Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 14:25

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 kwietnia 2008, o 07:55 
Czy warto robić natrysk wody na intercooler? (a la impreza/evo)

Są gdzieś gotowe zestawy czy trzeba rzeźbić samemu? (np. ze spryskiwaczy z drobną mgiełką, automatyka pod przepustnicę/temperaturę/ciśnienie doładowania itp.)

Natryski CO2 / nitro to wydatek +2K PLN :(

(pewnie znów się narażę ale do odważnych świat należy)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2008, o 15:25 
To i ja się podepnę pod temat.
Ciekawi mnie ile taki natrysk daje. Czy chłodzi IC na tyle, ze czuć to w osiągach. Jak częstio trzeba wymieniać naboje (bo rozumiem, że użycie jest sterowane automatycznie, tak jak kolega napisał w poprzednim poście).

Cena 2k nie jest jakoś specjalnie zaporowa. kkkmmm, mozesz podać skąd ją wziąłeś ? Jakieś linki ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2008, o 17:45 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
kupcie sobie kazdy po cryo2 jezeli to jeszcze jest
na pewno swego czasu NX oferowal schladzanie IC przy pomocy n2o

w ogole to sobie zalozcie podtlenek - pewnie spelni wasze oczekiwania

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2008, o 20:13 
Coube napisał(a):
kupcie sobie kazdy po cryo2 jezeli to jeszcze jest
na pewno swego czasu NX oferowal schladzanie IC przy pomocy n2o

w ogole to sobie zalozcie podtlenek - pewnie spelni wasze oczekiwania


NX nie niszczy w jakis sposob silnika ??
Glupie pytanie, ale jak mowilem jestem laikiem i jak kolega kkkmmm przymierzam sie do zmian.... :oops:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2008, o 20:31 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
to lepiej zaczac od innych niz wytrysk na ic.
nx nie niszczy, szybciej juz mozna o to podejrzewac natrysk z co2

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2008, o 20:36 
Coube napisał(a):
to lepiej zaczac od innych niz wytrysk na ic.
nx nie niszczy, szybciej juz mozna o to podejrzewac natrysk z co2


Widze ze powoli wracasz do "zycia" na forum.... xP

Dziekuje


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2008, o 20:46 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
powolutku bede sie staral

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, o 06:46 
@ figlarz - 2K to cena za co2 w dziale tuningu intercars.

Z tego co wyczytałem natrysk podtlenku azotu jest najczęściej robiony jako uzupełnienie instalacji nitro (wykorzystuje nadmiary). Spotkałem się z opiniami że podtlenek może powodować suchość mieszanki ale to pewnie jakieś skróty myślowe.

(przy okazji - narobiłem dziur w zderzaku i jest sporo lepiej, jeśli chodzi o jazdę, ale nie wygląd :)

Zatem rozumiem że natrysk wodny (tak jak w Subaru) nie ma specjalnie sensu?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, o 10:16 
niewiem czy to wam pomorze ale napisze , woda wychładza 6 razy szybciej niz powietrze wiec napewno cos da ,jak juz na zwiekszeniu nawiewu na IC cos dało to natrysk wody tez cos da


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, o 12:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
kkkmmm napisał(a):
Zatem rozumiem że natrysk wodny (tak jak w Subaru) nie ma specjalnie sensu?

Oczywiście, że ma sens tylko to jest troche rzeźbienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, o 13:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Wg mnie to miałoby sens gdyby było 400KM lub więcej...przy 250KM to za duży koszt...lepiej te pieniądze zainwestować w porządnego FMICa i będzie aż ok

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, o 17:07 
co to FMIC ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, o 18:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
front mounted intercooler

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, o 03:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
na chłopski rozum - kombinowana chłodnica powietrza usytułowana z przodu w brew pozorom, dający efekt paceblo :DD

prościej byłoby napisać "taka jak w tym miśku w moim avatarze' xP


Ostatnio edytowano 26 kwietnia 2008, o 07:15 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL