Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:00

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 września 2008, o 17:18 
Siema z tej strony Piotrek bawię się troszkę w tuning astry i nie wiem dlaczego na hamowni wyszło mi dziś 140KM i 204Nm :O a mam przecież Let'a co powinien mieć seryjnie 190KM dla porównanie zmierzyłem się na ćwiartkę z bmw 330 benzyna co ma 230KM i dostał po dupie tak samo volvo 2.3 turbo 240KM i mitsu turbo 230KM a audi s4 2,7 bi-turbo co ma ponoć 300KM odszedł mi na długość auta to na 140KM ładnie asterix wymiata co :lol:

Zmiany jakich dokonałem (skopiowane z innego posta)
W poznaniu jest firma która specjalizuje się wyłącznie w modyfikacjach opli nazywa się GEKOcars. GEKO startowało w zawodach 1/4 mili na corsie A z 2L wycisnęli 450KM+podtlenek w 2005/06/07 roku mieli mistrza polski w klasie turbo+ FWD. Naprawdę mają pojęcie co robią i nie są aż tacy drodzy. Ja korzystałem z ich usług modyfikowałem mapę kompa ze 187KM i 250NM zmierzonych na hamowni tyle miałem przed zmianą mały spadek mocy :oops: zrobili mi 215KM i 335NM i miałem uszkodzoną cewkę zapłonową i świece nie do tego modelu poradzili mi żebym zmienił tą cewkę i świece na irydowe z przerwą 0,7mm i będzie lepiej faktycznie tak było bertonka zaczęła jeździć jeszcze lepiej stała się jeszcze lżejsza. nie sprawdzałem jej już na hamowni ale napewno osiągi by sie troszke zmieniły.

Po pewnym czasie siadła mi turbina cóż życie. Kupiłem nową lehowską i zamontowałem
i na tym programie z geko ładnie lata rezultaty są dobre wydaje mi się że troszkę się osiągi poprawiły więc czemu na programie i większej turbinie wyszło na hamowni tak mało mocy skoro wygrywam z autami które mają powyżej 200KM a wyrzuciłem jeszcze tylko tylny tłumik bo blokował przepływ spalin Bardzo proszę o poradę z góry dziękuje


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, o 17:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
A co z TC przy hamowaniu? bezbiecznik był wyciągnięty?


Ostatnio edytowano 8 września 2008, o 17:35 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, o 17:41 
bezpiecznik nie ale wszystkie czujniki przy kołach odpięte


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, o 17:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
paru osobom wychodziły takie kwiatki przy odłączeniu TC za pomocą "przycisku", może spróbuj jeszcze raz bez bezpiecznika ;) zresztą i tak przydał by ci się program pod tą "lehowską" turbine ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, o 17:54 
Warik to jest oczywiste ale na razie mnie nie stać dziwi mnie tylko fakt że na hamowni tak mało wychodzi a w rzeczywistości ma niską 6 do setki na 400m 14,90 mierzone na G-Techu więc to nie jest 140KM


Góra
  
 
PostNapisane: 8 września 2008, o 18:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Na hamowni obciążeniowej (np. Macha, VTG) powinno wyjść ok. Na inercyjnej typu V-tech u mnie byly rowniez tego typu problemy przy wyjętym bezpieczniku.

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, o 18:42 
masz wykres? jak mozesz zamiesc...

a niedociagneli za mocno auto pasami do ziemi? bo i takich idoli widzialem


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, o 07:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Pytania są takie:

1. obciążeniowa czy inercyjna?
2. na którym biegu auto było hamowane?
3. czy był i jaki nadmuch powietrza na IC?
4. jakie warunki zewnętrze? temp, wilgotność powietrza?
5. świeciły się jakieś kontrolki? check engine albo "chłodnica z wiatrakiem"?

To wszystko ma wpływ na pomiar. Oczywiście odłączenie TC i jak mocno auto jest dociągnięte pasami to ma duży wpływ tak jak napisał Warik i Nash

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, o 23:25 
mich007 a więc tak:

1 inercyjna
2 na 4
3 nawiew na ic był-dmuchawa
4 tem ok 20 stopni sucho (wykresu nawet nie brałem bo się tak wkur.....łem )
5 zero kontrolek

W sumie to auto było dosyć mocno dociągnięte bo nawet rozmawiałem z mechanikiem że mogłaby tak na glebie siedzieć ;)

[ Dodano: Sro 10 Wrz, 2008 00:41 ]
A kiedyś byłem na zlocie bmw jeszcze przed zmianą turbiny na leha i tam też była hamownia i tak sobie obserwowałem jakie wyniki mają BMW (Będziesz Miał Wydatki)

Pierwszy wjeżdża 150KM łał he he
drugi 115KM
trzeci 140KM
czwarty 182KM
piąty 105

wiec sobie mówię to ja ich za wstydzę bo przecież mam zmieniony program to mi wyrzuci z 215 tak jak na hamowni w Geko wjeżdżam hamują wynik 150KM ja w śmiech mówię panowie coś jest nie tak hamują drugi raz 147KM mówią no tyle ma nie wyjdzie inaczej więc zwiesiłem głowę i zjechałem z rolek po mnie wiechała M Power 325KM dziękuje wsiadłem do astry i odjechałem ale jak kurwiłem :DD


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2008, o 08:43 
Panowie przebieg samochodu odbiera koni zapytajcie sie Sreka jak koles stanol z moja 2,2 a on turbo na switalch puszcze wam filmik jak dostal po dupie ale suchajcie musze jechac na chamownie bo cos jest nie tak za duzego kopa ma kazdy mi to mowi


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2008, o 12:16 
Kolego $ PAPIEROWSKI $

Jezęli bardzi się śpieszysz, to proszę odpuść sobie pisanie posta.
No po prostu ciężko się je czyta.
Straszni razi, przynajmniej mnie, brak interpunkcji.

I oczywiście, no offence.

Pzdr,
T.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, o 21:49 
po pierwsze inercja to nie do turbo i nie na 4 biegu bo wlasnie takie glupoty wychodza...

jak chcesz wynik to wbij sie gdzies na maha i bedzie ok bo na inercji to ci nawet turbo porzadnie nie dmuchnie...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, o 22:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
_arek_ napisał(a):
po pierwsze inercja to nie do turbo i nie na 4 biegu bo wlasnie takie glupoty wychodza...


dokładnie...jedź na obciążeniową MAHA i 5 bieg...i dobra dmuchawa na IC

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, o 18:31 
Dzięki panowie za informacje Pozdro


Góra
  
 
PostNapisane: 18 czerwca 2009, o 13:14 
Witam!

planuje hamowanie mojego z22se na inercyjnej. Mam pytanie na jakie ew. niespodzianki mogę się przygotować po wyjęciu bezpiecznika TC? I gdzie go szukać? Pod maską mam 2 puszki ale nie wiem, który bezpiecznik odpowiada za TC.

dzięki.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL