Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 08:04

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 września 2008, o 15:15 
Luk napisal ogloszenie w dziale "sprzedam" o checi sprzedania swojego filtra powietrza.Tekst byl taki;

Cytuj:
Filtr powietrza - stożek w obudowie karbonowej -> Airbox firmy Simota.
Kupiłem to ale okazało się, że jednak kupuje całość od Węglarskiego - sportowy filrt powietrza + dolot

Tak więc tego nie potrzebuje - oddam za 200zł i ja pokrywam koszty wysylki jak co (kupiłem za 250), nawet nie wypakowałem go z kartonika
Tutaj link do aukcji kolesia od ktorego to zakupiłem:


w wyniku czego rozwinela sie nastepujaca dyskusja, dlatego postanowilem ten temat podzielic, i dalsza dyskusje przeniesc w odpowiednie miejsce.

Adam




Luk, wiesz myśle nad Twoja ofertą tylko powiec mi ile to doda KM?


Ostatnio edytowano 18 września 2008, o 17:49 przez Spinacz666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, o 15:53 
Spinacz666 napisał(a):
Luk, wiesz myśle nad Twoja ofertą tylko powiec mi ile to doda KM?


w połączeniu z łapaczem powietrza np. od Vectry C z silnikiem diesla przyrosty są rzędu 1-5%, a moment obrotowy od 2-7%... a im wyzszy moment obr tym lepsze przyspieszenie!
mam taki łapacz jak co, ale jeszcze nie wiem czy bedzie na sprzedaż!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, o 21:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Spinacz666 napisał(a):
ile to doda KM?


Luk napisał(a):
przyrosty są rzędu 1-5%, a moment obrotowy od 2-7%...



chlopaki, nie obraźcie sie, ale chyba nie piszecie tego na serio.
Konia z rzedem temu kto mi ta teze udowodni.
Najczesciej takie kombinacje z dolotem, wydechem kończą sie UTRATA mocy,
bardzo rzadko jej przyrostem - bądźmy powazni.


@Luk nie chce ci popsuc interesu, ale nie potrafie czytac takich mitow, bez komentarza.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, o 21:45 
SirAdam napisał(a):
Konia z rzedem temu kto mi ta teze udowodni


zobaczysz moje wykresy to uwierzysz :)
co prawda bede mial nieco bardziej rozbudowane rozwiazanie bo bede mial jeszcze dodatkowo strumienice dolotową - ale skoro piszesz, ze kombinowanie z filtrem i dolotem najczesciej konczy sie utrata mocy to bede zaprzeczeniem tej tezy ;]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, o 21:53 
Dzieki Adamie za wyjasnienie, Luk, powiem szczerze nie chce wydac kasy na cos co nie przyniesie efektu :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, o 21:56 
A myślisz, ze odczułbyś efekt przyrostu np 2 KM ? :)

Stożek tylko dla efektów wizualnych i akustycznych (mowa o seryjnym silniku)


Ostatnio edytowano 17 września 2008, o 21:57 przez Zlatan, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, o 22:07 
wiesz powiem Ci ze nie licze ze odrazu TURBO sie zrobi :P bo to nie realne, ale po marzyc zawsze mozna : D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, o 23:15 
ok, juz czytalem w kilku tematach na forum, ze sam stozek w 1.8 jest nic nie wart, ale tak jak luk pisze, filtr stozkowy, z dolotem (ktory moze bedzie rowniez sprzedawal) i np. lzejsze kolo zamachowe to wszystko na nic? nie bedzie nic dobrego z tego? (na temat samego kola niech nikt nie pisze, bo jest ku temu oddzielny temat) :)

sorki za maly off-topic, ale jezeli to mialoby razem "zagrac", to moze i ja bym sie skusil xP


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, o 00:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Tą dyskusję można dołączyć do jakiegoś tematu o tuningu silnika 1.8. Jest to dział giełda i po miesiącu zniknie. Kiedyś chciałem znaleźć jakąś informację i niestety "uciekła". Wiem, że dyskusja wyniknęła z ogłoszenia sprzedaży... przenieść i tam kontynuować, bo za 30 dni nie będzie po niej śladu. Dzięki Lukowi niedługo będziecie wiedzieli czy opłaca się grzebać przy silniku wolnossącym (proszę nie brać tego za ironię). Moim zdaniem nie, bo koszty są niewspółmierne do osiąganych rezultatów. Przykład "z naszego podwórka"... Nie wiem ile Luk zapłaci za swoje przeróbki (myśle, że około 1000zł). Uzyska przyrost (jeśli uzyska ;) ) powiedzmy 5% moc i 7% moment. W Turbo za 1500zł (dobry program) uzyskujemy przyrost 17% moc i 52% moment (oczywiście dane teoretyczne). Teraz niech każdy odpowie sobie na pytanie czy warto. Proszę nie traktować mojej wypowiedzi jako wywyższania się (cwaniak w Turbo :) ). Temat ogólnie wałkowany na forum, no ale teraz mamy "królika doświadczalnego" Luka (bez urazy :) ) więc wyjdzie w praktyce.

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, o 08:25 
Tak tu mas zracje ale zobacz jakie koszta sa turbo naprawy turbo pojdzie a cos widze ze idzie czesto jakie koszta racja jest po dwoch stronach jak juz sie ma 1,8 to szkoda kupowac kolejne auto zwlaszcza jak luk tak ladnie auto zrobil


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, o 17:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
$ PAPIEROWSKI $,

nie wiem jaka szkole masz ukonczona, ale Twoja pisownia, to jest obraza i brak szacunku dla kazdego czytajacego.
Upominam Cie po raz ostatni !

Zacznij pisac posty jak na Polaka przystalo.
Jezeli nie to bede zmuszony dawac Ci ostrzezenia az do zakazu pisania.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, o 17:39 
fajnie, ze dyskusja zostala przeniesiona, zeby nie robić OT - ale mogliscie cos zostawic w dziale sprzedam :/

wracajac do tematu - wkradla sie mała nieścisłość z mojej strony - przyrosty mocy, o których wspominam sa mozliwe przy jednoczesnym zmodyfikowaniu dolotu... Węglarski daje mi na to gwarancje - robił juz kilka Asterek G i ma to udokumentowane wykresami...
sam stozek nic nie daje to fakt - nawet czasem wystepuje utrata mocy...
ale co do tego samego airboxa (o ktorym mowa) i lapacza od Vectry przyrosty bedą - info zaczerpnięte z klubu Astry G...

w przyszlym tygodniu bede zakladac nowy dolot ze stozkiem, następnie pojade na hamownie zeby ocenic efekty :)

pełną dokumentację wraz ze zjęciami przedstawie na forum 8)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, o 17:56 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
ok, sam jestem ciekaw efektów z dolotem, ale po moich doświadczeniach z dolotem weglarskeigo (strumienica i stożek) nie mam najlepszych opinii, moze zmienił się delikatnie moment na dole na +, ale nie mam potwierdzone hamownia, nie licz na cuda Luk! mi tez weglarski pisal o 10-15% wzrostu mocy,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, o 18:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Robertnet napisał(a):
mi tez weglarski pisal o 10-15% wzrostu mocy


:lol:

chcecie zebym przepukliny dostal ze smiechu ?
W tym momencie, ten Weglarski jako tuner stracilby jakiekolwiek powazanie w moich oczach.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, o 20:01 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
spoko Sir Adam w te wartosci i ja nie wierzyłem, ale mialem cicha nadzieje na chociaz 5%, ale czlowiek sie uczył :) teraz wiem, ze lepsze efekty daje "grzebanie" w wydechu czy zmiana programu, a jesli juz dolot to konkretny kolektor: dbilas, lexmaul, itp


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL