Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 11:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lipca 2008, o 08:21 
Wczoraj wymieniłem rozrząd, i wszystkie filtry, lecz po wymiany rozrządu zaczoł sie problem, po uruchomieniu samochodu na wyłaczonej klimie mam obroty ok 700 -750 i pracuje okropnie, lecz gdy klima chodzi obroty wracaja na prawidłowe i pracuje lepiej tylko podczas jazdy gdzy sie tocze poniżej 2000 obrotów pojawia sie żaka i skacza tak jest na właczonej i wyłaczonej klimie. Dziś rano sprawdziłem przepustnice - jest czysta. Proszę o pomoc bo w piatęk chciałem lecieć nad morze bertonka i jak tak dalej bedzie to nie bede mogł prosze o pomoc z góry dziekuje... :'(


Ostatnio edytowano 23 lipca 2008, o 08:23 przez Spinacz666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, o 08:37 
witam
jak dla mnie to raczej nie wina rozrzadu, przy przestawionej fazie rozrzadu raczej by w ogole nie palil, a falujace obroty moga byc przyczyna przeplywomierza, zmieniles filtr i automatycznie silnik inaczej oddycha, a na przytkanym filtrze lub pod obciazeniem klimy bedzie chodzil ok
zaluz stary filtr powietrza i zobacz co wtedy sie dzieje, jak to nie pomorze ja bym sprawdzil dokladniej przpustnice i zobaczyl czy jakiegos bledu nie wywala,

aha jeszcze jedni, sprawdz czy po tejwumiane mechanik podlaczy ci wszystkie wtyczki do silnika , a najlepiej potraktuj kazda wtyczke srodkiem to stykow, moze cos nei laczy, czasem wystarczy nawet poruszac wtyczka
powodzenia


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, o 08:44 
Dziś jade jeszcze raz do tego zakładu niech mi to sprawdzą mam nadzieje że to nie przepływomierz bo to jest spory koszt... jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to jestem wdzieczny za sugetnie i pomoc
Dziękuje :(
ps mam silnik 1.8 115km


Ostatnio edytowano 23 lipca 2008, o 08:45 przez Spinacz666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, o 12:27 
Moim zdaniem na 99% jest to wina przepustnicy. Kupić specjalny płyn i przeczyścic całość. Poza tym o falujących obrotach jest bardzo dużo na forum wystarczy poszukać.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, o 14:08 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Zrób tak (może pomoże):

1. Odłącz akumulator na noc.
2. Rano podłącz i odpal.
3. Zostaw tak na 10 min. Nie dodawaj gazu!!!.

Na początku obroty będą falować, potem coraz mniej, aż w końcu się ustabilizują.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, o 14:12 
Dzieki Panowie

Za podpowiedzi, odnosnie przepustnicy to dziś ja jeszcze przeczyszcze jak rano do niej zajrzałem jest czysta, ale to na ok wiec oceni to jeszcze dziś mechanik a co do restartu komputera to zobacze czy jakis błąd jest jak mi go podłączą pod kompa to moze sie czegoś wiecej dowiem.
mam nadziej że sie wszytko wyjasni bo to pierwszy problem z moja Bertonka :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, o 18:10 
Hm sprawdź jeszcze raz ustawienie rozrządu czy nie jest przestawiony. Ja ostatnio miałem po wymianie rozrządu falujące obroty na luzie a w czasie jazdy był trochę słabszy okazało się że miałem rozrząd przestawiony o ząbek. Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, o 19:35 
Feniks napisał(a):
Hm sprawdź jeszcze raz ustawienie rozrządu czy nie jest przestawiony. Ja ostatnio miałem po wymianie rozrządu falujące obroty na luzie a w czasie jazdy był trochę słabszy okazało się że miałem rozrząd przestawiony o ząbek. Pozdrawiam


i to jest to...

Okazało sie że własnie podczas naciagania paska przez napinacz rozrząd przeskoczył o oczko i tym były spowodowane te wszystkie problemy.

Chciałem podziekować wszystkim za rady pozdrawaim.
Łukasz


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, o 21:36 
Spinacz666 napisał(a):
Feniks napisał(a):
Hm sprawdź jeszcze raz ustawienie rozrządu czy nie jest przestawiony. Ja ostatnio miałem po wymianie rozrządu falujące obroty na luzie a w czasie jazdy był trochę słabszy okazało się że miałem rozrząd przestawiony o ząbek. Pozdrawiam


i to jest to...

Okazało sie że własnie podczas naciagania paska przez napinacz rozrząd przeskoczył o oczko i tym były spowodowane te wszystkie problemy.

Chciałem podziekować wszystkim za rady pozdrawaim.
Łukasz

To bardzo fajnego masz tego mechanika jak takiego wałka odwalił.Juz bym do niego nie jechał


Ostatnio edytowano 23 lipca 2008, o 21:36 przez Darek_21, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, o 15:06 
Masz racje, powiem Ci że to był ostatni raz kiedy zaoszczędziłem na mechaniku... :oops: nie ma co, bo potem tylko sie człowiek denerwuje...
ah szkoda słów...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, o 16:16 
Cytuj:
i to jest to...

Okazało sie że własnie podczas naciagania paska przez napinacz rozrząd przeskoczył o oczko i tym były spowodowane te wszystkie problemy.


Tak ku przestrodze i w celu doinformowania, czym dokladnie to grozi ?
Wiem, ze nei mozna odpalac autek na popych, bo tez moze przeskoczyc ale czym dokladnie, z punktu widzenia mechanicznego, grozi taki prrzeskok rozrzadu ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, o 18:05 
Zależy o ile ząbków rozrząd przeskoczy jak o jeden to nic nie powinno się stać groźnego jeżeli będzie się jeździło delikatnie ale i tak trzeba ustawić z powrotem na punkty co są zaznaczone na pokrywie są dwa do jednego wałka i do drugiego a trzeci jest na dolnym kole
Jeżeli rozrząd przeskoczy o więcej ząbków 3, 4, do mogą się pogiąć zawory i wtedy są większe koszta ;-) jeżeli się myle niech mnie ktoś poprawi :oops:

Pozdro


Góra
  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 13:08 
Odgrzewam.
Jak można poznać że rozrząd jest przestawiony? Ja akurat na biegu jałowym mam równe obroty, ale przy odpalaniu auta szarpie budą. Do tego dość głośno pracuje, ale to akurat może być wina tłoków o innym stopniu sprężania.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 13:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Sprawdzic znaki na kolkach walkow i na wale czy sie pokrywaja i to wystarczy.
Aha zeby sprawdzic znaki na kole walu trzeba sciagnac pasek wieloklinowy iodkrecic kolo pasowe paska alternatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 18:00 
KUPERnick napisał(a):
Odgrzewam.
Jak można poznać że rozrząd jest przestawiony? Ja akurat na biegu jałowym mam równe obroty, ale przy odpalaniu auta szarpie budą. Do tego dość głośno pracuje, ale to akurat może być wina tłoków o innym stopniu sprężania.


Ja tak miałem przy odpalaniu, to była uszkodzona poduszka pod skrzyną biegów ta po prawej stronie pod aku co jest, niebyło w niej oleju


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL