Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 13:09

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 grudnia 2015, o 16:59 
Zastanawiam się czy jest sens wgrywać gotowca do z20let np klassena czy lepiej stroić? Czy taki klassen ma deklarowaną moc? Czy lipa z tym? Jak z bezpieczeństwem? Druga kwestia to strojona mapa? W mojej okolicy jest tylko jeden Tuner który się tym zajmuje, twierdzi że może mi zrobić 230km, oraz 350nm i to będzie bezpieczne, jeśli chce więcej to większe turbo musi być:p Ahh i jeszcze jedno jak taki klassen znosi brak np precata?


Góra
  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2015, o 17:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Możesz wgrać gotowca, ale usuń precata. Jak chcesz żeby było w 100% bezpiecznie to zamontuj czujnik EGT


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2015, o 17:47 
Predator napisał(a):
Możesz wgrać gotowca, ale usuń precata. Jak chcesz żeby było w 100% bezpiecznie to zamontuj czujnik EGT


no downpipe zakupiony:p tak właśnie myślałem nad tym czujnikiem egt:) a możesz polecić kogoś z forum kto wgrywa gotowce?


Góra
  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2015, o 18:23 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
kaj1990 napisał(a):
a możesz polecić kogoś z forum kto wgrywa gotowce?


zastanów się chłopie co piszesz.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2015, o 18:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Prawda jest taka że nie wiesz co Ci wgra taki "tjuner" zapłacisz 1,5k lub coś w podobie a też dostaniesz gotowca bo mało jest tak naprawdę osób w PL które tak naprawdę stroją Motronica zrób jak radzi Predator i do codziennej jazdy wystarczy ;)

Wysłano z Galaxy S6 EDGE za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2015, o 18:37 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Domix4 napisał(a):
bo mało jest tak naprawdę osób w PL które tak naprawdę stroją Motronica

święta prawda.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2015, o 20:00 
http://www.autoskrzypek.pl/

a może ktoś zna? wstępnie rozmawiałem z nimi dwa pomiary na hamowni, przed i po, diagnostyka. Cena za astrę 800zł.


Góra
  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2015, o 20:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
kaj1990 napisał(a):
Zastanawiam się czy jest sens wgrywać gotowca do z20let np klassena czy lepiej stroić?

Jeżeli masz coś pomodzone to musisz stroić.

kaj1990 napisał(a):
Czy taki klassen ma deklarowaną moc?

Ma jeśli z motorownią jest wszystko ok.

kaj1990 napisał(a):
Jak z bezpieczeństwem?

Klasen robi bezpieczne programy. A stage1 to już na pewno.

kaj1990 napisał(a):
jeśli chce więcej to większe turbo musi być

No raczej.

Cytuj:
Ahh i jeszcze jedno jak taki klassen znosi brak np precata?

To nie jest problem, a zadziała tylko pozytywnie.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2016, o 17:24 
Dzisiaj udało się wgrać stage 1. Dla tych co się zastanawiają powiem szczerze że warto :-)


Góra
  
 
PostNapisane: 9 marca 2016, o 18:27 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
Dla tych co się zastanawiają powiem szczerze że warto :-)

normalnie Amerykę odkryłeś.ja polecam ST 3,5

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lutego 2017, o 01:05 
Offline

Dołączył(a): 16 listopada 2016, o 03:43
Lokalizacja: Włocławek
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
Witam kolegów chciałbym podpiąć się do tematu, mianowicie interesuje mnie delikatne zwiekszenie mocy, bez jakiś większych ingerencji w konstrukcje pojazdu i silnika. Posiadam seryjnego Z20let z swieżo robioną turbiną. Spalanie oleju nie jest na krytycznym poziomie i zastanawiam sie nad wgraniem map. Myśle ze stage1 spelniło by moje oczekiwania i tu nasuwa się pytanie-na jaką poprawę osiągów mogę liczyć. Generalnie jestem dosyć "świeży" w temacie i potrzebowałbym z kimś krok po kroku to omówić, Pokieruje mnie ktoś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lutego 2017, o 07:20 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
rafimic wgrywaj.różnica jest na tyle odczuwalna ze banan na twarzy będzie sos długo.zrób dp i wgrywaj program

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lutego 2017, o 09:52 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Dokładnie jak ryba mówi. A na papierze wygląda to tak, że stage 1 w zależności od kondycji silnika i turbiny daje przyrost mocy o 15-20 KM i 90-120 nm w stosunku do serii, czyli różnica bardzo zauważalna, szczególnie w ,,bucie" w średnim zakresie obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lutego 2017, o 16:48 
Offline

Dołączył(a): 16 listopada 2016, o 03:43
Lokalizacja: Włocławek
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
A więc koledzy polecicie mi do kogo się udać z tym tematem. Jakie są koszty takiego zabiegu? Jak przed tym przygotować auto? Czy po programie benzynę lejemy 98 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lutego 2017, o 16:55 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Tak, po programie wyłącznie 98. Zależy skąd jesteś? To polecimy kogoś najbliżej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL