Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 13:37

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, o 21:54 
Maverick wypowiadasz się ciągle o boxie V-tech jakby to był jedyny do tego silnika i jak to mało mocy przybywa- ja nie będę. Masz jeszcze do dyspozycji boxy Irmschera, Steinmetza i chyba Lumma. Jeżeli znasz Niemiecki, to poczytaj na forach komentarze i wykresy dla 2.2 dti. Za swego czasu zastanawiałem się nad różnymi boxami różnych firm. Koniec końców dostałem promocję od Irmschera, wyrwałem boxa za 430 EUR nowego w pudełku i jeszcze po rozsądnym kursie. W sumie to mnie wtedy wyszedł box Irmschera taniej niż te 1500 zł. Ten box ma jedną fajną rzecz - zanim się silnik nie rozgrzeje jest w trybie uśpionym, po osiągnięciu temperatury roboczej przez silnik przechodzi w tryb tuning. Niektóre boxy tego nie mają a to jest ważne w dieslu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, o 21:57 
I nie przy każdym egzemplarzu doda Ci 7KM... pooglądaj wykresy z Vectr z tym silnikiem.

A poza tym KM to nie wszystko, trzeba patrzyć na NM... a tych przybywa po BOXie.


Pozdr.
M.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, o 22:00 
Z checia go kupie :) A jesli bys przypadkiem wpadl na tanszy niz za 430 zl to daj mi znac. Sprawdze na hamown i co dal przed i po.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, o 22:06 
Dokładnie najwięcej przybywa momentu obrotowego i to się czuje. Chyba wkrótce pojadę na tą hamownię i zobaczymy. Goście z Niemiec podawali nawet 160KM i 386 Nm na boxie Irmschera. Podobno jest on najlepiej skonstruowany i przetestowany na tym silniku, sam fakt, że jest przeznaczony tylko do tego silnika.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, o 22:10 
Jak Ci wyjdzie nawet i 150 KM to go biore. Juz jezdzic dluzej nie moge z tymi 125 KM, w depresje wpadam ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, o 22:19 
Co się tak załamujesz :) 125KM to nie tak mało a moment obrotowy jest spory. Pierwsze co możesz zrobić to wywalić z puszki filtra powietrza zwężki (są dwie - to jest opisane na forum angielskim astry - dokładnie dla 2.0LET ale konstrukcyjnie w tym wypadku to jest to samo). W drugim etapie możesz zamienić rurę dolotową idącą spod grila do puszki filtra na tą z Vectry C 2.2 dti. Ja się w to już nie bawiłem, bo bez ściągania zderzaka i reflektora nie da się oraz odkręcenia lekko chłodnicy. Ciężko będzie ją zmieścić, bo w 2.2dti jest bardzo mało miejsca między silnikiem a chłodnicą i wężami. Tylko nie wkładaj żadnych filtrów bawełnianych, tylko normalny czysty papierowy dobry filtr powietrza. To auto nawet w serii bardzo dobrze ciągnie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, o 22:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
z tego co pamietam to kolega Bertone OPC mial boxa do 2.2 ale nie pasowal do jego silnika bo mial inna pompe paliwowa niz ta ktora byla wymagana do boxa. Nie wiem czy to nie byl steinmetz.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 23:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
M@verick napisał(a):
Jak Ci wyjdzie nawet i 150 KM to go biore. Juz jezdzic dluzej nie moge z tymi 125 KM, w depresje wpadam


No nie wiem czy boxem tyle sie az wycisnie. Zreszta ja tam nie uznaje "kłamczuchów"- chips to chip i tyle zresztą wystarczy troszke poczytac na forum mastersa i jakie tam wyniki wychodza na takich samych silnikach. Zreszta jak by sie wydawalo to wieksza moc ( oraz niutony) sie wycisnie modami mechanicznymi a nie chipsem. Program jest po to zeby troszke jeszcze podniesc moc ale tez i odpowiednio ustawic krzywa przebiegu zeby nioton nie szalał w dolnych rejestrach obrotow.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 00:16 
Tak czy inaczej zamierzam zaryzykowac z boxem tej lub innej firmy, na poczatek wezme V-Techa, potem badanie na niezaleznej hamowni i zobaczymy co wyjdzie...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 08:57 
Lepiej irmshera a dlaczego poczytaj wczesniej 8)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, o 15:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Pare rzeczy sie dowiedzialem ostatnio i jak sie okazuje jest mozliwosc dlubniecia 2.2DTR warunek to najlepiej zeby pompa byla PSG5 choc tez kilka tunerow mowi ze PSG16 tez sie da ale jest problematyczna. Jeszcze tez doszly mnie sluchy ze mozna koncowki wtryskow wymienic z tym ze wyciagniecie wtryskow wiaze sie z wyciagnieciem walka rozrzadu( taka konstrukcja silnika). No i oczewiscie chyba jeszcze nikt nie wymienial koncowek a chipa tez tylko kilka osob robilo.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL