Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 11:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1.8 co dalej
PostNapisane: 16 października 2005, o 23:03 
witam jak radzicie co zrobic zeby 1.8 125kM zaczelo jezdzic ? jesli jest to mozliwe prosze o podanie cen i przewidywanych osiagow po modyfikacji.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2005, o 00:31 
wymienić silik na z20let lub zmienić auto :wink:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2005, o 10:37 
jednak zalezy mi na pozostawieniu tego silnika i jakims mniej drastycznym rozwiazaniu rozwiazaniu pozniewaz !


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2005, o 18:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
wiktor77 napisał(a):
witam jak radzicie co zrobic zeby 1.8 125kM zaczelo jezdzic ? jesli jest to mozliwe prosze o podanie cen i przewidywanych osiagow po modyfikacji.


wlozysz 5.000-10.000zl to moze tak 150Km dostaniesz.
Ale jakby nie bylo; 1,8 litra zostanie.
Znasz to przyslowie ?
"Pojemnosci nie da sie niczym zastapic,
chyba ze jeszcze wieksza pojemnoscia"
(albo jeszcze wyzszym cisnieniem doladowania :wink: )

Kazda przrobka, to jest wsadzanie grosza w piach.
To co napisal @Marek MxV to jest najrozsadniejsze wyjscie.





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2005, o 22:49 
a co myslicie o filtrach dolcie , wydechu i programie ile mozna osiagnac i za jaka kase


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2005, o 23:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
osiagi mizerne, kasa wielka.
Daj sobie powiedziec - tuning przy silnikach wolnossacych jest NIEOPLACALNY.
Zeby naprawde cos osiagnac (tak zeby to tez odczuc, a nie 3KM na hamowni)
musisz wydac tyle szmalu ze sprzedajac swoje auto i dokladajac ta kwote kupisz juz "gotowy" turbo coupe.
Nie widze sensu w tym - kupic sobie "male" auto i pierwsze pytanie jakie pada to;
jak wyciagnac wiecej koni z niego ?
Rozumiem jak ktos tunuje Turbo, bo niestety ale fabrycznie wiekszego silnika nie ma, wiec trzeba "kombinowac".
W Twoim przypadku jest przeciez mozliwosc kupic auto z wiekszym silnikiem - wychodzi taniej, uwierz mi.





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2005, o 14:58 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
uwierz mu :) Ma 150% racji :!:

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lutego 2013, o 20:56 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Witajcie :D
Odkopie temat.
Modyfikował ktoś w końcu 1.8 oprócz Luka.?
Dużo gości się chwaliło ze będzie robić i nikt się nie chwalił :D
Proszę tylko nie pisać zmień na turbawke bo nie o to chodzi w tym sporcie:P
Kilka Km więcej nikomu nie zaszkodziło :D ;)

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lutego 2013, o 20:58 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 16:54
Lokalizacja: Warszawa
Imię: PIOTR
Silnik: inny
Powiem tak, ze jak wyjatkowo jestes przywiazany do swojego auta to mysl... ;)
Jak nie, to kupuj turbo.

Zabawki jak u LUKa kosztuja wiecej, albo podobnie co caly silnik LET na swapa.

Z zabawkami masz 160KM, w lecie zaczynasz od 200...

a z czasem pewnie i 160 staje sie za malo i co wtedy? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lutego 2013, o 22:21 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
zawsze mozna uturbic 1.8.. ale kto by sie bawil w taką rzeźbe....
NA to majatek w tuningu... a pierdoly typu doloty stozki strumienice magnetyzery i inne wynalazki dzialaja tylko na twoj portfel ze jest lzejszy i psychike ze jest lepiej ;)

sam teraz w astrze GSi wyrzucam 1.8 i wlatuje 2.0 T.... i zrob tak samo

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lutego 2013, o 22:23 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 16:54
Lokalizacja: Warszawa
Imię: PIOTR
Silnik: inny
Ale przy dzisiejszych cenach rynkowych swap na turbo tez nie jest oplacalny.
najlepiej sprzedac 1.8 i kupic turbo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lutego 2013, o 12:55 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Zrobienie 1.8 na te 170km to minimum 7tys. do tego graty używane rzadko się pojawiają więc i kosztują sporo. Ale można robić sobie powoli kupując graty i wymieniać od ręki.
Co do uturbiania to zrób jak dbilas robi.
Koksują 1.8 do 260km bez odprężania, zmiany sprzęgła, zakuwania czy innych kombinacji, po prostu dokładają kolektory, turbinę, chłodzenie oleju dolot i stroją na oryginalnym ecu. Jak to wszystko wygląda można obadać na ukraińskim forum astry gdzie koleś do sedana 1.4 zapakował turbo u dbilasa 190km i icek z dupy w nadkolu (db twierdzi że do 260km ::haha ) Na YT goni się z 2.2
Jest to do zrobienia taniej, myślę że do 6tys. można by się zamknąć bez kol. ssącego, który nie jest konieczny. Działa to na zasadzie tzw. sof turbo dla tego nie jest konieczne odprężanie czy zmiana sprzęgła.
Miałem sam ogarniać temat ale za dużo zachodu a samochód potrzebuje sprawny co dzień...

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lutego 2013, o 13:25 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 listopada 2008, o 21:19
Lokalizacja: świętochłowice
Imię: Daniel
Silnik: inny
właśnie o mario myślałem ze Ty cos dzilales chyba z silnikiem :D

_________________
Była Astra coupe 1.8 2000r
Jest Astra h twintop 1.9cdti 2006r
będzie .....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lutego 2013, o 17:32 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Michał też ma pogrzebane na 170km ale ostatniego słowa jeszcze nie powiedzieliśmy hehe.

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lutego 2013, o 17:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
nie wierz we wszzystko co pisze dbilas wypisuje. Odprezac nie musisz auto nawet jak zrobisz taki 1.8 nawet na twin turbo na 300 koni tyle ze dlugo nie psmiga i nie wiadomo czy juz na samej kresce stajac sie nie skonczy. Takie pisania ze do 260 koni 1.8 nie trzeba odprezac ani wzmacniac to jest dla kazdego pozadnego tunera conajmniej powalajace na kolana z samego rana. Uturbic moze i by nie bylo drogo ale trzeb aby cos podmodzic ze sterowaniem silnika znacyz sie uwstecznic sie nieco i zapodac osprzet od jakiejs starszej jednostki oplowskiej.

Mario mowi ze soft turbo ze delikatnie tylko doladowany silnik bedzie to niby jak ty chcesz wycisnac te ponad dwiescie koni jak a ni nie chcesz mocno ladowac ani mocno podewac paliwem. Czym te konie maja byc uzyskane??
260 koni bez ruszenia sprzegla?? PRzestan serujne lety maja juz problemy ze sprzeglem ktore jest w stosunku do tego z 1.8 mega duze. Te 260 koni musi byc chyba u tego dbilasa chyba tylko na papaierze.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL