_arek_ napisał(a):
i tu mam pytanie co trzeba zmieniac w z20let aby osiagnac powiedzmy te 350KM
tłoki, korby, turbina, dolot, IC, wydech, pompa paliwa, wtryski, sprzęgło, być może wałki rozrządu...a potem trzeba to wszystko wystroić co w Z20LET nie jest proste na seryjnym ECU
_arek_ napisał(a):
jak wyglada sprawa z zakuciem silnika, jakie sa mniej wiecej koszta poszzegolnych czesci, co bede potrzebowal a co moze zostac, czy pod maske astry wchodzi bez problemow jakas wieksza suszarka i co byscie polecili, kto mi to wszystko puzniej ladnie ogarnie i czy da rade to zrobic na seryjnym kompie, co z przeplywka itd....
jest możliwość zakucia silnika, co do kosztów to ciężko mi powiedzieć dokładnie ale ok.4000zł (tłoki + korby), pod maske wchodzi większa suszarka, co do ogarniania to ja Ci nie powiem bo nie wiem kto by Ci tego nie spieprzył, da rade to wystroić na seryjnym kompie ale byle tuner Ci tego nie zrobi, przepływka np. od Z20LEH
_arek_ napisał(a):
fajnie by bylo gdyby ktos mogl przyblizyc mi ile zniosa poszczegolene czesci z20let
jakie części...tam dużo nie zostanie seryjnego przy 350km, blok, głowica, uszczelka pod głowicą, skrzynia biegów powinny wytrzymać, nie wiem jak z dyfrem i półosiami
_arek_ napisał(a):
tylko teraz czy przekladka jest mozliwa tzn mozliwa pewnie jest tylko czy duzo bylo by kombinowania
wszystko jest możliwe, na pewno mniej by wyszło niż robienie Z20LET na 350km