Dzięki wszystkim za odpowiedzi, obawiałem się odpowiedzi w stylu elektrody, ale jednak się udało.
Po kolei...
ryba1 napisał(a):
pozbierać i robić wszystko na raz razem z programem.po za tym na ST3 wyjdzie trochę więcej niż 250KM.może to śmieszne jednak warto dać do kogoś kto to zrobi konkretnie a nie po łebkach. z resztą wiesz i gdzie to robi
Ogółem oprócz programu i ewentualnie wydechu to chciałbym wszystko zrobić sam, bo grzebanie samemu przy aucie to najlepsza część. A do kogo zwrócić się w potrzebie to wiedziałem już wcześniej, zresztą odbyliśmy rozmowę w 4 oczy na podobny temat.
Szkoda tylko, że to tak daleko.
Radqus napisał(a):
Jak kolega chce 250hp bezpieczne to st2 klasena smiało wrzucaj. Turbo leh, katy wywal, fmic i dp. Nie daj sie namawiac na wiecej typu wydechy z rur kanalizacyjnych, BOVy itd, bo tyle na zakladana moc wystarczy. Testowalem przez pare lat, z doktora opc gdy miala 270hp moja szla prawie równo. I wazna rzecza jest to by brac ori turbo bo te chinskie kolektory maja tak slabe przeplywy ze tylko do serii sie nadają.
Racja, katy obowiązkowo, tak samo jak DP. Co masz na myśli odnośnie wydechu? Nie pchać się w kwasówki? Zostawić seryjny? Z tego, co się orientuję to w turbo można dawać przelot. BOV to chcę sam dla siebie, wiem, że to nie jest szczególnie udana opcja, ale chociaż przez jakiś czas musi być u mnie, żebym zdążył nacieszyć się tym dźwiękiem.
Chińskie kolektory, w sensie podróba LEHa czy o inne hybrydy chodzi?
DAN napisał(a):
Na 250hp to FMIC też nie do końca potrzebny.
Tak jak już pisali niżej, FMIC obowiązkowo, dodatkowo walory estetyczne dochodzą.