Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 08:20

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, o 13:10 
Adam napisał(a):
Podejrzewam ze Swiatek

Robiłem kompleksowy tuning silnika u Świątka w poprzednim samochodzie i byłem zadowolony. Tanio nie jest, ale jest porządnie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, o 13:14 
jestem w trakcie przeprowadzki (bez netu w domu) więc opóźnienia w odpowiadaniu na pytania będą.
zmiana rurki dolotowej jest już na forum opisana chyba w faq. ja poszedłem odrobinę inną drogą i mam inny łącznik między puszką filtra a rurką


Obrazek
fotki w astrze będą później. aby zamontować rurę przycięte zostały uchwyty i kosmetycznie wylot rury i po 1cm po dwóch stronach łącznik. koszt całości ~60zł
(średnica praktycznie na całej długości około 8cm)

Obrazek
na tej (nie mojej) fotce widać mniej więcej różnicę w samym wlocie (dalej też się różnią). nowy jest dwukrotnie większy
(@ marcinpsk a patrząc na flowpipe dbilasa można powiedzieć, że około 3x większy wlot od serii. jednak czy jesteś w stanie podać jaką średnicę ma wylot? )

@LUK za kolektor od x18xe1 też się zabrałem. tzn leży rozebrany na części i czeka na wolny czas (grubo ponad pół roku)


Ostatnio edytowano 21 lipca 2008, o 13:15 przez Adamxxl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, o 21:05 
Adamxxl napisał(a):
@LUK za kolektor od x18xe1 też się zabrałem. tzn leży rozebrany na części i czeka na wolny czas (grubo ponad pół roku)


no no no
[-X [-X [-X
co ty taki zapracowany :> zrob to szybko i pochwal sie o efektami :)

[ Dodano: Sro 23 Lip, 2008 11:38 ]
wałki u światka to koszt 1300zł - gwaratnowany min przyrost mocy to 10%
planowanie głowicy 800zł - gwaratnowany min przyrost mocy to 15%

czyli juz ze 115km robi sie niezly wynik - 144KM, do tego dobry program, dolot i pewnie będzie cos ok. 155 - 160KM ;)

tylko skad wziac na to kase :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2008, o 15:32 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
160KM to chyba z silnika 2.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2008, o 16:53 
Luk napisał(a):
wałki u światka to koszt 1300zł - gwaratnowany min przyrost mocy to 10%
planowanie głowicy 800zł - gwaratnowany min przyrost mocy to 15%

czyli juz ze 115km robi sie niezly wynik - 144KM, do tego dobry program, dolot

Miałem cały ten zestawik w poprzednim samochodzie i różnica była znacząca, chociaż nie rzucała na kolana - silnik 1242 ccm, seria 82KM, po wizycie u Świątka 95KM. Ból jst taki, że przy takim zabiegu na wolnych obrotach silnik już nigdy nie ma takiej równej i gładkiej pracy jak seria ;/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2008, o 14:41 
fotki dolotu do puszki
Obrazek
Obrazek
dodatkowo przypiłowałem też gril od środka gdzie przysłaniał wlot.
Obrazek

wyleciały też restrykcje z puszki filtra widoczne tutaj jako jeszcze zamontowane (nie moja fotka)
Obrazek
chcę jeszcze zastąpić rurę(kolanko) przy przepustnicy tak aby nie miała tego zwężenia.

Jeśli chodzi o kolektor ssący tak wygląda od środka
dolna część
Obrazek
i górna
Obrazek
prace nad nim będą kontynuowane dopiero po przeprowadzeniu kilku doświadczeń, a z braku czasu - nie wiadomo kiedy :/


Ostatnio edytowano 1 sierpnia 2008, o 14:44 przez Adamxxl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2008, o 12:32 
jednak postanawiam wrócić do tematu...
na razie 2.0T nie kupie wiec pozostaje pokombinowac 8)

zmieniam filtr powietrza na airbox'a, do tego zmodyfikowany dolot, a na koncu zrobie program - zobaczymy ile koników przybędzie :)

z wiekszymi modyfikacjami typu walki, planowanie glowicy przynajmniej na razie sobie odpuszczam.......


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2008, o 13:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
airbox ? a co to ? :oops:
zapodaj jakies zdjecia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2008, o 15:11 
cos takiego kupilem:
http://allegro.pl/item421967990_simota_ ... 250km.html


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, o 08:50 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
jak będzie już w astrze to zapodaj foty

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, o 22:15 
ryba1 napisał(a):
jak będzie już w astrze to zapodaj foty


spoko :)
a dolot zamówiłem u Węglarskiego - robiony pod X18XE1
jestem ciekaw efektów :>

prześle potem wszystko wraz z wykresami z hamowni :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, o 22:21 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Luk napisał(a):
a dolot zamówiłem u Węglarskiego - robiony pod X18XE1

jakie koszty???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, o 22:22 
kolezka napisał(a):
Luk napisał(a):
a dolot zamówiłem u Węglarskiego - robiony pod X18XE1

jakie koszty???


airbox 250zł
duży lapacz powietrza od Vectry C 70zł
dolot od Węglarskiego 350zł


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, o 23:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
soory bo nie rozumiem...
jaki dolot wziales u weglarskiego jezeli lapacz i airbox juz masz ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, o 08:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Luk napisał(a):
prześle potem wszystko wraz z wykresami z hamowni


Luk, tylko shamuj się 2 razy...przed zmianami i po zmianach...wtedy będziesz miał pełny obraz przyrostów...nie zakładaj że auto trzyma fabryczne wartości KM i Nm.

Oczywiście pomiary przed i po wykonaj w mniej więcej takich samych warunkach.

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL