraczali budzet i to ogromnie bo fuckupy i niespodzianki po drodze...
poczytajcie sobie na racingforum o astrze F sedan 3,2 Turbo 4x4 mojego kolegi....
koles ma mega LEP i zna sie na rzeczy bo wszystko robi sam
i mi powiedzial prosto z mostu bez 10 tys nie podchodz do uturbiania NA jak ma to byc dobrze !
bo druta to i za tysiaka poskladasz ;P tylko pewnie nie odpali ;D

to nie jest tak ze "o wsadze turbo i ic i latam" pffffffff
koszty mozna duzo ciac jak ktos ma mega ŁEP i ogarnie sam mechanike i elektryke.. wtedy moze w 5-6 tys sie uda ;)

regenerowane turbo i strojenie to juz 3 tys !! a gdzie jakis ECU co to ogarnie? bo seryjny mysle ze nie ruszy, do tego kabloteka, wezyki podcisnienia pierdoly..... glupia uszczelka pod turbo kosztuje 100, nie mowiac o nowych szpilkach i nakretkach.. weze wodne i olejowe trza dorobic do turbo...
a co jak sprzeglo nie wyrobi Niutona? znow koszty i to nie male.. a jestem pewien ze stare juz podjechane sprzeglo padnie po 3 butach z niskich obrotow jak zalapie Nm..
przydala by sie chlodnica oliwy...
pierdol jest cala masa i kosztow, ale co tam.... ja sie nie znam ;)

Radqus ale wez pod uwage ze nie kazdy ma dostep do tanich rzeczy... ja ieszkam w takich rejonach ze nie ma nic... wszystko na zamowienie bo nikt nie bedzie sie tlukl po dziurawych drogach pol Polski zeby rurke wygiac... wole wydac nawet 500 na rurke niz auto męczyc :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Ostatnio edytowano 27 maja 2013, o 19:26 przez Doktor29, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 19:14 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Radqus napisał(a):
Zbyt dużo ostatnio paniki chłopaki siejecie, ale jak power rury kupujecie po 200 zł to nie dziwie się że takie ceny wam wychodzą, bo mi zrobili za flaszke bolss (18zł) z aluminium, polerka i zero spawów(wypełniali specjalnym piaskiem i gięli na specjalnej giętarce. Ogarnijcie się.


Radqus to Ty się ogarnij.weż pod uwagę ile kosztuje metr kwasoodpornej rury???a zrobienie komuś po znajomości z aluminium które jest tańsze.po za tym jak to takie było tanie to co 2 na forum by uturbiał 1.8 czy 2.2 na forum.dobrym przykładem są mariocccp i [b]michcio[/] z UK

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 20:08 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Ja nie pisze że to jest tanie, tylko przesadzacie. Doktor twój kolega uturbia 3.2 i do tego wkłada 4x4 z c20let jak się domyślam to chyba więcej jak przykręcenie gotowego turbo z leta +pare gratów, a jak już wcześniej napisałem do doładowania 0,4 - 0,6 nikt żadnych panewek i innych gratów nie będzie rozbierał silnika! BO to bezsens. Po prostu panikujecie i to tak jak z tymi odpływami oleju z turbo, filtrami powietrza i dziwnymi łapaczami... Szczerze znam 4 lety pod 200 tys km i każdy jeździ na ori turbinie i ori spływie...
Pierdół jest dużo ale jak np. kolega napisał że mu się nie śpieszy to poskłada właśnie graty za grosze choćby z allegro.
Nikogo nie będę przekonywał, bo większość widze woli zapłacić i straszyć reszte jakie to wszystko drogie.
PS Ryba a jaka będzie różnica pomiędzy twoją nierdzewką a moim aluminium warta kilka stów? naleśnik miałeś aluminiowy, intercooler, kol dol, przepustnice i jakoś nikomu nie przyszło do głowy żeby te rzeczy zrobić z nierdzewki. Własnie takim podejściem zawyża się koszty.
Ja tam życze chłopakowi powodzenia i niech nie da się sianemu defetyzmowi.
Polecam kolegom strone Geko cars:
przy uturbianiu X20XEV do 226km! jakie wtryski?
"W układzie paliwowym jedyna zmiana to podniesione ciśnienie paliwa o 0,5 bara."
"Silnik został wyposażony w zestaw turbo naszej produkcji.

Składa się on z:
- turbosprężarki Garrett T3,
- intercoolera wodnego,
- nowego (krótkiego) kolektora dolotowego,
- specjalnego kolektora wydechowego,
- rury wydechowej o powiększonej średnicy,
Dodam że robili jeszcze wcześniej X20XEV na 206 Hp odpadł z listy kolektor dolotowy i rura wydechowa (z nierdzewki to będzie jakieś 2 tysia mniej :P )

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 20:23 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ja sie na ten temat juz nie wypowiadam ;)

niech ktos sie podejmie.. to sie okaze jakie koszta :P

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 20:29 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 16:54
Lokalizacja: Warszawa
Imię: PIOTR
Silnik: inny
Oboje macie swoje rację...
I każdy po części naprawdę ma rację.

Ja tutaj trzymam stronę doktora, nie sztuka jest zrobić coś tanio... Sztuka jest zrobić coś dobrze.

Jeżeli czytam takie bzdury że ktoś za 5tys zaturbi silnik to mi ręce opadają...
Chyba tylko w takiej cenie da się wsadzić turbo.

A dolot z kibel rury, wydech seryjny, olej najtańszy...
Moim zdaniem jak chcesz coś coś robić byle jak to nie rób wcale...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 20:31 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Radqus napisał(a):
PS Ryba a jaka będzie różnica pomiędzy twoją nierdzewką a moim aluminium warta kilka stów?


żadna ale nie porównuj bo Ty dałeś 18 zł.ja dostałem za free.inny musi kupić po normalnej cenie.chyba tu się zgodzisz???

Radqus napisał(a):
Polecam kolegom strone Geko cars:
przy uturbianiu X20XEV do 226km!


jaki był koszt tej modyfikacji???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 20:49 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Radqus pojechałeś drutem po całości ::rotflek
Co ty chcesz robić z wtryskami o wydajności 175cc@3bar?
W xevie wtryski mają 245cc@3bar na 3.5bar będzie 265cc, nawet w głupim vagowskim 1.8t przy 180km seryjnie są wtryski 320cc.
W letach macie chyba 350cc...
Więc ja się pytam ile xev turbo pojeździ zamin motorownie stopi?

Kwestia wystrojenia - seryjny sterownik to ogarnie :D

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 21:04 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
mariocccp napisał(a):
W letach macie chyba 350cc...


a nie czasem 320cc?z OPC mają 470cc

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL