Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 10:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 20:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
kolezka, jak bedziesz wymienial kolo zamachowe to moze warto pomyslec od razu o jego odchudzeniu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 20:39 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
mich007 napisał(a):
o gdzie miałeś dźwięk jakby diesel??

No nie wiem, coś dziwnie chodził :)

Cytuj:
kolezka, jak bedziesz wymienial kolo zamachowe to moze warto pomyslec od razu o jego odchudzeniu :)

Ehhh, żebym ja się na tym znał ;) Jakie koszta tego? Warto?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 21:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
nie moge znalesc linka ale na ktorym forum opla o tym czytalem :/

[ Dodano: Wto 26 Sie, 2008 22:08 ]
ale jak teraz widze to srednio to sie oplaca...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 21:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
kolezka napisał(a):
Jakie koszta tego? Warto?


jak odchudzisz koło zamachowe to silnik szybciej się będzie wkręcał na obroty...jaki koszt to nie wiem ale to nie jest trudne...wystarczy tokarka i kumaty operator :)

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 21:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 marca 2008, o 22:25
Silnik: X18XE1
A jak to się przedkłada na osiągi i spalanie? Czy tylko szybciej wkręca...?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 21:26 
Tutaj macie linka do aukcji lekkie odchudzone koła zamachowe http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=426153008


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 21:32 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 marca 2008, o 22:25
Silnik: X18XE1
Hmm.. czyli ogólnie mniejsze spalanie i bardziej dynamiczny silnik. Miał już ktoś z klubu to robione?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 21:45 
czyli co? wystaczy podmienic kolo i bede mial mniejsze spalanie i silnik bardziej dynamiczny na nizszych obrotach? nie trzeba nic wiecej? nie ma negatywnych skutkow? :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 21:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Będzie nierówniej chodził i szybciej wytracał prędkość.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 21:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
DAN napisał(a):
Będzie nierówniej chodził i szybciej wytracał prędkość


dokładnie, ale negatywnych skutków nie ma...generalnie ja uważam że warto troche odchudzić...ale nie przesadzić!

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 21:50 
mich007 napisał(a):
generalnie ja uważam że warto troche odchudzić...ale nie przesadzić!


troche czyli ile? z tego linku gosc pisze ze 32% to troche sporo :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 21:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
myśle że 32% to już podchodzi pod górną granice

Wydzieliłem posty do nowego tematu...dalsze opinie piszcie w tym temacie

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Ostatnio edytowano 26 sierpnia 2008, o 21:58 przez mich007, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 22:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Jezeli kolo i tak ma byc nowe, to moze dedykowane takie jak to z Courtenay'a zredukowane o 3.9 kg do 5.6 kg. Cena troszke spora 225Ł + 30Ł za przesyłke... czyli okolo tysiaka + montarz ... ale jak ktos chce to w ciagu kilku dni przysla i po sprawie ;-)
Hmm ... jest tez takie z LMF'a ok 5.7kg i takie z Regal'a ok 5.74 kg.

Opinie na temat lekkiego kola zamachowego... nie zawsze pozytywne link

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Ostatnio edytowano 26 sierpnia 2008, o 23:14 przez Lobuziak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 23:16 
jest roznica 225 funtow, a 140zł :)


Ostatnio edytowano 26 sierpnia 2008, o 23:16 przez Dioda, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 23:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Dioda napisał(a):
jest roznica 225 funtow, a 140zł :)

140 za operacje odelzenia - wyciecia z oryginalnego elementu czesci materialu.
Jak sie nie ma swojego w dobrym stanie, to nowe kolo zamachowe w ASO okolo 1000zl...

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL