Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 22:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 czerwca 2017, o 20:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
Witam od wczoraj pojawił mi się problem z ciśnieniem doładowania, skacze na chwile do 1 bara i momentalnie spada do 0,5 nieważne od biegu obciążenia i położenia przepustnicy. Wcześniej na powiedzmy pół gazu utrzymywało się doładowanie 1 bar. Teraz nie.

Problem też jest z podciśnieniem. Po odpaleniu spada jedynie do 0.2 i jadąc normalnie nie spada niżej, dopiero jak turbo zapikuje spada do 0.8 i trzyma dopóki znowu lekko nie dodam gazu.
Jak delikatnie przyspieszam wraca do 0.2 (nawet hamując silnikiem) i tak można wkoło.

Na początku podejrzewałem bov'a ponieważ rzadko się załączał, Ale usunąłem go i dalej to samo. Wykluczam też błędne wskazania zegara bo zgrywały się z "niepracowaiem" bov'a.

Sprawdziłem szczelność podciśnień i wszystko jest ok.

Dzisiaj pojawił się na chwilę błąd mapsensora ale dlatego że załączyłem zapłon gdy był odpięty podczas demontażu bov'a. Aktualnie brak błędów.

Program ST1.

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2017, o 21:11 przez Rafee792, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 czerwca 2017, o 21:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Mimo wszystko sprawdziłbym co pokazuje map sensor.
Może któryś BCS wyzionął ducha?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 czerwca 2017, o 21:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
Na opcomie ciśnienie żądane nie zgrywa się z rzeczywistym.

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2017, o 04:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Mnie sie sie kiedys 2 oringi wytarly na tuningowej dv-ce, dlatego nieszczelnosc byla, moze membrana pekla?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2017, o 06:48 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Miales bov i nje zaslepione dv?? Pol forum jest o tym ze do let bov to zly pomysl... sprawdziles szczelnosci ale wlasnie o dv nic nie wspomniales. Na st1 wywal te gowno bov, zrob bypass tylnego bcs i sprawdz dv. Co nam mowi ze sie niezgrywaja cisnienia?? Nic. Napisz normalnie czy przeladowuje a pozniej spada czy jak.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2017, o 19:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
Chodzi o to że na tym samym biegu potrafi złapać różne doładowanie ale nie przeładowuje. Zazwyczaj skacze na pół sekundy na 1 bar i spada do pół. Do bov'a juz nie wracam i tak właśnie myślałem o tym dv że coś z nim może być nie tak bo ostatnio słychać go mocniej niż kiedykolwiek.

Jak jak dam gazu na maxa i i odpuszczę to podciśnienie spada do 0.8, ale jak tylko lekko dodam gazu to robi sie 0.2 i stoi jak zaklęte, niezależnie czy hamuję silnikiem czy jadę normalnie.

Dzisiaj podmieniłem zegar dla pewności i jest to samo.

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2017, o 11:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Rafee792 napisał(a):
Dzisiaj podmieniłem zegar dla pewności i jest to samo.

Sprawdź na mapsensorze. W AutoGauge pada czujnik a nie sam zegar.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2017, o 14:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
Zegar mam mechaniczny nie elektroniczny.

dodane: 10 czerwca 2017, o 14:45

Ok wszystko jasne pękła membrana w dv.

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2017, o 19:22 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
To do pelni szczescia sprawdz jeszcze szczelnosc gruchy na podcisnienie i cisnienie. I zrob bypass jesli nie masz jeszcze.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2017, o 20:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
A co daje ten bypass bo czytałem o tym ale chyba bez większej uwagi...?

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL