Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 11:21

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 maja 2013, o 16:34 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
A może w inną strone te modyfikacje? Mianowicie kiedyś kolega miał Jette 1.3 z lat 80-tych :D jako że od tysięcy lat na benzynie nie chodziła jeździliśmy cały czas na gazie (a raczej się toczyliśmy). Po przypadkowej rozmowie z jego wujkiem gazownikiem okazało się że gaz ma grubo ponad 100 oktanów i przy niewielkim remoncie silnika kolega zdecydował się na planowanie głowicy i seryjną uszczelke. Możecie się zdziwić ale to podziałało, autko naprawdę lepiej ciągło i jeździliśmy jettą z 2 lata póki kielich nie przerdzewiał i nie wyszedł do góry z maską!
Pewnie spora część 1.8 jeździ na gazie, więc czemu nie porzucić benzyny dla mocy? :D jak zabraknie gazu to można wozić butle turystyczną jako bańke awaryjną ;)
Poza tym w Norwegii w pracy był gość który jeździł volvo tylko na gazie i twierdził że zależy mu na mocy ale nie wnikałem co dokładnie tam grzebał bo nie znałem technicznego słownictwa. Przy czym zaznaczam że norweski gaz to czysty propan a nie mieszanka propan-butan jak u nas.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2013, o 18:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
tak doprezenie jednostki i stosowania paliwa wysokooktanowego to dobry trop takze.
tu mozna sporo poprawic.

Jeszcze mi swita ze na forum chyba ATT albo OAKP ktos tam zmodzil Asterke co prawda F ale zapodal silnik od omy 3.0 i go jeszcze zaturbil. jakos robil i w kosztach nie utonął a moce tez tam ciekawe ugrał.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2013, o 18:33 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ja polecam wyslac majla, napisac na gg do http://www.mickey-garage.pl/ i chlopak sie zainteresowanym okresli co potrzeba i jakie koszty

mi za uturbienie C20XE (2.0 16v GSi) powiedzial 12 tys... i mysle ze 1.8 bedzie cena podobna...

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2013, o 22:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
Doktor29 napisał(a):
mi za uturbienie C20XE (2.0 16v GSi) powiedzial 12 tys... i mysle ze 1.8 bedzie cena podobna...


I w tym wypadku potwierdza się to co ktoś już kiedyś powiedział że lepiej po prostu kupić coupe z let'em zamiast wydawać taką kasę na sam silnik.

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2013, o 18:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
tak ale tu jest mowa o tym ze auto oddajesz i nic cie nie interesuje. Chyba nikt nie liczyl na to ze ktos komus zrobi auto za 4 patyki.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2013, o 22:31 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Co do tych pseudo chipów z allegro to szkoda kasy!!!
Warty 250zl nie da ani 1% przyrostu KM . Sprawdziłem to :D
Kolega to kupił i jest to pudełko a w nim 2oporniki na małej płytce i jakieś jeszcze gówna które wprowadzają komp w błąd a w efekcie jest tak ze na niższych obrotach zmniejsza moc (z tego co jest) a uwalnia ją na wyższych obrotach i wydaje się ze jest więcej km. Wielka lipa i ściema!
Chip za 250zl wart jest 5zł oporniki 5 płytka +obudowa i jest to samo ::haha

Na forum vectry wynalazłem ze do 1.8 wstawiają kolektor ssący od omegi ale nie ma więcej info z jakiego typu silnika itp .
Twierdza ze daje przyrost mocy i bez przeróbek podchodzi.

Wie ktoś coś więcej na ten temat?
Podobnie z ssącym od c20xe znalazłem podobne info w kilku źródłach :D

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2013, o 08:37 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Pewnie chodzi o x18xe w vectrach, jest to duży blok jak c20xe i inne, nasze 1.8 to małe bloki i nie ma takich opcji o których piszesz.

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2013, o 09:20 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
Zapewne o kolektor z c18xe, jam kolega wyzej napisal- now pasuje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2013, o 12:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
wesol napisał(a):
tak ale tu jest mowa o tym ze auto oddajesz i nic cie nie interesuje. Chyba nikt nie liczyl na to ze ktos komus zrobi auto za 4 patyki.

Wesoł - ja oddaje co prawda inny silnik, ale r6 = więcej kasy? za 8k oddaje moje e30 z silnikiem m50b25 i mam 320km i za 2 dni mam.........


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2013, o 19:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
nie znam sie na bmkach. E30 to juz chyba wiekowe autko. troszke obcykane. Ale co to za silnk tam masz to nie wiem. co bedzie tam robione za modzenie czy bedzie uturbiony czy jednak wolnossacy to ja nie wiem. Zeby tylko ta moc byla osiagnieta i jakis wykresik z dobrej hamowni był.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2013, o 22:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
wesol - silnikc nie jest z e 30, ja tylko podałem , jakie są możliowości, dawno zrobiłbym to , ale niestety musze łado
wać kase w astre...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL