a zatem wracam do tematu :)
fotki juz jakis czas temu wrzuciłem do moja coupe - dzisiaj dodalem wszystkie pomiary z hamowni!!
viewtopic.php?t=1461&postdays=0&postorder=asc&start=405
Pomimo przeciwności udało mi się w końcu wyeliminować usterki, które fałszowały wyniki pomiarów - sondę lambda i plecionke w układzie wydechowym...
Po założeniu dolotu i strumienicy wyniki kształtuja się następująco:
Seria:............114,6KM/6298 i 162,2Nm/3642
Z dolotem:....115,7KM/6184 i 160,7Nm/3705
Z tym, że są jeszcze problemy
Opisałem już problem w temacie "moja coupe" ale podejrzewam, że mało osób tam zagląda więc jeszcze raz robię to tutaj:
Dzisiaj w Geko Cars zrobili mi w sumie 5 pomiarów -
1)107KM / 146Nm
2)112KM / 157Nm
3)118KM / 153Nm
4)prawie ~116KM / ~161Nm
5)ostatnii pomiar 114KM i 151Nm
W każdym z pomiarów byly bardzo duze odchylenia momentu obrotowego - wynoszące nawet 16Nm między najgoryszym pomiarem i najlepszym...
W Geko stwierdzli, że powodem takich wahań mogą być dwie rzeczy:
- kupiłem używaną sondę lambda i może nadal jest z nią coś nie tak (kurcze trzeba było kupić nową)
- bardziej prawdopodobny wydaje im się uszkodzony czujnik spalania stukowego...
jak myślicie - o so chosi kurcze :'(
Na TECH2 nie mam żadnych błędów - przepływka, przepustnica (nawet ja odkrecili i jest czysta), sonda są OK - czyściutki jak łza...
:mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: