Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 19:34

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, o 00:32 
witam...


wiec sprawa wyglada tak... mam teraz vectre a turbo 4x4 ale powoli mam dosc jej skrzypienia trzeszczenia itd. poza tym to juz wiekowe autko... i tak chcialbym ja zamienic na Cupe...

jedynie czego mi szkoda to naped 4x4 ale mysle ze jakas szpera by tu troche pomogla...

teraz mam u siebie ok 260KM i przejscie na 190KM w cupe pewnie by mnie nie zadowalalo wiec interesowalo by mnie osiagniecie podobnej lub wiekszej mocy w nowym autku....

i tu mam pytanie co trzeba zmieniac w z20let aby osiagnac powiedzmy te 350KM

jak wyglada sprawa z zakuciem silnika, jakie sa mniej wiecej koszta poszzegolnych czesci, co bede potrzebowal a co moze zostac, czy pod maske astry wchodzi bez problemow jakas wieksza suszarka i co byscie polecili, kto mi to wszystko puzniej ladnie ogarnie i czy da rade to zrobic na seryjnym kompie, co z przeplywka itd....

fajnie by bylo gdyby ktos mogl przyblizyc mi ile zniosa poszczegolene czesci z20let

jest tez opcja nr 2 tzn przekladam swoj c20let do budy bertonki bo silniczek mam po remoncie i wtedy juz dalej bawie sie nim ... tylko teraz czy przekladka jest mozliwa tzn mozliwa pewnie jest tylko czy duzo bylo by kombinowania... a moze ktos juz nad tym myslal i wie co bedzie pasowac a co nie...

za wszelkie pomocne info z gory dziekuje


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, o 06:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
_arek_ napisał(a):
i tu mam pytanie co trzeba zmieniac w z20let aby osiagnac powiedzmy te 350KM


tłoki, korby, turbina, dolot, IC, wydech, pompa paliwa, wtryski, sprzęgło, być może wałki rozrządu...a potem trzeba to wszystko wystroić co w Z20LET nie jest proste na seryjnym ECU

_arek_ napisał(a):
jak wyglada sprawa z zakuciem silnika, jakie sa mniej wiecej koszta poszzegolnych czesci, co bede potrzebowal a co moze zostac, czy pod maske astry wchodzi bez problemow jakas wieksza suszarka i co byscie polecili, kto mi to wszystko puzniej ladnie ogarnie i czy da rade to zrobic na seryjnym kompie, co z przeplywka itd....


jest możliwość zakucia silnika, co do kosztów to ciężko mi powiedzieć dokładnie ale ok.4000zł (tłoki + korby), pod maske wchodzi większa suszarka, co do ogarniania to ja Ci nie powiem bo nie wiem kto by Ci tego nie spieprzył, da rade to wystroić na seryjnym kompie ale byle tuner Ci tego nie zrobi, przepływka np. od Z20LEH

_arek_ napisał(a):
fajnie by bylo gdyby ktos mogl przyblizyc mi ile zniosa poszczegolene czesci z20let


jakie części...tam dużo nie zostanie seryjnego przy 350km, blok, głowica, uszczelka pod głowicą, skrzynia biegów powinny wytrzymać, nie wiem jak z dyfrem i półosiami

_arek_ napisał(a):
tylko teraz czy przekladka jest mozliwa tzn mozliwa pewnie jest tylko czy duzo bylo by kombinowania


wszystko jest możliwe, na pewno mniej by wyszło niż robienie Z20LET na 350km

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, o 10:46 
dzieki za wszystkie odpowiedzi... wiec jesli dobrze rozumiem to bardziej oplacalne bedzie wsadzic c20let tym bardziej ze juz takiego mam...

wiec moze teraz bardziej zajmijamy sie tym jak go tam wpakowac...

czy ktos wie cos w tym temacie... co trzeba dorabiac jak z mocowaniem ciezko bedzie??

co ze skrzyna da rade wsadzic tam f28 czy moze lepiej cos innegoo tylko czy wtedy podejdzie to do c20let...

wiazka i komp to wiadomo ale czy wszystko bedzie wtedy dzialas jak wywale org wiazke...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, o 11:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Witam kolege. "Orzeł" mozesz tez poszperac na forumcorsy bo ktos tam wpakowal wlasnie taki silnik jak Ty masz- zreszta sporo juz swapów bylo na tym silniku do roznych furmanek. Osobiscie wydaje mi sie ze C20LET ma lepsze predyspozycje rozwojowe jak Zetka.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, o 11:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Na zachodzie temat tuningu Z20Let jest juz dosc mocno opanowany, a przy mocnym zlotym wychodzi troche przystepniej.
Forum anglojezyczne na ktorym autka 300-400 konne nie sa rzadkoscia, i na ktory zagladaja najlepsi tunerzy:
Regal, Courtenay, dla ktorego rowniez mapy pisze Stefan z Klasen Motors. Stefanowe mapki mozna wgrac w Polsce u Coube ktory to z nim wspolpracuje.
Co do warsztatow w Polsce to juz troche gorzej... Promotor cos kiedys robil. Ostatnio kkkmmm walczyl z tematem i nawet ktos mu poprawial mapki w waver (280KM, 450NM).

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Ostatnio edytowano 28 sierpnia 2008, o 12:28 przez Lobuziak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, o 11:35 
o prosze witam witam....

ze swapow bylo wiele to wiem i mysle ze z wpakowaniem do corsy bym mial mniej problemow niz do cupe bo wiecej tego chlopaki robili... to samo do astry A ale o cupe nic nie widzialem albo zeby chociaz do astry G cos bylo bo to chyba to samo.....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, o 13:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
wesol napisał(a):
Osobiscie wydaje mi sie ze C20LET ma lepsze predyspozycje rozwojowe jak Zetka


oczywiście że ma bo ma mniej "elektroniki" i łatwiej to ogarnąć bez ciągłych checków

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, o 08:58 
to ja sie podepnę pod temat bo mam podobny dylemat jak kolega :)
chcialem zapytac czy ok 240KM z z20let jest trudne do uzyskania?? lub inaczej ile (w przybliżeniu) da zestaw wieksze IC + wydech + ten program Coub'a ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, o 10:04 
nie wiem jak z zetkach ale w lecie IC+Programik daje okolice 280KM a kwota za to to ok 1600zl...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, o 11:13 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
_arek_ napisał(a):
nie wiem jak z zetkach ale w lecie IC+Programik daje okolice 280KM a kwota za to to ok 1600zl...


1600zł chyba za sam program

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, o 15:39 
Gdyby w Z20LET tak było wszyscy byśmy mieli po 300 koni


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, o 15:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
matusz5 napisał(a):
to ja sie podepnę pod temat bo mam podobny dylemat jak kolega :)
chcialem zapytac czy ok 240KM z z20let jest trudne do uzyskania?? lub inaczej ile (w przybliżeniu) da zestaw wieksze IC + wydech + ten program Coub'a ??

Z samego programu wychodzi ok. 230km.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, o 22:10 
ryba1 napisał(a):
_arek_ napisał(a):
nie wiem jak z zetkach ale w lecie IC+Programik daje okolice 280KM a kwota za to to ok 1600zl...


1600zł chyba za sam program



800 fajny programik+ 800 IC z rurkami


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, o 08:36 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
to nie drogo jak za te dwie rzeczy program+IC.u Coube program jest za 1800 zł

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, o 08:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
to nie jest tak hop siup...c20let mialo duzo mniej elektroniki, mapowanie ECU jest duzo prostsze...stąd cena

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL