Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Falujace obroty po zmianie rorządu
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=3025
Strona 1 z 2

Autor:  Spinacz666 [ 23 lipca 2008, o 08:21 ]
Tytuł:  Falujace obroty po zmianie rorządu

Wczoraj wymieniłem rozrząd, i wszystkie filtry, lecz po wymiany rozrządu zaczoł sie problem, po uruchomieniu samochodu na wyłaczonej klimie mam obroty ok 700 -750 i pracuje okropnie, lecz gdy klima chodzi obroty wracaja na prawidłowe i pracuje lepiej tylko podczas jazdy gdzy sie tocze poniżej 2000 obrotów pojawia sie żaka i skacza tak jest na właczonej i wyłaczonej klimie. Dziś rano sprawdziłem przepustnice - jest czysta. Proszę o pomoc bo w piatęk chciałem lecieć nad morze bertonka i jak tak dalej bedzie to nie bede mogł prosze o pomoc z góry dziekuje... :'(

Autor:  branch [ 23 lipca 2008, o 08:37 ]
Tytuł: 

witam
jak dla mnie to raczej nie wina rozrzadu, przy przestawionej fazie rozrzadu raczej by w ogole nie palil, a falujace obroty moga byc przyczyna przeplywomierza, zmieniles filtr i automatycznie silnik inaczej oddycha, a na przytkanym filtrze lub pod obciazeniem klimy bedzie chodzil ok
zaluz stary filtr powietrza i zobacz co wtedy sie dzieje, jak to nie pomorze ja bym sprawdzil dokladniej przpustnice i zobaczyl czy jakiegos bledu nie wywala,

aha jeszcze jedni, sprawdz czy po tejwumiane mechanik podlaczy ci wszystkie wtyczki do silnika , a najlepiej potraktuj kazda wtyczke srodkiem to stykow, moze cos nei laczy, czasem wystarczy nawet poruszac wtyczka
powodzenia

Autor:  Spinacz666 [ 23 lipca 2008, o 08:44 ]
Tytuł: 

Dziś jade jeszcze raz do tego zakładu niech mi to sprawdzą mam nadzieje że to nie przepływomierz bo to jest spory koszt... jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to jestem wdzieczny za sugetnie i pomoc
Dziękuje :(
ps mam silnik 1.8 115km

Autor:  BUŁA [ 23 lipca 2008, o 12:27 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem na 99% jest to wina przepustnicy. Kupić specjalny płyn i przeczyścic całość. Poza tym o falujących obrotach jest bardzo dużo na forum wystarczy poszukać.

Autor:  DAN [ 23 lipca 2008, o 14:08 ]
Tytuł: 

Zrób tak (może pomoże):

1. Odłącz akumulator na noc.
2. Rano podłącz i odpal.
3. Zostaw tak na 10 min. Nie dodawaj gazu!!!.

Na początku obroty będą falować, potem coraz mniej, aż w końcu się ustabilizują.

Autor:  Spinacz666 [ 23 lipca 2008, o 14:12 ]
Tytuł: 

Dzieki Panowie

Za podpowiedzi, odnosnie przepustnicy to dziś ja jeszcze przeczyszcze jak rano do niej zajrzałem jest czysta, ale to na ok wiec oceni to jeszcze dziś mechanik a co do restartu komputera to zobacze czy jakis błąd jest jak mi go podłączą pod kompa to moze sie czegoś wiecej dowiem.
mam nadziej że sie wszytko wyjasni bo to pierwszy problem z moja Bertonka :(

Autor:  Feniks [ 23 lipca 2008, o 18:10 ]
Tytuł: 

Hm sprawdź jeszcze raz ustawienie rozrządu czy nie jest przestawiony. Ja ostatnio miałem po wymianie rozrządu falujące obroty na luzie a w czasie jazdy był trochę słabszy okazało się że miałem rozrząd przestawiony o ząbek. Pozdrawiam

Autor:  Spinacz666 [ 23 lipca 2008, o 19:35 ]
Tytuł: 

Feniks napisał(a):
Hm sprawdź jeszcze raz ustawienie rozrządu czy nie jest przestawiony. Ja ostatnio miałem po wymianie rozrządu falujące obroty na luzie a w czasie jazdy był trochę słabszy okazało się że miałem rozrząd przestawiony o ząbek. Pozdrawiam


i to jest to...

Okazało sie że własnie podczas naciagania paska przez napinacz rozrząd przeskoczył o oczko i tym były spowodowane te wszystkie problemy.

Chciałem podziekować wszystkim za rady pozdrawaim.
Łukasz

Autor:  Darek_21 [ 23 lipca 2008, o 21:36 ]
Tytuł: 

Spinacz666 napisał(a):
Feniks napisał(a):
Hm sprawdź jeszcze raz ustawienie rozrządu czy nie jest przestawiony. Ja ostatnio miałem po wymianie rozrządu falujące obroty na luzie a w czasie jazdy był trochę słabszy okazało się że miałem rozrząd przestawiony o ząbek. Pozdrawiam


i to jest to...

Okazało sie że własnie podczas naciagania paska przez napinacz rozrząd przeskoczył o oczko i tym były spowodowane te wszystkie problemy.

Chciałem podziekować wszystkim za rady pozdrawaim.
Łukasz

To bardzo fajnego masz tego mechanika jak takiego wałka odwalił.Juz bym do niego nie jechał

Autor:  Spinacz666 [ 24 lipca 2008, o 15:06 ]
Tytuł: 

Masz racje, powiem Ci że to był ostatni raz kiedy zaoszczędziłem na mechaniku... :oops: nie ma co, bo potem tylko sie człowiek denerwuje...
ah szkoda słów...

Autor:  figlarz [ 24 lipca 2008, o 16:16 ]
Tytuł: 

Cytuj:
i to jest to...

Okazało sie że własnie podczas naciagania paska przez napinacz rozrząd przeskoczył o oczko i tym były spowodowane te wszystkie problemy.


Tak ku przestrodze i w celu doinformowania, czym dokladnie to grozi ?
Wiem, ze nei mozna odpalac autek na popych, bo tez moze przeskoczyc ale czym dokladnie, z punktu widzenia mechanicznego, grozi taki prrzeskok rozrzadu ?

Autor:  Feniks [ 24 lipca 2008, o 18:05 ]
Tytuł: 

Zależy o ile ząbków rozrząd przeskoczy jak o jeden to nic nie powinno się stać groźnego jeżeli będzie się jeździło delikatnie ale i tak trzeba ustawić z powrotem na punkty co są zaznaczone na pokrywie są dwa do jednego wałka i do drugiego a trzeci jest na dolnym kole
Jeżeli rozrząd przeskoczy o więcej ząbków 3, 4, do mogą się pogiąć zawory i wtedy są większe koszta ;-) jeżeli się myle niech mnie ktoś poprawi :oops:

Pozdro

Autor:  KUPERnick [ 6 maja 2010, o 13:08 ]
Tytuł:  Re: Falujace obroty po zmianie rorządu

Odgrzewam.
Jak można poznać że rozrząd jest przestawiony? Ja akurat na biegu jałowym mam równe obroty, ale przy odpalaniu auta szarpie budą. Do tego dość głośno pracuje, ale to akurat może być wina tłoków o innym stopniu sprężania.

Autor:  marcinpsk [ 6 maja 2010, o 13:38 ]
Tytuł:  Re: Falujace obroty po zmianie rorządu

Sprawdzic znaki na kolkach walkow i na wale czy sie pokrywaja i to wystarczy.
Aha zeby sprawdzic znaki na kole walu trzeba sciagnac pasek wieloklinowy iodkrecic kolo pasowe paska alternatora.

Autor:  remuss [ 6 maja 2010, o 18:00 ]
Tytuł:  Re: Falujace obroty po zmianie rorządu

KUPERnick napisał(a):
Odgrzewam.
Jak można poznać że rozrząd jest przestawiony? Ja akurat na biegu jałowym mam równe obroty, ale przy odpalaniu auta szarpie budą. Do tego dość głośno pracuje, ale to akurat może być wina tłoków o innym stopniu sprężania.


Ja tak miałem przy odpalaniu, to była uszkodzona poduszka pod skrzyną biegów ta po prawej stronie pod aku co jest, niebyło w niej oleju

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/