MIRAS napisał(a):
przetłumaczcie na angielski albo na polski. Japoński też może być :lol:
No to sprobuje;
Stefan Klassen pisze;
Bylismy wczoraj przez kilka godzin z tym Coupe z Polski na hamowni "Dynojet" zeby zrobic ostatnie poprawki w programie.346KM wedlug normy EG a to znaczy ze na kazdej "Maha" hamowni pokaze 360-370KM
Najlepsze ale jest jak ten samochod jezdzi,na mysli jest oddawanie mocy.
W miescie jezdzi jak seryjne Turbo,cisnienie doladowania wzrasta gladko.
Teillast :roll: (nie wiem jak to po polsku jest, to jest to pomiedzy wolnymi obrotami i gazem do dechy :wink: ) daje sie wspaniale dozowac, zadnych podskakiwan cisnienia, a nawet przy pelnym gazie, cisnienie stoi idealnie.Ladowanie jest 1,6-1,7 Bara, i spada plynnie do 1,5 bara stalego, obojetnie na jakim biegu.Temperatura spalin zawsze "w zielonym polu"Zuzycie paliwa przy normalnej jezdzie - lepsze jak w seryjnym aucie.Jak "sie go pogoni" to naturalnie "lyka" wiecej :wink: Tymsamym jest to auto jak najbardziej do jazdy "na codzien".
Teraz opisuje troche co bylo wszystko zrobione w silniku, zeby wytrzymal ta moc.
Miedzy innymi;
sprzeglo,turbina,kolektor wydechowy,umluftventil :roll: (znowu nie znam polskiej nazwy na to)to jest ten "pop-off" w turbinie.
blok,obrobka glowicy,walki rozrzadu,pompa paliwowa,catchtank (zbiornik paliwa),chlodnica powietrza z orurowaniem,inny sensor cisnienia,przeplywomierz,dysze wtryskowe,downpipe (kazdy wie co to jest :wink: )sportowy katalizator,i caly wydech.
To Coupe, pomimo 18 calowych kol i brakujacej Sperre :roll: na dyferencjale ma bardzo dobra trakcje.Jest tylko spiekane sprzeglo wbudowane , ktore wmiedzyczasie zachowuje sie jak seryjne.
wow, ale sie napisalem.Mysle ze kazdy bedzie madry z tego co tu nagryzmolilem
SirAdam