Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 00:00

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kute tłoki
PostNapisane: 30 września 2005, o 17:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Co myślicie o tym :?: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=65689470


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2005, o 18:53 
hmmm fajnei jakby były jakies zdjecia i certyfikat ze są to właściwe kute tłoki

trzebaby cos poszukać informacji na stronie producenta


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2005, o 22:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
A nie taniej by wyszlo tloki z C20Let zalozyc ? (tez kute)
Ja na takich jezdze i jest ok.



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2005, o 11:01 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
taniejby i bylo :) te CP to na pewno CP i wiem kto moze sie kryc za tym ogloszeniem ;)

bardzo dobry produkt, polecam

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2005, o 11:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Hi Coube
juz w domu ?
Czytalem "wypowiedz" Dare Devil na niemieckim forum.
Niezle, powiem tylko, niezle.
Cos Ty z tej poczciwej Coupe zrobil ?
Monster !!!!
:lol:




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2005, o 10:22 
No właśnie - Coube - pochwal się - jakiś wykresik ? Lub link chociaż dajcie do owej niemieckiej wypowiedzi.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2005, o 12:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Link Ci nie pomoze bo musialbys sie zameldowac tam zeby poczytac.
Ale skopiuje ta wypowiedz i wkleje tutaj;


Cytuj:
Waren gestern noch ein paar Stunden mit dem TQP aus Polen auf einem großen Dynojet-Prüfstand für die letzten Abstimmungsarbeiten und die Leistung vom Speedster hat es jetzt auch. 346PS nach EG-Norm, das werden auf jedem Maha Prüfstand um die 360-370PS sein.
Am besten ist aber die Fahrbarkeit und Leistungsentfaltung des Autos! Fährt sich in der Stadt wie ein Serienauto, der Druck baut sich schön gleichmäßig auf, Teillast ist sehr gut dosierbar, keine nervösen Ladedruckschwankungen und selbst in der Volllast steht der Ladedruck sauber ohne Schwankungen an. Fahren maximal 1.6-1.7 Bar Druck, die dann sauber auf 1.5 geregelt werden, egal in welchem Gang! Abgastemperatur immer im grünen Bereich. Der Spritverbrauch ist bei normaler Fahrweise besser als in Serie, unter Last zieht er sich dafür aber einiges mehr rein. Das Auto bleibt damit voll alltagstauglich!

Mit Kupplung, Lader, Krümmer, Umluftventil, Unterbau, Kopfbearbeitung, Nockenwellen, Kraftstoffpumpe und Catchtank, LLK mit Verrohrung, großem Drucksensor, LMM und Düsen, 3" Downpipe, Kat und Abgasanlage ist man aber schnell bei 10-11kEUR angelangt. Dafür hat man aber Fahrleistungen in einem recht aktuellen Auto, die man nicht mal eben mit einem anderen Auto fürs gleiche Geld bekommt. Wer jetzt sagt, daß geht mit einem C20LET günstiger, vergisst leider, daß auch dort das gesamte Umfeld angepasst werden muß und alles viel fehleranfälliger ist.
Das TQP hat mit 18" trotz fehlender Sperre recht gute Traktion. Ist nur eine Sinter verbaut, die sich mittlerweile ebenfalls fast wie die Serienkupplung verhält.




Mysle ze Coube sam jeszcze cos napisze na ten temat.






SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2005, o 19:01 
przetłumaczcie na angielski albo na polski. Japoński też może być :lol:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2005, o 13:20 
w skrócie:

からのお問合せを唯一の窓口として、346 弊社スタッフによりお問合せに関するご質問やご修理依頼にお応えしています。
C20LET はオペル専門サイトですので、 他社様とは違ったサービスやある程度の概算金額を提示させていただいており、 お電話での煩わしいやり取りや、お客様の状況にあわせたお引取りなど フレキシブルに対応させていただいています。


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2005, o 14:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
MIRAS napisał(a):
przetłumaczcie na angielski albo na polski. Japoński też może być :lol:


No to sprobuje;

Stefan Klassen pisze;

Bylismy wczoraj przez kilka godzin z tym Coupe z Polski na hamowni "Dynojet" zeby zrobic ostatnie poprawki w programie.346KM wedlug normy EG a to znaczy ze na kazdej "Maha" hamowni pokaze 360-370KM
Najlepsze ale jest jak ten samochod jezdzi,na mysli jest oddawanie mocy.
W miescie jezdzi jak seryjne Turbo,cisnienie doladowania wzrasta gladko.
Teillast :roll: (nie wiem jak to po polsku jest, to jest to pomiedzy wolnymi obrotami i gazem do dechy :wink: ) daje sie wspaniale dozowac, zadnych podskakiwan cisnienia, a nawet przy pelnym gazie, cisnienie stoi idealnie.Ladowanie jest 1,6-1,7 Bara, i spada plynnie do 1,5 bara stalego, obojetnie na jakim biegu.Temperatura spalin zawsze "w zielonym polu"Zuzycie paliwa przy normalnej jezdzie - lepsze jak w seryjnym aucie.Jak "sie go pogoni" to naturalnie "lyka" wiecej :wink: Tymsamym jest to auto jak najbardziej do jazdy "na codzien".

Teraz opisuje troche co bylo wszystko zrobione w silniku, zeby wytrzymal ta moc.
Miedzy innymi;
sprzeglo,turbina,kolektor wydechowy,umluftventil :roll: (znowu nie znam polskiej nazwy na to)to jest ten "pop-off" w turbinie.
blok,obrobka glowicy,walki rozrzadu,pompa paliwowa,catchtank (zbiornik paliwa),chlodnica powietrza z orurowaniem,inny sensor cisnienia,przeplywomierz,dysze wtryskowe,downpipe (kazdy wie co to jest :wink: )sportowy katalizator,i caly wydech.

To Coupe, pomimo 18 calowych kol i brakujacej Sperre :roll: na dyferencjale ma bardzo dobra trakcje.Jest tylko spiekane sprzeglo wbudowane , ktore wmiedzyczasie zachowuje sie jak seryjne.


wow, ale sie napisalem.Mysle ze kazdy bedzie madry z tego co tu nagryzmolilem :D




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2005, o 15:03 
dobra dobra
ale tam coś pisze o c20let

niestety tez ciężko u mnie z niemieckim


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2005, o 15:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Oj Marek,Marek :)
Okej, Extra dla Ciebie;

wiec taj jak wyzej opisal wszystko co zostalo w Coupe zrobione/przerobione, i dodal ze za to trzeba by liczyc tak 10 - 11000 Euro.
Ale za to mamy w dosyc aktualnym samochodzie osiagi ktorych nie bedziemy mieli w kazdym innym za te same pieniadze.Jezeli ktos teraz powie ze to samo mozemy w C20Let (Calibra,Vectra Turbo, dla tych co nie wiedza) taniej zrobic, to zapomina ze tam tez musimy cale Hardware dopasowac , a wszystko to jest w tych silnikach bardziej podatne na usterki.


Tak mniej wiecej, cos w tym sensie napisal.Doslowne tlumaczenie jest niestety niemozliwe bo bedzie bez sensu. :wink:


Jestes teraz zadowolony ?
Jak tak, to ciesze sie, jak nie to...................... :lol:




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2005, o 15:18 
ql


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2005, o 00:07 
No to pięknie musi jeździć Astra Coube'a.

Wogóle to ją dzisiaj na żywo widziałem - robi niesamowite wrażenie :shock:
Mimo, że jestem zwolennikiem seryjnych aut (z wyglądu), to Qp-ta wygląda super. Stała dzisiaj na parkingu, na którym codziennie parkuję :wink:

Pozdrawiam!!!!


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL