Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 15:29

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2007, o 23:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
figlarz napisał(a):
1. czy zamontowanie samego glownego katalizatora i podlaczenie sondy zlikwiduje mi blad ? Czy trzeba rowniez dokladac prekata?

ale nie piszesz jaki blad ci wywala.
Bledow to Motronic zna kilkaset.
Prekata, nie musisz wstawiac,ja tez go nie mam.
figlarz napisał(a):
czy musze kupic oryginalny oplowski katalizator do z20let, czy wystarczy jakis zamiennik/uniwersalny, a moze jakis sportowy bylby lepszy ? Jesli zamiennik wystarczy,

kup, albo oryginalny, albo sportowy 400 CPI
figlarz napisał(a):
moze ktos zna jakiegos dobrego mechanika w okolicach wawy, ktory by to zrobil w miare tanio i dobrze ?

Kochany, tanio to to nie bedzie.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2007, o 08:05 
SirAdam napisał(a):
Prekata, nie musisz wstawiac,ja tez go nie mam.


No to fajnie :)

Cytuj:
kup, albo oryginalny, albo sportowy 400 CPI

Hm.. oryginalne są dość drogawe :/ a nie wystarczyłby jakis dobry zamiennik Bosha ?


SirAdam napisał(a):
ochany, tanio to to nie bedzie.

Oj nie strasz mnie ;P Wymiana kata razem ze spawaniem to koszt 60 - 90 zeta wiec do przelkniecia ;-) Gorzej z kosztem samego katalizatora :/

Tak czy siak dzięki za odpowiedź.

Może ktoś z Was śmiga na jakimś sportowym kacie i mógłby go polecić ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2007, o 09:39 
CPI to Cells Per Inch tak ?

a jakie srednice otworów sa w qp 2.0T ?


Ostatnio edytowano 18 października 2007, o 10:24 przez figlarz, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2007, o 20:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
figlarz napisał(a):
CPI to Cells Per Inch tak ?

Tak.

Cytuj:
a jakie srednice otworów sa w qp 2.0T ?

no teraz to chyba za wiele zadasz :P

nie mam , pojecie, wielkie te dziury sa....





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2007, o 21:50 
ok, popytalem, podzwonilem i wiem juz mniej wiecej co, jak i gdzie.

pewnie zrobie to w Warszawskim El-Tec'u: http://www.el-tec.pl/
Jesli ktos mial z nimi jakies doswiadczenia, niech da znac.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2008, o 08:15 
Jeśli się wywala katalizator zo sondy nie trzeba mostkować, wystarczy ją umieścić pod kątem w tulejce by tylko lekko "muskała" spaliny i błędu nie ma.

[ Dodano: Sob 22 Mar, 2008 16:31 ]
Przy okazji mam pytanie. Z uwagi na turbinę leh i zapachany kat wywaliłem kata i przy okazji robię tłumik środkowy (już koroduje) na przelotowy z inoxu. Na razie zostawiam
irmsherowski tłumik końcowy (bo fajny z kwasówki) z fabryczną średnicą.

Czy jeśli zrobię tłumik środkowy przelotowy rozwojowo (gdybym kiedyś chciał zrobić downpipe i całość szerzej) w większej średnicy 6 to będzie ta troszkę większa średnica coś szkodziła? (w zasadzie przelot nie powinien się zmienić, nie wiem czy minimalna przestrzeń "buforowa" nie ma wpływu na zawirowania, opory itp).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, o 19:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
kkkmmm, ktoś Ci natłukł dużą ilość informacji i nie za bardzo to ogarniasz...zostaw auto w firmie która się zajmuje wydechami i po sprawie...

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, o 08:08 
ogarniam ograniam :) To właśnie tłumikowcy (el-tec) zarekomendowali zrobić środkowy trochę większej średnicy gdybym kiedyś chciał zmienić downpipe, rury i tłumik końcowy na szersze. Rzecz w tym że na razie mam w bardzo dobrym stanie końcowy tłumik irmschera w fabrycznej średnicy i szkoda mi go wywalać i płacić 2tys za praktycznie żaden efekt.
Stąd moje pytanie czy nie będzie zjawisk typu zawirowania, cofki, podciśnienia, zwężka venturiego itp. Ale już to zrobiłem i wygląda na to że jest OK.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, o 08:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
kkkmmm napisał(a):
To właśnie tłumikowcy (el-tec) zarekomendowali zrobić środkowy trochę większej średnicy


a potem

kkkmmm napisał(a):
Stąd moje pytanie czy nie będzie zjawisk typu zawirowania, cofki, podciśnienia, zwężka venturiego itp


Kolego...skoro w el-tec'u są tacy fachowcy to czemu ich nie spytasz ??? Oni Ci doradzają to powinni wiedzieć... Oo|

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2008, o 09:01 
Są fachowcy ale też i sprzedawcy. Więc mogą polecać przejściowe rozwiązania bym potem do nich wrócił ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL